Aaronin käytös on todella lapsellista ja ärsyttävää kiukuttelua.Miehen on vaikea aikuistua.Miestä vaan hyysätään ja hänelle kaikki lässyttää.Mutta tämä kiittämätön röyhkimys vaan raivoaa ja tuittuilee kaikille ja käy helposti muihin kiinni.Kuten Chas, hänen kovismammansakin.Aaron tarvitsisi nyt jotakin rauhoittavaa lääkettä.
Ei ole viihdettä katsella hänen oikutteluaan ja raivoamistaan.
Aaronille rauhoittavia
11
333
Vastaukset
- ......
Luonnehtii hyvin monen nykynuoren pahaa oloa. Onhan hänellä ollut vastoinkäymisiä elämässään jo ihan liikaakin.
Onpa edes joku roolihahmo luonnonmukainen.
Kun monet ovat kuin jotain pellejä, aina naama virneessä, tai viinilasi kädessä örmyten.
Miettien vain uusia juonia muiden kiusaamiseksi.
Aaron ainakin näyttää, minkä muut salaavat.
Huonoa oloaan säälin. - Ei hyvä
Johtuuko paha olo Jacksonin "tappamisesta", vai onko minulta jäänyt jotain näkemättä?
Aaron näyttää taantuneen aikakauteen ennen Jacksonia tuloa.- Lupeeni
Käsittääkseni Aaronin paha olo johtuu sen oikeudessa olleen syyttäjän puheista, jotka saivat Aaronin itsensä uskomaan, että hän tappoi Jacksonin (eikä vain avustanut itsemurhassa, kuten ensin ajatteli).
Minusta tätä Aaronin tuskailua on mielenkiintoista seurata, koska toivon hänen pääsevän tästä vielä yli. Tosin Hazelin ja Aaronin välirikkoa on raastavaa katsoa. :(
- Emmestiina
Vai lapsellista?
Hän on juuri tappanut rakkaimman ihmisensä ja päässyt ilman rangaistusta oikeudessa.
Omatunto kaivelee, eikä hän löydä rauhaa, eikä osaa sitä etsiä. Jacksonin äiti varmasti osaisi auttaa, mutta Aaron pakenee häntäkin, koska siirtää nyt syyllisyyden hänelle.
Kyllä Emmessä lapsien pahoinvointi on ihan kauheaa, lääkäriä huudetaan apuun joka mustelmasta, mutta kukaan ei hoksaa järjestää Aaronia terapiaan.
Lapsellisuutta hänen tuskansa ei ole, mutta juonen kannalta kannattaisi jo siirtyä johonkin toiseen vaiheeseen. - Paha alkujaankin
Jacksonin kuoleman avustamisesta Aaronille tulleet itsesyytökset ja huono omatunto puretaan tietysti tälläisenä, mielipuolisena raivoamisena.
Ei hän kuuntele ketään, eikä osaa ajatella muiden olevan syyttömiä hänen ahdistukseensa.Läheisyyteen ja rakkauteen, hellyyteen tottumaton mies
ei myöskään osaa kunnioittaa muiden tukea ja lohdutusyrityksiä.
Aaron on kieroonkasvanut katkeroitunut Dingle.
Hänen roolilleen ei sopisi surkeana syrjäänvetäytyminen, yksikseen itkeskely, tai pään täyteen juominen.Eihän Aaron ole mikään hempeä pehmomies.Siksi vaikutti oudolta, kun häntä hetken aikaa sellaisenakin kuvattiin.Ei sellainen sopinut tyypille, joka on ollut lapsesta alkaen vaikea tapaus.
Ei Aaronista ole symppikseksi.Paha, ilkeä ja kylmä, sitä hän on ja sellaisena pitäisi pysyä roolinsa loppuun asti.- kats-ellen
"Paha, ilkeä ja kylmä", minun mielikuvissani eivät kuvaa Aaronia. Rakkaudettomana on oppinut itsekin sellaiseksi. Rakkaus Jacksoniin sai niin kamalan lopun.
Ilkeys ja kylmyys peittävät sisäistä kärsimystä, jonka näyttäminen olisi mielestään heikkoutta.
Tämäkin murto ja tuhoaminen lie halua joutua vankilaan, kun oltiin ajamassa pois pubista. Samoin halua hyvittää sisäinen syyllisyydentuntonsa Jacksonin kuolemasta.
Olen koko ajan ymmärtänyt, että hän myös muun muassa suree rakkaansa ja rakkautensa menetystä. Hänhän rakasti Jacksonia yli kaiken. Kelatkaa! Eikö täällä kukaan ole särkenyt sydäntään tai menettänyt rakastaan?
- kelaasäkin
surra voi muutenki ku seinille hyppimällä
puolustat sä idioottimaista käytöstä kingeillä? kelaasäkin kirjoitti:
surra voi muutenki ku seinille hyppimällä
puolustat sä idioottimaista käytöstä kingeillä?Käytös on Suomessa kulunut sana ja siihen ahdetaan nykyään kaikki epämieluisa. Suomi on täynnä nutturamummoja (palleilla ja ilman), joilla ei ole enää syitä ja seurauksia. On vain käytöstä. Samoin kuin kaikki on HAASTAVAA tai suvaitsevaisuutta.
Aaronin TEKOJA ei tässä kukaan puolusta. Huomautin vain, että niihin voi olla joku aihe, l. alkusyy. Siihen keskittymällä joku Aaroni voi päästä tai voidaan saada raiteilleen.
- cain dingle
huomaa vaan kuinka paljon chas välittää aaronista on valmis tekemään kaikkensa että aaronilla olisi hyvä olla.tästä kuitenkin heti huomaa että on sarja koska oikeessa elämässä melki heti ollaan ongelmanuori pakottaa johonkin laitokseen eikä edes ensin yritetä millään tapaa ensin auttaa.tiedän että nyt vähän yleistin en tarkoittanut että kaikki näin tekisivät mutta tunnen aika monta jotka näin ovat tehneet.
- Kiukunpoisto
Aaronin pitäis saada kunnolla mun.aa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504