Aaronille rauhoittavia

Räyhääjä kuriin

Aaronin käytös on todella lapsellista ja ärsyttävää kiukuttelua.Miehen on vaikea aikuistua.Miestä vaan hyysätään ja hänelle kaikki lässyttää.Mutta tämä kiittämätön röyhkimys vaan raivoaa ja tuittuilee kaikille ja käy helposti muihin kiinni.Kuten Chas, hänen kovismammansakin.Aaron tarvitsisi nyt jotakin rauhoittavaa lääkettä.
Ei ole viihdettä katsella hänen oikutteluaan ja raivoamistaan.

11

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Luonnehtii hyvin monen nykynuoren pahaa oloa. Onhan hänellä ollut vastoinkäymisiä elämässään jo ihan liikaakin.
      Onpa edes joku roolihahmo luonnonmukainen.
      Kun monet ovat kuin jotain pellejä, aina naama virneessä, tai viinilasi kädessä örmyten.
      Miettien vain uusia juonia muiden kiusaamiseksi.
      Aaron ainakin näyttää, minkä muut salaavat.

      Huonoa oloaan säälin.

    • Ei hyvä

      Johtuuko paha olo Jacksonin "tappamisesta", vai onko minulta jäänyt jotain näkemättä?

      Aaron näyttää taantuneen aikakauteen ennen Jacksonia tuloa.

      • Lupeeni

        Käsittääkseni Aaronin paha olo johtuu sen oikeudessa olleen syyttäjän puheista, jotka saivat Aaronin itsensä uskomaan, että hän tappoi Jacksonin (eikä vain avustanut itsemurhassa, kuten ensin ajatteli).
        Minusta tätä Aaronin tuskailua on mielenkiintoista seurata, koska toivon hänen pääsevän tästä vielä yli. Tosin Hazelin ja Aaronin välirikkoa on raastavaa katsoa. :(


    • Emmestiina

      Vai lapsellista?
      Hän on juuri tappanut rakkaimman ihmisensä ja päässyt ilman rangaistusta oikeudessa.
      Omatunto kaivelee, eikä hän löydä rauhaa, eikä osaa sitä etsiä. Jacksonin äiti varmasti osaisi auttaa, mutta Aaron pakenee häntäkin, koska siirtää nyt syyllisyyden hänelle.

      Kyllä Emmessä lapsien pahoinvointi on ihan kauheaa, lääkäriä huudetaan apuun joka mustelmasta, mutta kukaan ei hoksaa järjestää Aaronia terapiaan.

      Lapsellisuutta hänen tuskansa ei ole, mutta juonen kannalta kannattaisi jo siirtyä johonkin toiseen vaiheeseen.

    • Paha alkujaankin

      Jacksonin kuoleman avustamisesta Aaronille tulleet itsesyytökset ja huono omatunto puretaan tietysti tälläisenä, mielipuolisena raivoamisena.
      Ei hän kuuntele ketään, eikä osaa ajatella muiden olevan syyttömiä hänen ahdistukseensa.Läheisyyteen ja rakkauteen, hellyyteen tottumaton mies
      ei myöskään osaa kunnioittaa muiden tukea ja lohdutusyrityksiä.
      Aaron on kieroonkasvanut katkeroitunut Dingle.
      Hänen roolilleen ei sopisi surkeana syrjäänvetäytyminen, yksikseen itkeskely, tai pään täyteen juominen.Eihän Aaron ole mikään hempeä pehmomies.Siksi vaikutti oudolta, kun häntä hetken aikaa sellaisenakin kuvattiin.Ei sellainen sopinut tyypille, joka on ollut lapsesta alkaen vaikea tapaus.
      Ei Aaronista ole symppikseksi.Paha, ilkeä ja kylmä, sitä hän on ja sellaisena pitäisi pysyä roolinsa loppuun asti.

      • kats-ellen

        "Paha, ilkeä ja kylmä", minun mielikuvissani eivät kuvaa Aaronia. Rakkaudettomana on oppinut itsekin sellaiseksi. Rakkaus Jacksoniin sai niin kamalan lopun.
        Ilkeys ja kylmyys peittävät sisäistä kärsimystä, jonka näyttäminen olisi mielestään heikkoutta.
        Tämäkin murto ja tuhoaminen lie halua joutua vankilaan, kun oltiin ajamassa pois pubista. Samoin halua hyvittää sisäinen syyllisyydentuntonsa Jacksonin kuolemasta.


    • Olen koko ajan ymmärtänyt, että hän myös muun muassa suree rakkaansa ja rakkautensa menetystä. Hänhän rakasti Jacksonia yli kaiken. Kelatkaa! Eikö täällä kukaan ole särkenyt sydäntään tai menettänyt rakastaan?

      • kelaasäkin

        surra voi muutenki ku seinille hyppimällä
        puolustat sä idioottimaista käytöstä kingeillä?


      • kelaasäkin kirjoitti:

        surra voi muutenki ku seinille hyppimällä
        puolustat sä idioottimaista käytöstä kingeillä?

        Käytös on Suomessa kulunut sana ja siihen ahdetaan nykyään kaikki epämieluisa. Suomi on täynnä nutturamummoja (palleilla ja ilman), joilla ei ole enää syitä ja seurauksia. On vain käytöstä. Samoin kuin kaikki on HAASTAVAA tai suvaitsevaisuutta.

        Aaronin TEKOJA ei tässä kukaan puolusta. Huomautin vain, että niihin voi olla joku aihe, l. alkusyy. Siihen keskittymällä joku Aaroni voi päästä tai voidaan saada raiteilleen.


    • cain dingle

      huomaa vaan kuinka paljon chas välittää aaronista on valmis tekemään kaikkensa että aaronilla olisi hyvä olla.tästä kuitenkin heti huomaa että on sarja koska oikeessa elämässä melki heti ollaan ongelmanuori pakottaa johonkin laitokseen eikä edes ensin yritetä millään tapaa ensin auttaa.tiedän että nyt vähän yleistin en tarkoittanut että kaikki näin tekisivät mutta tunnen aika monta jotka näin ovat tehneet.

    • Kiukunpoisto

      Aaronin pitäis saada kunnolla mun.aa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe