Teholypsy

lissu

Tehokas keino eturauhasen tyhjentämiseksi on vaikkapa delfiininnokan mallinen dildo. Eli dildon pää kaartuu loivasti ylöspäin.

Yksi keino havaita, että on löytänyt miehen eturauhanen, on se kun eturauhasta painettaessa penis hypähtää ylöspäin. Jotkut saavat miltei välittömän erektion.

Miehen eturauhasta dildolla paineltaessa voi samalla runkata miestä. Miestä voi kiusata lisäksi sillä, että sitoo pallit vaikkapa kuminauhalla tai narulla tiukasti yhteen. Eli kuminauha esimerkiksi kierretään kivesten takaa niiden ympäri. Kivekset pitää siis nostaa varovasti, että nauhan saa kierrettyä pussien juuren ympäri.

Orgasmin lähellä mielihyvän tunne tuntuu voimakkaalta kuin tavallisesti vaikka miehen ei annetakaan saada orgasmia. Kuminauhan kanssa kannattaa olla varovainen, koska sen voi helposti napsauttaa liiankin tiukalle. Alan liikkeistä löytyy kyllä "valjaitakin", joilla kivekset saa painettua yhteen.

19

9917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timo

      Moi voisitko tehdä tuon mulle??

      • Anonyymi

        Voin kuohia tollasen luuseripellen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kuohia tollasen luuseripellen

        Niin varmasti peräkammaristas on helppo huudella ja vielä äitis selän takaa hähähähä


    • HedonistiM39

      ...hyvältä.

      Kuminauhan pitäisi olla leveää kuminauhaa.
      Nainenhan voisi ottaa vielä runkatessa suihin...niin a vot!

      • Anonyymi

        Sikailua


    • tomppa

      sidotaax kivekset kuin tiukkaa...oon haaveillu et lypsettäis kokopäivän tai kauemminki...jos esimerkiksi lypsetään kymmenen tuntia ni kuin pitkin väliajoin lypsy suoritetaan..ja pitäskö olla sidottuna jos kiima kasvaa...ettei meinaan vaan... :D

      • lissu

        Ei liian tiukkaan, ettei mikään vahingoitu. Kyllä mies tuntee sen ja voi kertoa milloin riittää. Ja en suosittelisi pitämään yhteen menoon liian pitkään pusseja puristuksissa, ettei verenkierron häiriintyminen vahingoita mitään. Sellaiset puolisen tuntia- 45 minuuttia kerrallaan ja sitten vähän taukoa. Ja mies voi kyllä ilmoittaa, jos tuntuu epämukavalta.

        Sitominen kannattaa, koska silloin nainen päättää miten edetään, silloinkin kun mies saa vahingossa orgasmin. Sehän ei tarkoita, että lypsy olisi silloin ohi. Miehillä vain voi tuo mielenkiinto nopeasti herpaantua kun orkku on saatu. Etenkin, jos mies on tottunut siihen, että homma on sitten selvä.


      • Anonyymi
        lissu kirjoitti:

        Ei liian tiukkaan, ettei mikään vahingoitu. Kyllä mies tuntee sen ja voi kertoa milloin riittää. Ja en suosittelisi pitämään yhteen menoon liian pitkään pusseja puristuksissa, ettei verenkierron häiriintyminen vahingoita mitään. Sellaiset puolisen tuntia- 45 minuuttia kerrallaan ja sitten vähän taukoa. Ja mies voi kyllä ilmoittaa, jos tuntuu epämukavalta.

        Sitominen kannattaa, koska silloin nainen päättää miten edetään, silloinkin kun mies saa vahingossa orgasmin. Sehän ei tarkoita, että lypsy olisi silloin ohi. Miehillä vain voi tuo mielenkiinto nopeasti herpaantua kun orkku on saatu. Etenkin, jos mies on tottunut siihen, että homma on sitten selvä.

        Pallit kuolioon vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pallit kuolioon vaan

        Mitäs sulla urpolla jo on buaahaa.


    • Lypsettävä

      olen 27-vuotias mies, joka tarvitsisi kunnon orgasmilla kiusaamista ja lypsämistä aina silloin tällöin. Kirjoittele Lissu mulle jos tarvitset itsellesi lypsettävää ja kiusaamista pitkään kestävää miestä tai tahdot muuten vaihtaa ajatuksia.

      [email protected]

      • jussi

      • Anonyymi
        jussi kirjoitti:

        Sä olet Lissu jotain aivan uskomattoman mahtavaa...pääsispä sun kä[email protected]

        Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

        Mitäs tuikkailet buaahaa spede hähähähä


    • Lissu-fan

      Olet tosi nainen Lissu!!!!!!!!!
      Pystyykö muuten mies itse lypsämään itseään?
      Ei taida itsehillintä riittää????????

      • Lissu 4ever

        Onko mahdollista itse-lypsää?


      • Anonyymi
        Lissu 4ever kirjoitti:

        Onko mahdollista itse-lypsää?

        Millä tavalla mies voi lypsää itse itseään?


      • Anonyymi
        Lissu 4ever kirjoitti:

        Onko mahdollista itse-lypsää?

        Kuohi ittes urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuohi ittes urpo

        Painu sinä urpo pelle sirkukseen.


    • Anonyymi

      Ai että eturauhanen tyhjentyy . Jopas on anatomiatiedot hukassa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5165
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3247
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe