Onko täällä ketään muuta jonkä äiti on skorpioni? Minkälaisia mielestänne on? Ite voisin vaihtaa oman äitini johonkuhun toiseen, en jaksa yhtään. Inhoan skorpioneja, mut aina vaan tuntuvat eksyvän tielleni... Miten niistä pääsee eroon? V-tuttaa jos sanoo jtn vähänkin poikkipuolista niin saa pelko pöksyissä tutista et mitä sieltä tulee. Sit taas jos jaksaa olla mukava niille niin sitten kyllä ollaankin taas myös mukavia, silti jotain aina hautoen... Narsisteja, sanon minä.
Äitinä skorpioni?
Rapunen_
3
246
Vastaukset
- älä yleistä
Höpö, höpö. Ei liity horoskooppiin, äidilläsi on muuten vain vaikea luonne.
- äidinrakkaus
Olen skorppari äiti, ja ihanainen tyttäreni sanoo minulle usein, että olen ihana äiti ja maailman paras äiti :-)
- Rapunen_
Nojoo, ei toi horoskooppimerkki tietenkään kaikkea selitä, kyllä se on vaikea "ihan muuten vaan". Mutta kyllä mä skorpionit tunnistan ah, niin helposti, koko pienen ikäni kun oon viettänyt niiden seurassa niin... Huh huh itelle ei kyllä skorpparit sovi yhtään, mutta jostain jännästä syystä niitä vaan tuntuu olevan koko ajan ympärilläni... hoh hoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662398Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822068Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452017Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301748Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1161734Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1741408Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071359Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261205En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91002- 801001