Äitinä skorpioni?

Rapunen_

Onko täällä ketään muuta jonkä äiti on skorpioni? Minkälaisia mielestänne on? Ite voisin vaihtaa oman äitini johonkuhun toiseen, en jaksa yhtään. Inhoan skorpioneja, mut aina vaan tuntuvat eksyvän tielleni... Miten niistä pääsee eroon? V-tuttaa jos sanoo jtn vähänkin poikkipuolista niin saa pelko pöksyissä tutista et mitä sieltä tulee. Sit taas jos jaksaa olla mukava niille niin sitten kyllä ollaankin taas myös mukavia, silti jotain aina hautoen... Narsisteja, sanon minä.

3

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä yleistä

      Höpö, höpö. Ei liity horoskooppiin, äidilläsi on muuten vain vaikea luonne.

    • äidinrakkaus

      Olen skorppari äiti, ja ihanainen tyttäreni sanoo minulle usein, että olen ihana äiti ja maailman paras äiti :-)

    • Rapunen_

      Nojoo, ei toi horoskooppimerkki tietenkään kaikkea selitä, kyllä se on vaikea "ihan muuten vaan". Mutta kyllä mä skorpionit tunnistan ah, niin helposti, koko pienen ikäni kun oon viettänyt niiden seurassa niin... Huh huh itelle ei kyllä skorpparit sovi yhtään, mutta jostain jännästä syystä niitä vaan tuntuu olevan koko ajan ympärilläni... hoh hoi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe