Piiskattu on

Piiskaaja-setä

Laitoin aloituksen, missä kerroin laittaneeni iskureihin ilmoituksen, missä etsin piiskattavia peppuja. Kerroin myös antavani välituloksia "projektin" etenemisestä.

Taisi olla vaan jollekin liikaa, koska poisto on iskenyt. Kerrotaan nyt hieman tuloksia.

Vastauksia tuli nelisenkymmentä. Puolet vastauksista oli rivin-kahden tynkiä ja niitähän ei olisi edes kannattanut lukea. Naisia ei vastaajien joukossa ollut yhtäkään. Tusinan verran kirjeistä otettiin käsittelyyn, mutta tapaamisen lähestyessä puolet jänisti. Kuuden miehen pakarat on tullut pehmitettyä, iältään 24-55 -vuotiaita. Muutamalle ei saanut jäädä tapahtumasta kieliviä mustelmia, joten he saivat tutustua märkään kiedottuun kangaspyyhkeeseen. Kyllä sekin irrotti kyyneleet silmiin. Kaikki saivat alkuun kunnolla kämmentä ja sitten siirryttiin tuhdimpaan välineeseen, mitä noita kahta pyyhkeitä saanutta lukuun ottamatta tarkoitti pesuharjan selkämystä yhden halutessa ratsupiiskaa ja yksi halusi myös remmiä. Pari poistuikin persusta näyttäen pakanamaan kartalta.

Neljä osoitti piiskaajalle kunnioitustaan ottamalla suihin. Yksi toivoi "ehdottomasti" panoa ja senhän soin.

Kukin sai toiveittensa mukaan. Kaikkien kävely näytti lähdettäessä hieman kankealta.

44

1385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielenkiinolla

      Miten projekti jatkuu? Ja oliko eroa, herkkähipiäisyydessä tuon 24v ja 55v pakaroissa. Kummalle tuli tippa helpommin silmään.
      Olitteko sopineet, lyöntien määrästä ja pidettiinkö siitä kiinni, vaikka piiskattava olisi halunnut lopettaa.

    • Jos olisin ollut...

      Piiskaketjujen poistoista täytyy ihmetellä,että kenen pirtaan ne eivät mahdu. Koska tuolla saa olla sellainenkin ketju, että "ketä julkista haluaisit naida".

      Kiitoksia Piiskaaja-sedälle, vaikka minua ei olekaan piiskannut. Taitava setä, kun osa tuottaa vielä tekstiäkin. Suomessa ei taida monta kirjoitustaitoista piiskaajamiestä olla.

    • m 26.

      Olis myös ollut kiinnostunut tuosta poistetusta tekstistä ja ......... Milloinkohan se on ollut ja milloin poistettu?

      • 2+1

        Ne on poistettu pari viikoa sitten ja siinä saattoi lähteä parikin ketjua samalla kertaa. Se on sitä sananvapautta ja demokratiaa, että yksi pystyy täällä ahdituksensa vuoksi hillumaan mielin määrin.


    • Piiskaaja-setä

      Edellisille kommenttia.

      Takamuksen kipuherkkyys on minusta melkoisen ikäriippumaton. Sen sijaan kyse on enemmänkin siitä, kuinka hyvin hallitsee itsensä ja kuinka hyvä sietokyky on. Nuohan ovat asioita, jotka lisääntyvät ajan myötä. Mutta kun piiskattava on mahallaan tuossa vasemman reiteni päällä ja muu yläkroppa lepää sovalla, olen ottanut lujan otteen hänen selkänsä taa taivitetusta oikeasta kädestään ja oikea jalkani on hänen jalkojensa takana, niin siinä loukussa pysyy vahvempikin.

      Tietenkin rangaistus määritellään etukäteen, esimerkiksi 30 iskua remmillä. Alkuun on aina, ellei piiskattava toisin halua, lämmittelyä kämmenellä ja sen kestoa ei määritellä. Ihan alussa on yleensä kuulustelu ja sen päälle rangaistuksen määrittely. Sitten piiskaus ja sen päälle seinän katselua punaiset pakarat huoneeseen päin hehkuen ja niitähän ei saa hieroa. Jos siinä seistessä venkuroi, määrätään uusi piiskaus.

      Jos piiskattavasta tuntuu, että nyt hän ei kestä enää, on käytössä turvasana. Vain sen lausumalla leikki loppuu siihen ja tavallisesti sen jälkeen en halua kuulla tuosta henkilöstä yhtään mitään enää koskaan. Muutoin saa rukoilla ja anella ihan mitä vaan.

      Kyllä ihan jokaisella on tullut tippa silmään. Kyllä piiskaus aina sen verran sattuu. Tietenkin piiskattava määrää tuon rajan ja siitä pidetään sillä tapaamiskerralla kiinni. Kyllä sen huomaa, missä piiskaus lähtee menemään liian kovaksi ja silloin laitetaan piiskaan hieman vähemmän kierroksia.

      Tällä foorumillahan on joku, joka ei kestä edes piiskauksesta puhumista. Joskus kirjoitellut, ettei se kuulu tälle foorumille. Mutta tuollainen kunnon pakaroiden soittelu se vasta fetissistä leikkiä onkin!

      • masokistimies

        Voi voi mitä sinä kiihottaa minua mutta sinä asut vissin eteläsuomessa ja minä pohjoispohjanmaalla!


      • n kiihottavaa
        masokistimies kirjoitti:

        Voi voi mitä sinä kiihottaa minua mutta sinä asut vissin eteläsuomessa ja minä pohjoispohjanmaalla!

        Mistä tällaisen piiskaajamiehen tunnistaisi vaikka ravintolassa? O,etko Helsingistä, käytkö esim. Kal,essa? Vihjaatko aiheesta naisille, jos vaikka tapaat baaritiskillä? Haluaisin tällaisen miehen, mutten löydä mistään.


      • Noin se menee
        n kiihottavaa kirjoitti:

        Mistä tällaisen piiskaajamiehen tunnistaisi vaikka ravintolassa? O,etko Helsingistä, käytkö esim. Kal,essa? Vihjaatko aiheesta naisille, jos vaikka tapaat baaritiskillä? Haluaisin tällaisen miehen, mutten löydä mistään.

        Et mistään. Voit korkeintaan aistia hänestä huokuvan disipliinin ja "vallan". Hänen edessään luot katseesi vaistomaisesti alas ja tunnet olevasi jo siinä alistettu.


      • Sinäpä olet todella mielenkiintoinen persoona. Sääli etten nähnyt sitä ilmoitustasi ja jäi asia kohdaltani kokematta. Kirjoittamasi perusteella tunnut kyllä mieheltä, jolta löytyy tarvittava auktoriteetti, järki ja kunnollinen kokemus kurituksen antamiseen. Sääli todella, etten voinut vastata sinulle.


    • Vastaanhangoittelija

      MIkäs silloin on tuomio, jos ei sano turvasanaa, mutta onnistuukin karkaamaan kesken toimituksen Piiskaaja-sedän otteesta?

    • Liputettu on

      No tulihan se liputus tähän. Ihmettelinkin jo, nukkuuko leikkien vihaaja.

    • Vastaanhangoittelija

      Jos Liputettu on takoittaa Vastaanhangoittelijaa tuolla kommentillaan, niin hän erehtyy, Luen erittäin mielelläni piiskajuttuja ja jos vielä piiskaaja asettaa sanansa minua osoittavaksi, niin minule menee selkäranka hyyteloksi ja puna nousee kasvoille.

      Koko netin joutaisi täyttää piiskajutuilla. Toivotan innostusta kaikille kirjoittajille.

    • "pylly kuumana"

      ,,,,,Piiskaaja-sedälle!
      Olen jäänyt "koukkuun" sun tapaasi kertoa näistä piiskaleikeistä!
      Niistä kun ymmärtää hyvin tarkkaan mitä on tapahtunut ja kielellisesti ovat silti siistejä!
      Olen siis nainen lähes 6-kymppinen ja aviossa.
      Mies näistä mun, täällä viettämistäni, lukuhetkistäni hyötyy!
      En ymmärrä itseäni, taatusti en antaisi anteeksi jos joku mun piiskaisi.
      Luultavasti jopa kostaisin, nöyryytyksen!
      En mä kipua pelkää,jouduin lapsena sen kokemaan niin monta kertaa.
      Rasavillinä kakarana tuli tehtyä kaikenlaista tyhmyyttä, josta isä antoi sitten tuppiremmillä kuritusta! Ja kaikille tyhmille kakaroilleen.
      Mun mieheni ei ole koskaan lyönyt mua, mistä olen onnellinen.
      Mut nämä lukemani jutut täältä, saavat kyllä tietynlaisen kihelmöinnin aikaseks.
      Halut mulla kasvaa siihen suuntaan, et päätyvät tavallisesti aviomieheni "kaatoon"! Eikä hän pane sitä mitenkään pahaksi! ;)
      Niin et vaikka en halua kuritusta, enkä halua myöskään kurittaa; silti
      nämä piiska sessiot kiinnostaa ylenpalttisesti!

    • Piiskaaja-setä

      Jo joku pyristelisi ja onnistuisi irrottautumaan, se olisi sama kuin hän olisi lausunut turvasanan. Moisesta itsehillinnän ja -hallinnan puutteen seurauksena leikki olisi siihen loppunut.

      Tosin ei tuo "leikin loppu" nyt tietenkään ihan ehdoton sääntö ole. Yksi halusi oikein rajua piiskausta ja saikin sellaista. Minä jouduin kirjaimellisesti turvautumaan pyyhkeeseen, sillä piiskaaminen irroitti minulle hien pintaan ja norot piti pyyhkiä otsalta. Hapsupiiskalla tuli pehmitettyä kaiketi tuhannen läimäytystä ja remelillä satakunta. Oli siinä kaverin takamus melkoisen näköinen - muttei onneksi yhtään verinaarmua. Olin kertonut hänelle pitkävartisesta muovisesta selänpesuharjasta, jonka selkämyksellä paukutettaessa pakarat ovat kuin tulessa. Tietenkin hän halusi sitä kokeilla. Kolme napakkaa iskua kumpaisellekin pakaralle sai aikaan spontaanin reaktion, joka kuului jokseenkin "ai jai, lopeta lopeta!". Tiedän ja tunnen itsekin sen tehon, joten lopetin ja annoin kaverin hieroskella poltetta jonkin aikaa. Se harja on todellakin melkoinen tulipesä!

      Nimimerkki "pylly kuumana" totesi erään oleellisen asian. Mielikuvituksessa piiskaus on nöyryytys! Siksi piiskattava joutuukin seisomaan seinää tuijottaen punaiset pakarat huoneeseen loistaen.

      Tuosta pari muisteloa.

      Silloin lapsena piti itse hakea puusta vitsa - asuimme maalla kyläyhteisössä. Oli melkoisen ahdistavaa seisoa puun juurella oksaa valitsemassa. Oksan piti olla isälle sopiva ankara, muutoin hän kävi itse hakemassa mieleisensä ja rangaistusta tuli lisää toinen mokoma. Toisaalta omaa takamustani ajatellen oksan piti olla sopivan "lempeä". Kolmas seikka oli häpeän tunne, sillä kaikki, jotka minut näkivät, tiesivät, miksi siinä puun juurella olin.

      Juttu oli hankalampi, jos jotain tuli tehdyksi lauantaina. Silloin oli saunapäivä ja saunaan mentäessä minun piti kiertää puun kautta. Sitten pukuhuoneessa piiska viuhui. Löylyissä takamus tietenkin hikosi ja naarmuja alkoi kirvellä. Silloin piti vain koettaa olla, sillä venkoilusta saattoi tulla määräys hakea uusi piiska ja pesuhuoneessa tuli sitten santsia. Saunasta alastomana ulkona puun oksaa katkaisemassa se häpeä vasta tulvahti!

      Eräs mies oli joutunut hakemaan oksakimppua Hakaniemen torilta. Kyllä koko torikansa oli hänen mukaansa tiennyt, mitä niillä oksilla tehtäisiin. Oli kuulema toivonut maan vajoamista.

      Toinen oli saanut piiskaa ja näkemässä oli ollut myös naapurin tyttö. Oli ollut aivan hirmuinen häpeä ja vielä suuremmaksi se oli kasvanut, kun piiskauksen kipu oli saanut aikaan itsehillinnän pettämisen. Kuulema ei se tyttö ollut siitä myöhemmin vinoillut - oli saanut itsekin kokea piiskausta.

      Faktaa: monissa rangaistuslaitoksissa oli piiskarangaistus. Saksassa vielä 1900-luvun alussa jokainen vankilaan tullut vanki joutui riisumaan itsensä alasti ja kävelemään pihan poikki piiskaustelineelle kaikkien muiden vankien seuratessa tapahtumaa. Piiska oli tarkoin määritelty oksakimppu. Sitten moralistit saivat aikaan, että "katsomo" poistettiin ja havaittiin piiskarangaistuksen menettäneen tehoaan ja ennen ensimmäistä maailmansotaa se poistettiin virallisesti, kunnes kansallissosialistit ottivat tavan uudelleen käyttöön.

      Kun piiskaa sain aiheesta, sen hyväksyi. Juttu oli sillä hoidettu. En oikein edes muista enää niistä piiskauskerroista muuta kuin nuo vitsojen haut. Mutta muutaman kerran sain aiheetta ja ne kerrat kyllä muistan yhä - kärsimäni vääryydet.

      Terveisiä nimimerkille "pylly kuumana". Jatka kaatojasi! Hyvä, että veri virtaa suonissasi ja elämä sykkii!

      • htrhtrhrth

        "Faktaa: monissa rangaistuslaitoksissa oli piiskarangaistus. Saksassa vielä 1900-luvun alussa jokainen vankilaan tullut vanki joutui riisumaan itsensä alasti ja kävelemään pihan poikki piiskaustelineelle kaikkien muiden vankien seuratessa tapahtumaa. Piiska oli tarkoin määritelty oksakimppu. Sitten moralistit saivat aikaan, että "katsomo" poistettiin ja havaittiin piiskarangaistuksen menettäneen tehoaan ja ennen ensimmäistä maailmansotaa se poistettiin virallisesti, kunnes kansallissosialistit ottivat tavan uudelleen käyttöön."

        Makuukamari leikit ovat oma juttunsa. Oikeassa piiskauksessa ei ole mitään seksikästä vaikka pidänkin piiskauksesta nimenomaan saavana osapuolena mutta vain naisen kädestä sillä en ole homo. Näin kerran netissä filmin muistaakseni Singaporesta jossa mies sai rottingista muistaakseni 20 iskua. Noin 10 iskun jälkeen pakarat valuivat jo verta ja lopuksi ne olivat kuin iso avohaava. Ihme kyllä mies kesti huutamatta sillä itse olisin kyllä huutanut suoraa huutoa tuon miehen paikalla. Saksassakaan vanki tuskin ajatteli paljoa sitä häpeää jos huusit tuskissasi selkä ja pakarat veressä piiskautelineellä roikkuen.


      • Piiskaaja-setä
        htrhtrhrth kirjoitti:

        "Faktaa: monissa rangaistuslaitoksissa oli piiskarangaistus. Saksassa vielä 1900-luvun alussa jokainen vankilaan tullut vanki joutui riisumaan itsensä alasti ja kävelemään pihan poikki piiskaustelineelle kaikkien muiden vankien seuratessa tapahtumaa. Piiska oli tarkoin määritelty oksakimppu. Sitten moralistit saivat aikaan, että "katsomo" poistettiin ja havaittiin piiskarangaistuksen menettäneen tehoaan ja ennen ensimmäistä maailmansotaa se poistettiin virallisesti, kunnes kansallissosialistit ottivat tavan uudelleen käyttöön."

        Makuukamari leikit ovat oma juttunsa. Oikeassa piiskauksessa ei ole mitään seksikästä vaikka pidänkin piiskauksesta nimenomaan saavana osapuolena mutta vain naisen kädestä sillä en ole homo. Näin kerran netissä filmin muistaakseni Singaporesta jossa mies sai rottingista muistaakseni 20 iskua. Noin 10 iskun jälkeen pakarat valuivat jo verta ja lopuksi ne olivat kuin iso avohaava. Ihme kyllä mies kesti huutamatta sillä itse olisin kyllä huutanut suoraa huutoa tuon miehen paikalla. Saksassakaan vanki tuskin ajatteli paljoa sitä häpeää jos huusit tuskissasi selkä ja pakarat veressä piiskautelineellä roikkuen.

        Makuukamarin leikit perustuvat mielikuvituksen käyttöön. Täytyy olla jotain, johon mielikuvissa samaistua. Muutoin mielikuvitusleikki ei toimi eikä muodostu nautinnolliseksi.

        Mielikuvitusleikit toimivat parhaiten ns. akateemisesti koulutetuilla. Tämäkin on tutkimuksista saatuja tuloksia. Heillä kun sitä henkistä luovuutta, mitä mielikuvitusleikkeihin tarvitaan. Joskun sorvin ääressä kuvitteellisuus on aika vähissä. Anteeksi vain, mutta näin tuo tutkimusten mukaan on.

        Ei kukaan todellisuudessa haluaisi tuollaista singaporelaista rangaistusta. Mutta kun piiskaaja johdattelee puhein tuntemukset siihen suuntaan ja piiskattavan oma mielikuvitus hoitelee loput, onkin nautinto melkoinen. Sekä hyvin seksipitoinen.

        Olihan Suomessakin ennen itsenäisyyden aikaa julkisia piiskarangaistuksia. Silloin oli lentävänä toteamuksena, ettei se kipu mitään, mutta se häpeä. Kyllä se saksalainenkin vanki koki sen häpeän kaikkein pahimpana, sillä joutuihan hän nöyrtymään kaikkien muiden edessä, nyyhkimään kuin pieni lapsi.

        Ennen vanhaan kunnian käsite oli aivan toinen kuin tänään. Kuten sananlaskussa sanotaan: ennen mies maansa myöpi kuin sanansa syöpi. Tänään toisin. Mielikuvituksessa palataan vanhaan aikaan tai ainakin lapsuuteen. Siksi ne toimivat niin hyvin niillä, joilla henkinen kapasiteetti riittää mielikuvituksen käyttöön. Olisihan se hienoa, jos tietokoneesta tulisivat johdot ja kone loisi erilaisia seikkailuja. Nyt täytyy seikkailua auttaa jollain konkreettisella.


    • "pylly kuumana"

      Kiitos terveisistä, Piiskaaja-setä.
      Mä kyllä löysin noita aikaisempia piiska juttuja,joten eivät ole kai kaikkia ainakaan poistaneet. Ainakin naughty; on aloittanut ketjun: Miten löytyy piiskaaja (13.12 2012.)
      Tämänkin sivun oikeassa yläreunassa on laatikko, jossa lukee Keskusteluhaku ja alla HAE.
      Kun kirjoitat siihen siniseen palkkiin vaikka: Piiskaaja-setä, valitset vielä
      (hae kaikista keskusteluista) ja painat HAE.
      Niin mä niitä juttuja löysin!
      Vaikka taisitte jo tietääkkin ennestään miten ne löytyvät, mut löysin ne minäkin!
      Ta-Daa!!! Ja joka päivä, opin uutta tämän koneen käytöstä!

    • Ei havaintoa asiasta

      Jos itse hakeutuu piiskattavaksi, niin eikö se ole vähän niin kuin aiheesta. Mutta jos sen saa yllättäen ilman tilausta, niin silloinhan se on ilman aihetta ja erityisen häpeällinen.

      Nytpä kysynkin tältä Piiskaaja-sedältä, koska hänellä on ilmeisen paljon tietoa tästä aiheesta, että onko hänen mielestään mahdolista, että aikuinen mies vo saada vitasta toiselta aikuiselta mieheltä vastoin tahtoaan. Näin väitetään käyneen esim. ennen jossain tukkikämpillä, että joku rontti olisi piiskannut heikompansa.

      • Piiskaaja-setä

        "onko hänen mielestään mahdolista, että aikuinen mies vo saada vitasta toiselta aikuiselta mieheltä vastoin tahtoaan"

        Ihan varmasti on mahdollista ja kyllä sellaista tapahtuukin. Sellainen kulkee väkivaltarikosten nimikkeellä. Yleensä tekijöitä on useampia. Onpa tuon piiskauksen jälkeen uhri raiskattukin. Kuten vankiloissa kuulema tapahtuu. Piiskaus on hyvä suostuttelu väkivaltaiseen suuseksiin eli jos ei ota kunnolla suihin, piiskaus jatkuu paljon pahempana. Piiska on melkoisen hyvä suostuttelija.

        Minä en moista hyväksy. Kaiken on perustuttava vapaaehtoisuuteen ja tahtoon.


      • yks hutero
        Piiskaaja-setä kirjoitti:

        "onko hänen mielestään mahdolista, että aikuinen mies vo saada vitasta toiselta aikuiselta mieheltä vastoin tahtoaan"

        Ihan varmasti on mahdollista ja kyllä sellaista tapahtuukin. Sellainen kulkee väkivaltarikosten nimikkeellä. Yleensä tekijöitä on useampia. Onpa tuon piiskauksen jälkeen uhri raiskattukin. Kuten vankiloissa kuulema tapahtuu. Piiskaus on hyvä suostuttelu väkivaltaiseen suuseksiin eli jos ei ota kunnolla suihin, piiskaus jatkuu paljon pahempana. Piiska on melkoisen hyvä suostuttelija.

        Minä en moista hyväksy. Kaiken on perustuttava vapaaehtoisuuteen ja tahtoon.

        "Jo joku pyristelisi ja onnistuisi irrottautumaan, se olisi sama kuin hän olisi lausunut turvasanan. Moisesta itsehillinnän ja -hallinnan puutteen seurauksena leikki olisi siihen loppunut."

        Tuo lainaus tekstistäsi antaa kuvan että piiskaus olisi aina siedettävä, ja sitä olisi haluttava. Mutta mielestäni haluamiseen joillakin liittyy vahvasti sellainen asia, että piiskaus tuottaa nautintoa vain siten, jos sitä saa tunteella ettei itse voi tapahtumalle mitään. Ei piiskaus leikkinä tarvitse edes olla mitään kovaa, vaan se tunne kiihottaa, kuinka otetaan pakarat paljaiksi väkisin, ja sitten ne piiskataan punaisiksi ja kuumottavaksi.

        Tietysti tuollainen pitää olla turvallista. Ettei teko ole liian väkivaltaista. Sama luottohan piiskaajaan pitää olla turvasanaan luottamisessa. Minun mielestäni porukan piiskattavana oleminen antaisi varmasti aidon tuntee, vaikkei siinä edes nahka vahingoituisi mitenkään, vaan tuntisi kuumotuksen niin pakaroissaan kuin poskissaankin.

        Pitäisi pystyä erottelemaan väkivalta, ja nautinto. Vaikka kipu, ja nautinto ovatkin joskus hyvin lähellä toisiaan.


      • jtrjthjtrj
        Piiskaaja-setä kirjoitti:

        "onko hänen mielestään mahdolista, että aikuinen mies vo saada vitasta toiselta aikuiselta mieheltä vastoin tahtoaan"

        Ihan varmasti on mahdollista ja kyllä sellaista tapahtuukin. Sellainen kulkee väkivaltarikosten nimikkeellä. Yleensä tekijöitä on useampia. Onpa tuon piiskauksen jälkeen uhri raiskattukin. Kuten vankiloissa kuulema tapahtuu. Piiskaus on hyvä suostuttelu väkivaltaiseen suuseksiin eli jos ei ota kunnolla suihin, piiskaus jatkuu paljon pahempana. Piiska on melkoisen hyvä suostuttelija.

        Minä en moista hyväksy. Kaiken on perustuttava vapaaehtoisuuteen ja tahtoon.

        Kerro mitä sinä saat piiskaamisesta sillä alistuvana minun on mahdoton edes kuvitella että piiskaisin ketään tai nauttisin siitä?


      • Miksi oi miksi?
        jtrjthjtrj kirjoitti:

        Kerro mitä sinä saat piiskaamisesta sillä alistuvana minun on mahdoton edes kuvitella että piiskaisin ketään tai nauttisin siitä?

        Jos noin on, niin miksi ihmeessä edes luet tätä ketjua?


      • Miksi oi miksi? kirjoitti:

        Jos noin on, niin miksi ihmeessä edes luet tätä ketjua?

        Hyvää !!!! en minäkään ymmärä ihmisiä joka en ole kiinnostunut piiskaa ja sellaista ovat täällä?Se oli minä joka painoi tykkää peukalo!


      • "pylly kuumana"
        jtrjthjtrj kirjoitti:

        Kerro mitä sinä saat piiskaamisesta sillä alistuvana minun on mahdoton edes kuvitella että piiskaisin ketään tai nauttisin siitä?

        No lueppas piiskaaja sedän kirjoitukset, jtrjthjtrj.
        Jollet ymmärtänyt vieläkään, niin tavaa ne ajalla ja ajatuksella.
        Jollei sytyttänyt vieläkään; niin lue myös rivien välit, vaikka tulkiten!
        Ja uskallan epäillä; et suoraa vastausta et saa keneltäkään.
        Mä en ole alistuva,silti käyn usein täällä,enkä myöskään ole Domina!
        Ilmeisesti me "tytöt", jotka täällä käydään,aistitaan paremmin! =)


      • Ei piiskaa
        "pylly kuumana" kirjoitti:

        No lueppas piiskaaja sedän kirjoitukset, jtrjthjtrj.
        Jollet ymmärtänyt vieläkään, niin tavaa ne ajalla ja ajatuksella.
        Jollei sytyttänyt vieläkään; niin lue myös rivien välit, vaikka tulkiten!
        Ja uskallan epäillä; et suoraa vastausta et saa keneltäkään.
        Mä en ole alistuva,silti käyn usein täällä,enkä myöskään ole Domina!
        Ilmeisesti me "tytöt", jotka täällä käydään,aistitaan paremmin! =)

        Olin kai 20v kun olin tuttujen "setien" luona juomassa. Kun olin tuhma niin meinasi antaa piiskaa, sen kaveri vei makkariin ja sito käteni ja sanao etten saa piiskaa. Muutkin tuli ja housut lähti, kämmenellä pakaroita läimittiin ja sitten joku tuli takaa sisään. Ei voinut kun olla ja kun seuraava tuli niin rupesin nauttimaan kun kun kämmenellä lyötiin ja tungettiin munaa suuhun. Olo oli kuin huoralla mitä kaikki käytti hyväkseen. Kyllä sedät monta tuntia teki ennenkuin päästivät irti. Jotenkin jälkeempäin haluisin vieläkin olla piiskattavana YM YM..


      • "pylly kuumana"
        Ei piiskaa kirjoitti:

        Olin kai 20v kun olin tuttujen "setien" luona juomassa. Kun olin tuhma niin meinasi antaa piiskaa, sen kaveri vei makkariin ja sito käteni ja sanao etten saa piiskaa. Muutkin tuli ja housut lähti, kämmenellä pakaroita läimittiin ja sitten joku tuli takaa sisään. Ei voinut kun olla ja kun seuraava tuli niin rupesin nauttimaan kun kun kämmenellä lyötiin ja tungettiin munaa suuhun. Olo oli kuin huoralla mitä kaikki käytti hyväkseen. Kyllä sedät monta tuntia teki ennenkuin päästivät irti. Jotenkin jälkeempäin haluisin vieläkin olla piiskattavana YM YM..

        Koitas ajatella vielä, kerran! Riippuu sukupuolestas näet siitä:mitä käsitit!
        Mut ainakaan "pylly kuumana" ei ole kokenut raiskausta,koskaan.
        Jos joutuisin kokeen ja hengissä selviäisin, ei tekijä(t) selviäis pikku rapsuilla: jotka "oikeus" määrittelis!
        Mä ottaisin kyllä käyttöön toisenlaisen "oikeuden";ennen kuin puntit olis tasan!
        Äläkä tule sanoon ettei nainen pystyis siihen.
        Katsos rahalla saa ja hevosella pääsee!
        Tulkitse kuten itse haluat!


      • Ei väkivaltaa!
        "pylly kuumana" kirjoitti:

        Koitas ajatella vielä, kerran! Riippuu sukupuolestas näet siitä:mitä käsitit!
        Mut ainakaan "pylly kuumana" ei ole kokenut raiskausta,koskaan.
        Jos joutuisin kokeen ja hengissä selviäisin, ei tekijä(t) selviäis pikku rapsuilla: jotka "oikeus" määrittelis!
        Mä ottaisin kyllä käyttöön toisenlaisen "oikeuden";ennen kuin puntit olis tasan!
        Äläkä tule sanoon ettei nainen pystyis siihen.
        Katsos rahalla saa ja hevosella pääsee!
        Tulkitse kuten itse haluat!

        Hei, pidä ne oikeet raiskausjutut vaan itelläs. Tässä ketjussa niillä ei oo jakoa. Täällä ei puhuta mistään todellisesta väkivallasta.


      • "pylly kuumana"
        Ei väkivaltaa! kirjoitti:

        Hei, pidä ne oikeet raiskausjutut vaan itelläs. Tässä ketjussa niillä ei oo jakoa. Täällä ei puhuta mistään todellisesta väkivallasta.

        Ei piiskaa; kirjoitti kyseenalaisen kokemuksensa,
        josta ei oikein ilmennyt suoraan oliko se:
        sexileikkiä vai joukkoraiskaus?
        Sitä miettiessä, tuli ajatus et miten mä reakoisin?
        Mitään siihen liittyvää tuskin haluaisin enää lisää kokea.
        Kun taas "Ei piiskaa" haluais ilmeisesti jatkoa,ainakin fantasiana.
        Siinä nähdään miten: toisen kauhistus on toisen haave!

        Kirjoitin tosiaan: Tulkitse kuten itse haluat!

        Teit työtä käskettäessä, ja päädyit väkivaltaan!
        Mikset julkiseen nöyryytykseen ja häpeään??
        Tai johonkin muuhun rangaistukseen.

        Ei väkivaltaa - sä ainakin olet mies!
        Miehet näet turvautuu yleensä aina siihen
        väkivaltaiseenpaan vaihtoehtoon!
        Miehet tekee ratkaisun; NAPS.
        Siinä kohtaa nainen on pitkäjänteisempi ja pirullisempi,yleensä.

        Oikeesti, odotin kyllä Piiskaaja-sedän jyrähdystä!
        Enpä onnistunut siinä.
        OK, menen nurkkaan häpeen, mut nuttuani tai selkääni en kyllä käännä!


      • Tupu m
        "pylly kuumana" kirjoitti:

        Ei piiskaa; kirjoitti kyseenalaisen kokemuksensa,
        josta ei oikein ilmennyt suoraan oliko se:
        sexileikkiä vai joukkoraiskaus?
        Sitä miettiessä, tuli ajatus et miten mä reakoisin?
        Mitään siihen liittyvää tuskin haluaisin enää lisää kokea.
        Kun taas "Ei piiskaa" haluais ilmeisesti jatkoa,ainakin fantasiana.
        Siinä nähdään miten: toisen kauhistus on toisen haave!

        Kirjoitin tosiaan: Tulkitse kuten itse haluat!

        Teit työtä käskettäessä, ja päädyit väkivaltaan!
        Mikset julkiseen nöyryytykseen ja häpeään??
        Tai johonkin muuhun rangaistukseen.

        Ei väkivaltaa - sä ainakin olet mies!
        Miehet näet turvautuu yleensä aina siihen
        väkivaltaiseenpaan vaihtoehtoon!
        Miehet tekee ratkaisun; NAPS.
        Siinä kohtaa nainen on pitkäjänteisempi ja pirullisempi,yleensä.

