on yksinäiselle naiselle vaikeaa. Vielä kun kärsii ainakin lievästä sosiaalisten tilanteiden pelosta. Joku on sanonut että naiselle yksinäisyys on valinta niin ei ole kyllä. Kyllä seksiseuraa tai vastaavaa varmaan saisi, mutta haluaisinkin löytää miehen joka hyväksyisi sellaisena kuin on ja ymmärtäisi ja haluaisi myös parisuhteen. Olen 25-vuotias nainen ja opiskelen vielä. Minulla ei ole yhtäkään ystävää. On siinä vaikea yrittää miestä löytää itselleen.
Miten muut naiset kokevat asian?
miehen löytäminen
58
2232
Vastaukset
- aamuisia ajatuksia
Jos eksyy yöelämään, niin huomaa, että naiset ovat usein kaveriporukalla liikenteessä. Tuntee itsensä säälittäväksi luuseriksi, kun on liikenteessä yksin. Kun toiset vessassa höpöttelevät keskenään iloisesti, meikkailevat ym, itse tekisi mieli hirttäytyä jonnekin. Sosiaalinen osaan olla, että seuraa löytää jos on hyvällä tuulella eikä kamalasti jännitä, mutta lähes 100prosenttisesti seura löytyy sitten miespuolisista. Joskus löytää kivaa seuraa, mutta ei aina ja kyyneleet silmissä talsii silloin kotiin.
Kun muistelee nuoruuttaan jolloin oli kavereita, niin kyllä sitä oli paljon vapautuneempi ja positiivisempi. Itsevarmuutta oli enemmän. Aina olen ollut pohjimmiltani ujo, mutta yksinäisyyden ym. myötä voi nykyään havaita jonkinlaista sosiaalisten tilanteidenpelkoa vaihtelevissa määrin. Nyt yksinäisyys heijastuu kaikkeen. Ap, sulla hyvä kun jaksat opiskella! :) Itse olen menettänyt periaatteessa mielenkiinnon lähes kaikkeen. Seksiseuraa kyllä löytää, jos on ihan sama kuka siinä iholla ähkii, mutta jos tahtoo löytää ihmisen kenelle on enemmän, kenen kanssa on tunnetta molemmin puolin, niin sitten onkin haastavampi homma. Eikä se mieskään voisi olla koko elämä, kyllä naispuolista seuraa silloinkin kaipaisi.
Juu, sen miehen pitäisi olla kyllä todella ymmärtäväinen. Ei arvostelisi sen vuoksi, ettei naisella olisi ystäviä vaan kannustaisi etsimään seuraa. Miten vaikeaa olisi kertoa sellaiselle miehelle kenellä olisi iso sosiaalinen verkosto, ettei itsellä ole yhtään kunnon ystävää. Jäisikö mies rinnalle vai etsisikö naisen kenellä myös paljon kavereita, vaikka periaatteessa se yksinäinen nainen ei välttämättä olisi oikeasti yhtään sen huonompi nainen, hänelle vain olisi elämässä sattunut ikäviä asioita….. Itsestä ainakin tuntuu, ettei tämä yksinäisyys ole kokonaan oma vikani.juu, aika samoja fiiliksia kuin aloittajalla ja jatkajalla, varsinkin kun monet kertoo, kuinka ystävän kautta on se mieskin löytynyt.., kaverin kavereista, sen veljestä, kaverin miehen kavereista... ja ne on yleensä hyviä, kun ei sitä kavereitaan kelle tahansa treffiseuraksi laittaisi.
No, ensin pitäisi olla se kaveri :P
Tosin mä en itse edes niinkään kaipaa parisuhdetta, sellainen on jo koettu ja musta ei vain ole sellaiseen perinteiseen 2 lasta ja asuntolaina idylliin, mutta ystäviä toivoisi... Salaa haaveilee siitä miehestä, mutta ei se elämä niin kamalaa ole ilmankaan, jos vaan olis sitten kavereita ja sitä kautta sosiaalista elämää.
Onko yksinäisyys oma valinta? Omalta kohdalta voin sanoa, että on ja ei ole... On, koska tarvitsen omaa tilaa ja olen huono pitämään yhteyksiä. Luotan ehkä liikaa siihen, että ihmiset vaan tietää, että välitän heistä.
Ei ole, koska olen aika avoin ja luottavainen uusien ihmisten suhteen joten seuraa pitäisi olla pilvin pimein. Monet kuitenkin selvästi pitää sitä outona, kun itse luulen olevani vain perusystävällinen toiset luulee että on jotain taka-ajatuksia tai olen vain jotenkin muuten vajaa...- kumpa joku tykkäis
Naiset ei vaan halua sellasta miestä jolla ei ole ystäviä. En usko että suomessa on sellasia naisia montaa jotka ottais miehen joka on yksinäinen ja kaveriton. Tälläkin palstalla sellaset miehet on hakenut seuraa mutta kukaan nainen ei ole vastannut. Ja olen vaikka missä kirjeenvaihtopalstalla etsinyt mut ei mitään vastauksia koskaan.
Moni olisi varmaan innoissaan jos joku nainen kiinnostuisi mutta naiset ei halua luonteeseen tutustua joten on aika vaikeaa kiinnostua ja löytää kavereita tai kumppania. - haluaayksinäisemiehe
kumpa joku tykkäis kirjoitti:
Naiset ei vaan halua sellasta miestä jolla ei ole ystäviä. En usko että suomessa on sellasia naisia montaa jotka ottais miehen joka on yksinäinen ja kaveriton. Tälläkin palstalla sellaset miehet on hakenut seuraa mutta kukaan nainen ei ole vastannut. Ja olen vaikka missä kirjeenvaihtopalstalla etsinyt mut ei mitään vastauksia koskaan.
Moni olisi varmaan innoissaan jos joku nainen kiinnostuisi mutta naiset ei halua luonteeseen tutustua joten on aika vaikeaa kiinnostua ja löytää kavereita tai kumppania.Minä haluan nimenomaan miehen jolla ei ole kavereita! Koska siinähän sitä ois vertaistukea parhaimmillaan. Itselläni on ystäviä 0, tuttavia 0, perheenjäsenistä kuulee kerran vuojessa jouluna. Olen siis täysn yksin. Ja miehille en kelpaa juuri sen takia, kun ei ole kavereita. Lähtevät heti meneen kun kerron olevani erakko :(
Joten mistä mää saan ittelleni sellainen ujon, yksinäisen miehen? :) - m27.
haluaayksinäisemiehe kirjoitti:
Minä haluan nimenomaan miehen jolla ei ole kavereita! Koska siinähän sitä ois vertaistukea parhaimmillaan. Itselläni on ystäviä 0, tuttavia 0, perheenjäsenistä kuulee kerran vuojessa jouluna. Olen siis täysn yksin. Ja miehille en kelpaa juuri sen takia, kun ei ole kavereita. Lähtevät heti meneen kun kerron olevani erakko :(
Joten mistä mää saan ittelleni sellainen ujon, yksinäisen miehen? :)Foorumi ja vähän joka paikka on täynnä ujoja yksinäisiä miehiä, itsekin olen.
- yöeläjä
Minä haluan nimenomaan miehen jolla ei ole kavereita! Koska siinähän sitä ois vertaistukea parhaimmillaan. Itselläni on ystäviä 0, tuttavia 0, perheenjäsenistä kuulee kerran vuojessa jouluna. Olen siis täysn yksin. Ja miehille en kelpaa juuri sen takia, kun ei ole kavereita. Lähtevät heti meneen kun kerron olevani erakko :(
Joten mistä mää saan ittelleni sellainen ujon, yksinäisen miehen? :)sama juttu..ystäviä 0 tuttuja 0 perheenjseniä 2 sukulaisia 10 yksikään ei pidä yjteyttä. enn oo niikään ujo..introvertti enemmän. viihdyinn iterkseen mut joskus jotain muutakii kaipais.
ikä alue? - 2+1
Moni olisi varmaan innoissaan jos joku nainen kiinnostuisi mutta naiset ei halua luonteeseen tutustua joten on aika vaikeaa kiinnostua ja löytää kavereita tai kumppania.Tavallaan olisi etu, jos miehelläkään ei olisi kavereita, mutta toisaalta olisi kiva jos olisi, niin kaveri/tuttavapiirin laajentaminen olisi ehkä helpompaa ja mahdollisesti voisi harrastaa yhdessä asioita isommalla porukalla. Tykkäisin mm. pelata lautapelejä porukassa. Yksin pelasin niitä lapsena. Nyt on hyllyssä lautapelejä muoveissaan odottamassa että jos joskus niitä onnistuisi pelata jonkun kanssa.
- kiltti mies.
Joten mistä mää saan ittelleni sellainen ujon, yksinäisen miehen? :)Mulla ei ooo kavereita. joulukin menee taa syksin kotona ollessa. Onneksi kuntosali on auki ainakin kun on avainkortti.
- yksin mutta ei yksin
Älkää antako yksinäisyyden määritellä itseänne. Ei kukaan ole yhtä kuin yksinäisyytensä. Olkaa myös tyytyväisiä, että kykenette olemaan yksin ilman esim. heti ilmenevää vakavaa masennusta tai halua ryypätä 2-promillen kännejä joka ilta tms. Itseäni lähinnä säälittää ihmiset, jotka eivät ole mitään ilman sitä 2-3 kaveria ympärillään. Tunnen monta sellaista, jotka muuttuvat tuppisuiksi ja eivätkä saa mitään järjellistä aikaan, jos ei ympärillä ole niitä bestiksiä paapomassa.
- nainen
yöeläjä kirjoitti:
sama juttu..ystäviä 0 tuttuja 0 perheenjseniä 2 sukulaisia 10 yksikään ei pidä yjteyttä. enn oo niikään ujo..introvertti enemmän. viihdyinn iterkseen mut joskus jotain muutakii kaipais.
ikä alue?Entä estro
- nainen
Joten mistä mää saan ittelleni sellainen ujon, yksinäisen miehen? :) - Arto7777
HAH HAH HAAA!!!!
Kyllä naisilla on meillä Suomessa vaikka mistä valita miehiä ei tarvitse yksin jäädä toista on meillä miehillä eikun vaan ulkomailta naista hakemaan. - GoodLuckChick
ei miestä kiinnosta yhtään se onko naisella kavereita tai ystäviä...
miestä kiinnostaa tasan kaksi asiaa naisessa:
1) ulkonäkö
2) luonne=ei tunnevammainen vaan tunneälykäs ja empaattinen
mutta toki naisen oma itsetunto varmaan kohenee jos hänellä on muita naiskavereita, mutta mies hyväksyy naisen noilla 2 kriteerillä, mitään muita miehellä ei ole:)
mutta se on niin, että nainen on miestä varten, mutta mies ei ole naista varten...
eikö nainen luotu aatamin kylkiluusta?:)
kelpaat kyllä! mutta joudut ehkä tyytymään "vain johonkin", mutta älä huoli, opit rakastamaan ketä tahansa jos haluat.
rakkaus on valinta!
muista se kestää kaiken, eli älä lemppaa miestä jos se hairahtuu joskus muiden naisten kanssa lievittämään heidän yksinäisyyttään, me miehet kun ei haluta että kukaan nainen on yksin, pidetään huolta kaikista.
ole ystävällinen ja rohkea! - provoilit
GoodLuckChick kirjoitti:
ei miestä kiinnosta yhtään se onko naisella kavereita tai ystäviä...
miestä kiinnostaa tasan kaksi asiaa naisessa:
1) ulkonäkö
2) luonne=ei tunnevammainen vaan tunneälykäs ja empaattinen
mutta toki naisen oma itsetunto varmaan kohenee jos hänellä on muita naiskavereita, mutta mies hyväksyy naisen noilla 2 kriteerillä, mitään muita miehellä ei ole:)
mutta se on niin, että nainen on miestä varten, mutta mies ei ole naista varten...
eikö nainen luotu aatamin kylkiluusta?:)
kelpaat kyllä! mutta joudut ehkä tyytymään "vain johonkin", mutta älä huoli, opit rakastamaan ketä tahansa jos haluat.
rakkaus on valinta!
muista se kestää kaiken, eli älä lemppaa miestä jos se hairahtuu joskus muiden naisten kanssa lievittämään heidän yksinäisyyttään, me miehet kun ei haluta että kukaan nainen on yksin, pidetään huolta kaikista.
ole ystävällinen ja rohkea!veikkaa montako miinusta tulet tuolla kommentillasi saamaan....
Jos tuo ulkonäkö on tärkein asia, niin mitäpä siitä, että noilla sanoilla, et tunneälykästä ja empaattista naista tule saamaan tai hänen pitää olla niitä naisia, jotka eivät tajua tosi rakkaudesta mitään, kun alistuvat kynnysmatoksi tai/sekä niitä naisia joille ei riitä se oma mies. Yhdessä voitte sitten keskustella kuinka toinen kävi lievittämässä yksinäisten naisten oloa ja toinen miesten. Toki voittehan harrastaa kimppakivaa.
Please, kerro oletko jollain treffipalstalla, osaan pysyä susta kaukana. - aamuisia ajatuksia
No, en tiiä mikä on oikea ja mikä väärä paikka. Kai se on pääasia, että edes jostain yrittää saada uusia ihmisiä elämäänsä eikä lysähtää maahan ja luovuttaa, niin sen miehen kuin ystävienkin etsimisen suhteen.
Kyllähän se helposti iskee alemmuuskompleksi, enkä varmasti ole ainoa yksinäinen, joka niin kokee. Vaikka tiedän, että yksinäisellä voi olla ja monella varmasti onkin, sellaista elämänviisautta, mitä ei ihmisellä ole, joka ei koskaan ole ollut ilman ystäviä/kavereita. Ei vaan halua vaikuttaa tylsältä ja oudolta. Ei yksinäinen ole välttämättä tylsä eikä outo, mutta niin saattaa moni ajatella joilla on kavereita. Enkä halua, että mua pidetään jonain reppanana tai säälinkerjääjänä, jos kerron millainen elämäni on ollut. Kyllähän sitä tutustuessa kerrotaan millainen se oma historia on ollut. Ei viisasta valehdellakaan....... - ei onnistu
Moni olisi varmaan innoissaan jos joku nainen kiinnostuisi mutta naiset ei halua luonteeseen tutustua joten on aika vaikeaa kiinnostua ja löytää kavereita tai kumppania.Ei se kaverittomuuskaan välttämättä vaikuta, jos on tottunut liikkumaan ulkosalla ja käymään eri paikoissa jne.
Mut asian mainitseminen etukäteen on tietoista hakeutumista ongelmiin eli mitä paremmin pystyt peittelemään tuota asiaa niin sitä vähemmän sillä on vaikutusta. - miksipä ei?
2+1 kirjoitti:
Tavallaan olisi etu, jos miehelläkään ei olisi kavereita, mutta toisaalta olisi kiva jos olisi, niin kaveri/tuttavapiirin laajentaminen olisi ehkä helpompaa ja mahdollisesti voisi harrastaa yhdessä asioita isommalla porukalla. Tykkäisin mm. pelata lautapelejä porukassa. Yksin pelasin niitä lapsena. Nyt on hyllyssä lautapelejä muoveissaan odottamassa että jos joskus niitä onnistuisi pelata jonkun kanssa.
Miksipä et etsi sellaista seuraa netistäkin jonka kanssa tuollainen onnistuisi?
- paitsi ne...
m27. kirjoitti:
Foorumi ja vähän joka paikka on täynnä ujoja yksinäisiä miehiä, itsekin olen.
Kukapa tämän foorumin kautta tutustuu toisiinsa... Paitsi ne henkilöt jotka muutenkin tutustuvat toisiinsa.
- Hipsuvarvas
Joten mistä mää saan ittelleni sellainen ujon, yksinäisen miehen? :)Onhan tässä keskustelussakin jo muutama mies sanonut olevansa yksinäinen!
Laita haku tälle palstalle tai ystävyyspalstalle ja ilmoita mitä etsit.
Kannattaa luoda tänne profii. - eiTippatapaEikäÄmp..
provoilit kirjoitti:
veikkaa montako miinusta tulet tuolla kommentillasi saamaan....
Jos tuo ulkonäkö on tärkein asia, niin mitäpä siitä, että noilla sanoilla, et tunneälykästä ja empaattista naista tule saamaan tai hänen pitää olla niitä naisia, jotka eivät tajua tosi rakkaudesta mitään, kun alistuvat kynnysmatoksi tai/sekä niitä naisia joille ei riitä se oma mies. Yhdessä voitte sitten keskustella kuinka toinen kävi lievittämässä yksinäisten naisten oloa ja toinen miesten. Toki voittehan harrastaa kimppakivaa.
Please, kerro oletko jollain treffipalstalla, osaan pysyä susta kaukana.mutta kun miehet on luotu ajattelemaan noin
ei siinä ole mitään pahaa, eikä se ollut provo, kyllä on niitäkin naisia jotka rakastaa miestään vaikka se pettäisi.
sun ajatuksissasi sun mielessäsi on se paha
ajattele toisin
think outside the box! - Hipsuvarvas
eiTippatapaEikäÄmp.. kirjoitti:
mutta kun miehet on luotu ajattelemaan noin
ei siinä ole mitään pahaa, eikä se ollut provo, kyllä on niitäkin naisia jotka rakastaa miestään vaikka se pettäisi.
sun ajatuksissasi sun mielessäsi on se paha
ajattele toisin
think outside the box!Entä ne uskolliset miehet - kun niitäkin on? Onko ne sitten " luotu" erilaisiksi?
Jos kuvaamasi miehiä pelkästään on, niin eipä ihme, että yksin jäävät ja saavat jäädäkin. Ei siinä ole minkäänlaista arvostusta naisia kohtaan.
Ei tunteita voi pakottaa, silloin elää valheessa.
Mielipiteittesi perusteella pidät naisia alempiarvoisina, ei ihmisinä vaan jonkinlaisina otuksina joita voi kohdella miehen mielen mukaan.
- kumpa joku tykkäis
Et sinä pelkää miehiä. Pelkäät että kukaan ei tykkää sinusta ja haluaa vain seksiä. Vaikeaa onkin löytää sellanen mies joka aidosti välittää haluaa seurustella. Jos pystyy opiskelee niin miten siel koulussa sitten kun opettaja kysyy sulta asioita niin juoksetko karkuun kun sulla on tuo pelko. Ei miesten tapaaminen ole sen kummempaa kuin kelassa asioiminenkaan.
Kyllä miehillä on sata kertaa vaikeampaa kun naiset on tosi nirsoja. Kaikki katsoo vaan ulkonäköö ja päättävät että ei tuo ole mukava.- jauhatte samaa......
"Kyllä miehillä on sata kertaa vaikeampaa kun naiset on tosi nirsoja."
Ei pidä paikkaansa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- siili9
Täällä puhutaan hirveästi siitä, että kaikki naiset katsovat aina ulkonäköä. Voisiko olla niin, että kun miehet iskevät silmänsä kauniisiin naisiin, niin nämä taatusti ovat niitä, jotka katsovat miehen ulkonäköä. Minulle on tärkeintä, että mies on puhdas ja hyväntuoksuinen. =) Haluan, että mies saa minut nauramaan ja ymmärtää omintakeista huumoriani.
Terapeuttini kerran sanoi, että ei tiedä, mikä hyvä minua vielä odottaa: kun lenkkeilen koirien kanssa, tapaan varmasti komeita miehiä. Mieli teki sanoa, että entä jos ei tykkää komeista miehistä, mutten viitsinyt, kun olen muutenkin kaikessa vähän vastavirtaan uiva. Pitää annostella vastaväitteitä.- dsahfsfd
Kaikki katsovat ulkonäköä automaattisesti. Ulkonäkö kertoo meille tiivistetysti paljon informaatiota henkilön terveydestä, hedelmällisyydestä ja vastustuskyvystä. Naiset arvostavat miehissä maskuliinisia piirteitä, kuten lihasmassaa, alhaista rasvaprosenttia, maskuliinisia kasvonpiirteitä halutessaan maksimoida jälkeläistensä terveyden (korkea testosteronitaso ja alhainen kortisolitaso kielivät hyvästä immuniteetista) ja toisaalta feminiinisempiä piirteitä, kun he korostavat miehen sitoutumiskykyä. Lisäksi arvostetaan mm. sellaisia asioita kuin kasvojen symmetrisyys, koska monet esimerkiksi kehitysvammaisuuteen liittyvät geenit ovat yhteydessä kasvojen epäsymmetriaan. Toisaalta ihmiset ovat realisteja ja kokevat vetoa itsensä kaltaisiin ihmisiin, eli sallivat kauneusvirheitä ihmisillä sitä enemmän mitä epäviehättävämpiä he ovat itse, eivätkä edes uneksi itseään huomattavasti kauniimmista ihmisistä. Ihmiset rakastuvat toisiinsa, koska luonto hillitsee jatkuvaa paremman kumppanin etsintää lisätäkseen jälkeläisten hoidon tehokkuutta. Se tekee meistä huonoja arviomaan rakastumisen kohdetta objektiivisesti eli heikentää arvioimiseen liittyvien aivojen osa-alueiden toimintaa. Romanttinen rakkaus täten mahdollistaa sitoutumisen ihmiseen, joka ei ole välttämättä muiden kovin silmissä kaunis tai pidetty. Vaikka ulkonäkö ei siis ole ainoa kriteeri parinvalinnassa, niin sitä on mahdotonta kenenkään sivuuttaa, koska me teemme arvioita ulkomuodosta lähes tiedostamatta jatkuvasti. Se että ei tykkää "komeista" miehistä ei suinkaan ole vastavirtaan uimista, vaan yhteydessä elinolosuhteisiin ja omiin mahdollisuuksiin sekä lisääntymistrategioihin. Se voi osaltaan kertoa siitä esimerkiksi, että nainen elää hygieenisessä ympäristössä, jossa ei ole vaaraa saada tappavia tartuntatauteja, ja voi täten korostaa miehissä enemmän sitoutumiskykyyn viittaavia ominaisuuksia ja voi suosia vähän feminiinisempää ulkonäköä sekä sietää suurempaa rasvaprosenttia -toisin sanoen suosia mukavaa luonnetta ulkonäön kustannuksella. Lisäksi naiset jotka arvostavat monogaamista parisuhdetta voivat vältellä huomattavan komeita miehiä juuri siksi, että komeat miehet pettävät todennäköisimmin. Korkea testosteronitaso kun on melko vahvasti yhteydessä kyvyttömyyteen sitoutua.Se voi kertoa myös osaltaan siitä, miten kauniiksi ja suosituksi nainen itsensä mieltää.
- kumpa joku tykkäis.
No en itse ainakaan edes pääse juttusille Kauniiden naisten kanssa, joten en voi iskeä niitä. Eikä tavis naisetkaan halua tutustua.
- ---
Miksi puhut muiden puolesta? Oletko telepaatikko?
- nainen
- Moi!
Mi haluaisin miehen, jolla ei ole yhtään kavereitaaaaaaaa
- muukalainen
Noi:
Minä olen!!
Ei ne kaverit siihen miehenlöytämiseen vaikuta vaan sinä itse.
Kyllä niitä puheenaiheta löytyy ihan tavallisista asioista eikä vain siitä että mitä tehtiin kaverin kanssa eilen tai et vähänkö oli eilen noloo siellä baarissa yms voi vaikka puhuu sitten siitä sosiaalisten tilanteiden pelosta tai elämän tarkoituksesta toisen kanssa kunhan kuuntelee ja vastaa niin hyvin kun pystyy. Kyllä se puhumisen ja lähestymisen vaikeus sitten vähitellen siitä alkaa helpottaa- nainen
Tiedätkö
- Tahtoisin tietää
Olis kiva tietää minkä ikäisiä nämä naiset ovat jotka haluavat yksinäisen mieskaverin tai siis miehen jolla ei ole ketään ystäviä.
- tiedän sen
Haasteita tulee elämässä vastaan niin monia kuin on ajatuksia. Alitajunnassa olet päättänyt että tarvitset yksinäisyyttä syystä tai toisesta mutta kaikki minkä mainitset itsessäsi esteeksi tai haasteeksi on omia luomiasi välineitä hallita sen hetkistä elämääsi mahdollimman edustavasti on kuitenkin syytä huomata ihmisen luontaiset tarpeet liittyen yksinäisyyteen, jotka ovat ajatusten vaihto, huomio, kommunikointi, kuuntelu, hiljaisuus, vastoinkäymiset. Yksinäisyyteen joudutaan halun, ymmärryksen, hiljaisuuden, tunteiden, ajatusten, moraalin, kylmyyden ja kuumuuden, nautinnon, hellyyden, moraalin, sikailun, iljetysten, liittyvien valintojen tekemistä seurauksista. Hyväksyntää elämäänsä saadaan toimimalla omien tunteidensa pohjalta omien tarpeidensa täyttämiseen. Käytännössä tämä tarkoittaa toimimista oman sydämmesi, ajatustesi ja ruumiisi kanssa siellä missä olo tuntuu mielenkiintoisimmalta, eli oman kehosi värähtelyn tuottaman tunteen seuraamista, se tunne on -jännitys-. Toteuta itseäsi siellä parhaiten kuin kykenet ja huomaat elämän tarjoavan kaipaamiasi asioita.
Tämä on karkea suuntaa antava yleistys oman unelmansa toteutuksesta.
ps. olet nuori vielä täynnä tahtoa ja onnistut varmasti missä tahansa - -------------
Itseasiassa olisi varmaan tuhat kertaa helpompaa muodostaa suhde naisen kanssa, jolla ei ole kavereja. Sellaisia vaan ei ole vastaan tullut, hyvä jos koskaan. Kas kun naisilla on sellainen tapa, ettei mihinkään mennä yksin. Ymmärtäähän sen, totta kai kavereiden kanssa on mukavampi mennä kuin yksin.
Vaan yritäpä siinä vähänkään ujompana lähestyä naista jolla on 10 kaveria ympärillä. Ei riitä, että mielenkiintoinen nainen itse mittailee miestä päästä varpaisiin, vaan kaverit on siinä vieressä tuijottamassa ja kommentoimassa. Pariutumiskulttuuri on Suomessa niin armotonta, ettei siinä ole vähenkään ujommalla miehellä mitään osaa.
Jännät, pitkät, komeat, sosiaalisesti lahjakkaat miehet saa naisen kuin naisen, jos mies ei ole vähintään jännä ja sosiaalisesti lahjakas, ei takuulla saa naisilta yhtään mitään huomiota. Kuorossa naurua korkeitaan.- yksin mutta ei yksin
Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa naisen bestiksien "mittailut".
Miksi annat toisten mielipiteiden vaikuttaa?
Jos annat sen näkyä, niin ihan varmasti jokainen niin haluava kävelee ylitsesi.
- Moi!
Minä ja mies. Työ, koti. Mihin tarvitaan kavereita? (mitä muuta hänen on oltava?)
- 1+15
Minäkin (nainen 25v) haluaisin miehen mutta olen liian ujo ja rajoittunut tutustumaan kehenkään;(
- eihätää:)
Etkö pysty edes netin kautta tutustumaan?
- 20+8
Samoin minä kärsin sosiaalistentilanteiden pelosta ja olen 24-vuotias nainen. En ole uskaltanut edes opiskella 3 vuoteen saati sitten tehdä töitä.
Löysin mieheni sattumalta baarista sekakäyttäneenä rauhoittavia ja alkoholia, joka teki minut rohkeaksi.- gstatic
Tässä hyvä esimerkki miten helppoa naisille on löytää kumppani, vaikka on vähän pipipää. Miehenä olisit yhä sinkkuna.
- 9+9
gstatic kirjoitti:
Tässä hyvä esimerkki miten helppoa naisille on löytää kumppani, vaikka on vähän pipipää. Miehenä olisit yhä sinkkuna.
Se ei ole todellakaan helppoa.
Ilman lääkkeitä en olisi koskaan saanut tätä tilaisuutta.
- JR 5
Sekai on ihan sama miten itsekukin onnensan löytää,toivattavasti mahdollisimman moni.Maailma on kova toivon että mahdollisimman moni, saa elämänsä siihen pisteeseen että jaksaa taistella eteen päin. Aina se jossain vaiheessa ,elämä helpottaa.
- omalla kohdalla
"Aina se jossain vaiheessa ,elämä helpottaa."
Niin hetkeksi, kunnes tulee taas paskaa niskaan- samat sanat
Just näin se vaan on!
- avautuja
Ihan samaa olen kokenut aloittajan kanssa :( tosin en seksiseuraa ole edes miettinyt, kun tahtoisin kokea ihan oikean rakkauden. Niin vaikeaa löytää kyllä sellaista miestä, joka voisi hyväksyä kehoni erilaisuuden ja rakastua luonteeseeni.
- rakas, sinusta on x)
Aina sitä luonteeseen eli itse ihmiseen ja myös sen toivottavasti monivivahteiseen persoonaan rakastutaan.Sitten on sellaisia alitajuisen määrittelemättömiä asioita toisessa ihmisessä, jotka jokaisella on yksilöllisiä ja joita harva edes itse tiedostaa.
Mitä tarkoittaa "hyväksyä kehoni erilaisuuden"?
Epäilemättä itsekin Homo sapiens -lajin edustajana, kuinka erilainen se nyt voi olla :)) omat riittämättömyyden tunteet sen sijaan onkin sitten niitä kaikkein suurimpia elämän rajoittajia.. - nainen
rakas, sinusta on x) kirjoitti:
Aina sitä luonteeseen eli itse ihmiseen ja myös sen toivottavasti monivivahteiseen persoonaan rakastutaan.Sitten on sellaisia alitajuisen määrittelemättömiä asioita toisessa ihmisessä, jotka jokaisella on yksilöllisiä ja joita harva edes itse tiedostaa.
Mitä tarkoittaa "hyväksyä kehoni erilaisuuden"?
Epäilemättä itsekin Homo sapiens -lajin edustajana, kuinka erilainen se nyt voi olla :)) omat riittämättömyyden tunteet sen sijaan onkin sitten niitä kaikkein suurimpia elämän rajoittajia..Mitä tuokin nyt meinaa ja sitten totesin jotain muutakin.
- -------
Vaikeutta on mionia erinlaisia ja niistä opitaan toteuttamalla haasteita ja muodostamalla niistä omien ehtojen mukaisia päätelmiäa vaikeutta on kaikessa jonka tekee vaikeaksi jos haluat elämästä tehdä helppoa sekin onnistuu kun ymmärtää kaiken olemassa olon olevan nyt tässä se on merkki siitä että pyrkimys tietoiseen kasvuun on pysähtynyt joten tarvitsette lissäää putkua jotaa vauhti pysyy yllä sen vuoksi on vaikea.
- vanha ujo
täsmälleen samoin koen asian. Olen jo keski-iässä, joten tunnen ujon naisen koko ongelmakentän.
- Harjuvalta
Aloittaja kysyi kyllä muiden naisten mielipidettä, mutta enpä malta minäkään olla tuomatta omaa lusikkaani tähän soppaan.
Olen siis 35-vuotias yksinäinen mies, olen seurustellut pari kertaa lyhyesti, ja käynyt toisinaan treffeilläkin, viime kesänä jokseenkin aktiivisestikin. Olen tapaillut nk. normaaleja (?) naisia, ja niin .. kyllähän siinä on vitsit aika vähissä, kun toinen kysyy mitä teit kavereitten kanssa juhannuksena. Pieni vinkki, ironinen vastaus "kavereiden?" ei toimi siinä yleisössä.
Vaikka päätinkin lopettaa parisuhteen etsimisen, ja elää elämäni siten, kuin tuntuu, että on tarkoitettukin, haaveilen kyllä vieläkin siitä, että olisi joku, kenen kanssa elämä jakaa. Treenatulla kropalla tuntuisi irtoavan seksiseuraa, mutta pelkkä seksi, se on vain seksiä, eikä jaksa innostaa minua. Haluan sielunkumppanin, en vaihtuvia sängynlämmittäjiä. Haluaisin kävellä jonkun kanssa käsi kädessä, kauniina sunnuntaisena syyspäivänä, kun ei ole mihinkään kiire, ja maailmassa on vain me. En tiedä, miten yksinäisiä naisia löytää, mutta sellaisen minä ottaisin, jos minulla asiaan sananvaltaa olisi.
Ja tähän mitenkään liittymättä, löysinpä salimusalistalle uuden biisin:
http://youtu.be/AioTrFyLqWM - tahtoisinyksinäisenm
Tässä on Harjuvalta sinulle yksinäinen nainen :D Olen lueskellut kirjoituksiasi täällä ja vaikutat mukavalta ja fiksulta mieheltä. Ota tästä yksinäinen akka. Kavereita ei oo ollut ikinä eikä oikein muutakaan. Koitan vain elää päivästä toiseen, vaikka ei tässä erakon elämässä mitään järkeä kyllä ole... Ai niin, ethän sä mua huoli kun on ylipainoa :(
- gstatic
No mutta joku muu voi huolia. :) Kerrot vain mistäpäin Suomea olet. On niitä muitakin mukavia ja fiksuja miehiä olemassa.
- Harjuvalta_
Eipä anna järjestelmä enää käyttää puhdasta Harjuvalta-nimimerkkiä, liekö sitten joku rekisteröinyt sen ennen minua ... no, oli miten oli. Kirjoitustyyli paljastanee aidon tapauksen.
Minun on kyllä pakko tarttua kirjoituksesi päättävään lauseeseen; miksi luulet, että pitäisin ylipainoa ihmisen, naisen tai miehen, arvon mittana? Kerron pienen salaisuuden, nimittäin vielä kymmenen vuotta sitten olin itsekin ylipainoinen. Minulla on aina ollut migreenikohtauksia, ja satuin tuona keväisenä päivänä, kymmenen vuotta sitten, lukemaan jostain, en muista enää mistä, lehdestä jutun siitä, miten pienikin ylipaino voi altistaa migreenikohtauksille. Ja minun ylipainoni ei ollut ihan pientä. Minulla oli migreeniin lääkitys, niin esto- kuin kohtauslääkityskin, mutta apua niistä ei ollut, joten ajattelin, että kokeillaanpa nyt tätäkin. Muutin ruokavalion terveelliseksi ja aloitin liikunnan, ensin varovaisesti, ja kunnon kohotessa lisäsin vastusta. Puolentoista vuoden jälkeen ylipainoa ei enää ollut, ja nykyisin rasvaprosenttini huitelee huippu-urheilijoiden lukemissa.
Ylipaino ei siis ole ihmisen ominaisuus, eikä ylipainon kanssa seurustella, vaan ihmisen persoonan kanssa. Sinussa minua kiinnostaisi juuri se, ettei sinullakaan ole kavereita, vaan elät erakkona, kuten minäkin. Siinä olisi heti yksi yhteinen asia, eikä kummankaan pitäisi häpeillä sitä, ettei niitä kavereita tosiaankaan ole. Ja kukapa tietää, ehkä esimerkkini innostaa sinutkin terveellisten elämäntapojen pariin, ja ylipainosi katoaa kuin suomalaisen matkapuhelinyhtiön markkinaosuus.
- mulle ei ryppyillä
Ylipaino on juurikin huono ominaisuus miehellä vaikka sitä olis vaan 5-10 kg ja kuitenkin olis liikunnallinen ja silleen. Miehen työttömyys on kans paha turn offi naisille
- Hipsuvarvas
Älä yleistä. Ei kaikille naisille työttömyys ole turn-off vaikka se sulle on.
Samoin liikunnallisuus on omasta mielestäni hyvä asia ja tärkeämpää kuin lievä ylipaino. Tutkimustuloksia on, että liikunnallisuus terveyden kannalta merkitsee enemmän kuin ylipaino. Jos perintötekijöitä ei huomioida, niin liikuntaa harrastamattomalla normaalipainoisella on suurempi riski sairastua esim diabetekseen kuin liikuntaa harrastavalla lievästi ylipainoisella.
- Etsivä, etsinyt
Voi jos jossakin olisi vielä keski-iän ylittänyt yksinäinen mies joka olisi tavallinen ja yhden naisen mies eikä alkoholi- tai urheiluaddikti! Ei ainakaan rakkaassa kotomaassa ja tuskin muualla kummempaa. En usko enää sellaisen olemassaoloon näin elämää nähneenä, ehkä en niin hirveästi kuitenkaan kokeneena..
Naisilla on yleensä omat nokkimisjärjestelmänsä jopa ystävyyssuhteissa, pariskunnat seurustelevat toistensa kanssa ja miesten kaveruus harvoin pysyy ystävyytenä naisten kanssa. Elämänpiiri pienenee.- paljonkokenut
Etsivä, etsinyt
Kyllä kuule niitä..Meitä on..ikinä ei alkohololia tavinnut käyttää ...
Tietenkin yksi nainen... on kiva tietää että on nainen se.. jonka kanssa luvattiin
olla yhdessä jonka luoksa tulla... saada halaus....mitä muuta tarvitsisimme
.
EN vähintäkään tunne olevani "unik" paremminkin luulin kaltaisiani olevan lähes
kaikki miehet...Kaikilla ehkä ei ole omaa firmaa vaan ei tarvitsekaan
Kai niitä nyt Suomi on täynnä...Äläkä kuule menetä uuskoasi sellaiseen
olemassaoloon!!!
Suomalainen nainen on Aina maailman paras..Aina !!!
Täällä ulkomailla teitä ei helpolla löydä..:(
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019