        Oikeesti, odotin kyllä Piiskaaja-sedän jyrähdystä!
        Enpä onnistunut siinä.
        OK, menen nurkkaan häpeen, mut nuttuani tai selkääni en kyllä käännä!

        Voi sentään "pylly kuumana" et nyt itse tajunnut, ihan kaikkea:
        "Ei piiskaa" on myös homo,ei siinä naista alistettu! Turhaan reagoit siihen! Kyllä kyseessä oli miesten välinen ihan normaali juonti ja nainti sessio! Jätkä kyllä tienny jo mennessään sinne,mitä tuleman pitää!


      • Alistettuna
        Tupu m kirjoitti:

        Voi sentään "pylly kuumana" et nyt itse tajunnut, ihan kaikkea:
        "Ei piiskaa" on myös homo,ei siinä naista alistettu! Turhaan reagoit siihen! Kyllä kyseessä oli miesten välinen ihan normaali juonti ja nainti sessio! Jätkä kyllä tienny jo mennessään sinne,mitä tuleman pitää!

        Tuollainen on minunkin fantasiani. Vaikka heteropuju olenkin, niin silti. Tuossa tilanteessa kun minulla ei omaa tahtoa oikein olisi.

        Tilanne olisi tämä. Menisin vieraisille. Sisällä kolme tai neljä ukkoa. Kun olisin potkaissut kengät jalasta ja laittanut takin naulakkoon, yksi miehistä tarttuisi takaa ja sitoisi käsillään käteni kylkiin kiinni ja toinen nykäisisi housuni alas ja ottaisi tukevan otteen kiveksistä. Siinä toteaisi, että jos venkoilen, tulee kunnon puristus. Sitten takana oleva päästää irti ja minulta riisutaan yläkroppa paljaaksi ja saa potkia irti housuista. Alastomana minut johdatetaan pöydän eteen, yläkroppa pöytään ja kädet sidotaan pöydän jalkoihin, samoin jalat. Tai hienostuneempi versio on kunnon häpeäpaalu. Sitten ukko tarjoaa kulliaan suuhuni ja kun kieltäydyn, alkaa läiske pakaroilleni. Ensin kädellä ja sitten jollain tehokkaammalla. Lopulta kysytään, joko maistuu. Jo maistuu. Yksi imettää ja joku alkaa panna takaa. Tuota ´rataa jatkuu sitten niin kauan kuin gubet jaksavat. Enkä voi mitenkään vastustella
        .


      • Tuhma pari
        Alistettuna kirjoitti:

        Tuollainen on minunkin fantasiani. Vaikka heteropuju olenkin, niin silti. Tuossa tilanteessa kun minulla ei omaa tahtoa oikein olisi.

        Tilanne olisi tämä. Menisin vieraisille. Sisällä kolme tai neljä ukkoa. Kun olisin potkaissut kengät jalasta ja laittanut takin naulakkoon, yksi miehistä tarttuisi takaa ja sitoisi käsillään käteni kylkiin kiinni ja toinen nykäisisi housuni alas ja ottaisi tukevan otteen kiveksistä. Siinä toteaisi, että jos venkoilen, tulee kunnon puristus. Sitten takana oleva päästää irti ja minulta riisutaan yläkroppa paljaaksi ja saa potkia irti housuista. Alastomana minut johdatetaan pöydän eteen, yläkroppa pöytään ja kädet sidotaan pöydän jalkoihin, samoin jalat. Tai hienostuneempi versio on kunnon häpeäpaalu. Sitten ukko tarjoaa kulliaan suuhuni ja kun kieltäydyn, alkaa läiske pakaroilleni. Ensin kädellä ja sitten jollain tehokkaammalla. Lopulta kysytään, joko maistuu. Jo maistuu. Yksi imettää ja joku alkaa panna takaa. Tuota ´rataa jatkuu sitten niin kauan kuin gubet jaksavat. Enkä voi mitenkään vastustella
        .

        Meillä on vaimoni kanssa saman suuntainen fantasia,missä joutuisimme parin kolmen vanhemman miehen armoille.
        Sidottuina emme voisi muuta kun alistua ja piiskaa tulisi tottelemattomuudesta
        tarpeen mukaan.


      • Anonyymi
        Alistettuna kirjoitti:

        Tuollainen on minunkin fantasiani. Vaikka heteropuju olenkin, niin silti. Tuossa tilanteessa kun minulla ei omaa tahtoa oikein olisi.

        Tilanne olisi tämä. Menisin vieraisille. Sisällä kolme tai neljä ukkoa. Kun olisin potkaissut kengät jalasta ja laittanut takin naulakkoon, yksi miehistä tarttuisi takaa ja sitoisi käsillään käteni kylkiin kiinni ja toinen nykäisisi housuni alas ja ottaisi tukevan otteen kiveksistä. Siinä toteaisi, että jos venkoilen, tulee kunnon puristus. Sitten takana oleva päästää irti ja minulta riisutaan yläkroppa paljaaksi ja saa potkia irti housuista. Alastomana minut johdatetaan pöydän eteen, yläkroppa pöytään ja kädet sidotaan pöydän jalkoihin, samoin jalat. Tai hienostuneempi versio on kunnon häpeäpaalu. Sitten ukko tarjoaa kulliaan suuhuni ja kun kieltäydyn, alkaa läiske pakaroilleni. Ensin kädellä ja sitten jollain tehokkaammalla. Lopulta kysytään, joko maistuu. Jo maistuu. Yksi imettää ja joku alkaa panna takaa. Tuota ´rataa jatkuu sitten niin kauan kuin gubet jaksavat. Enkä voi mitenkään vastustella
        .

        Vanha keskustelu, mutta aika kiinnostava.

        "Alistettuna" nimimerkillä on melkein samanlainen fantasia kuin minulla on ollut koko pienen ikäni. Siinä aina kuvittelen kuinka poika/miesporukka riisuu minut väkisin alastomaksi, ja läiskiin pakarat punaisiksi ja kuumiksi. Rasvaa peräsilmän liukkaaksi, ja nussii vuorotellen minut, laueten suoleeni. Tapahtumat kuvittelen milloinkin minnekin, mutta aina jo kuvitellessa saan seisokin kovin helposti. Kuvittelussa on myös kaikki muutkin variaatiot mukana, suihin panot, kuvaus jne. Mieluummin niin ettei sidottaisi mihinkään, vaan toiset aina pitää kiinni, kun toiset tekee temppunsa. Tärkeintä asiassa on se, että on jalat tukevasti ilmassa, eikä itse mahda tapahtumille mitään. Tosin mitään raakaa käsittelyä ei fantasiani koskaan sisällä, vaan panotkin tehdään hyvin rasvattuna.

        Voi olla fantasiana paras, mutta sellainen levy on jäänyt päälle, ja siitä saa hyvät ja nopeat kiksit helposti.


      • Anonyymi

        Ei tukkikämpillä heikompia ole piiskattu...vaan äijää, joka on rikkonut kämppälain kirjoittamattomia sääntöjä...eli rosvoa ja kämppä emäntään tarttumisesta. Silloin tukkijätkät piiskasi kelvottoman porukalla. Kumpa nuorempi polvi tarttuisi myös Päätalon Iijoki sarjan kirjoihin ja kahlaisi ne läpi.


    • puisella

      Lämittelyn jälkeen ppuisen- tai pesuharjan selkämys. Sillä kun paukuttelee menemään, niin kyllä isompikin mies vääntää tippaa.

    • 17+20

      "Mutta kun piiskattava on mahallaan tuossa vasemman reiteni päällä ja muu yläkroppa lepää sovalla, olen ottanut lujan otteen hänen selkänsä taa taivitetusta oikeasta kädestään ja oikea jalkani on hänen jalkojensa takana, niin siinä loukussa pysyy vahvempikin."

      Kokemuksesta voin todistaa, että jos tuollaiseen asentoon joutui, niin vaikea siitä oli lähteä. Vielä oli mahdollista, että kun jaloillaan ponnistaa lattiasta niin pää kolahtaa seinään, niin etpä lähde mihinkään. Eikä siitä peruuttamallakaan pääse.

      Ei sitä otteen oveluutta norempana osannut ihmetellä, sitä ihmetteli vaan, että olipa vastapuolella lujasti voimaa. Kyllä peli oli silloin menetetty, jos joku tuollaiseen otteeseen onnistui nappaamaan.

    • Annetaan kunnolla

      Juuri noin se pitää tapahtua, on siinä isopikin jätkä hätää kärsimässä. Ja tosiaan mitä enemmän koittaa pyristellä, voimat vain vähenevät ja piiskaaminen käy vain helpommaksi.

    • subbari

      Tuollaisen Piiskaaja-Sedän käsittelyyn kyllä haluaisin vaikken olekaan erityisen masokistinen. Vaikutat taitavalta ja kuvailet hienosti asioita. Harmi tässä kohtaa, että olen nainen.

      • Kiltti tyttö

        "Harmi tässä kohtaa, että olen nainen."

        Jotenkin itselle tuli ihan samanlaiset fiilikset.


    • Piiskaajasetä puhuu asiaa, näkemystä on. Kenties pitäisi tavata..

      • Pajullakin

        Keskisuomen poikamies tarvitsee vaan koivu ja tai pajun notkea sellasta pakaroille onks teitä saa sitoa olen hoikka 48,v poikamies


    • Huono taistelija

      Koen olevani fyysisesti ihan keskiverto mies, siis voimien puolesta. Mutta uskon että aika moni mies itsekseen pystyisi minulle selkäsaunan antamaan. Syy on siinä, että olen hidas, en kerkeä edes reakoimaan, kun nopeampi mies on pistänyt minut jo "nippuun". Lisäksi minä en ole koskaan niin röyhkeä kuin vastapuoli, joten toinen pääsee aina etulyöntiasemaan röykeällä avauksella.

    • Ihailija

      Piiskaaja-sedän salaisuus?

      Useimmat piiskaleikeistä kiinnostuneet kertovat, että heitä on piiskattu lapsena ja homma juontuu sieltä. Samalla he enimmäkseen ovat saamapuolella. Selvä poikkeus tässä porukassa on Piiskaaja-setä, joka kertoo tutustuneensa asiaan jo lapsena, mutta onkin nyt innokas piiskan käyttäjä. Missä vaiheessa "vaihdoit leiriä" vai onko sinulla vieläkinkyky olla piiskan kummassakin päässä risua.

      Mitä muuta uutta kuuluu piiskamarkkinoille?

    • Anonyymi

      Olipa siinä mielenkiintoinen ketju, kannattaa lukea.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe