Suomi jää nollille World Cup finaalissa, jossa joukkueiden todellinen taso tulee esille. Odotettavissa 60 minuttia tuskaa Suomelle. Sorry.
Kanada 5 -Suomi 0
15
1099
Vastaukset
- GHG
Nyt jo menee täältä jos et osaa muuta kun valittaa!
- prkle
ja kanukki ei toivu koskaan!!!!!!!!!!!
- Nina
häntä koipien välissä ja Teme ei koskaan voittanut kiekossa yhtään mitään
- Rottingilla !!
Ei todella tartte jätkien tulla häntä koipien välissä takaisin, älä puhu pa**aa senkin valopää!!!
Rinta rottingille Suomen jääkiekkokansa, hopeakin on/olisi hienoimpia saavutuksia Suomen jääkiekossa! - jep jep
Rottingilla !! kirjoitti:
Ei todella tartte jätkien tulla häntä koipien välissä takaisin, älä puhu pa**aa senkin valopää!!!
Rinta rottingille Suomen jääkiekkokansa, hopeakin on/olisi hienoimpia saavutuksia Suomen jääkiekossa!vaikka voittoa ei tulisi niin hieno suoritus kuitenkin.
- Flames
suomi voittaa jatkoajalla maalin tekee ville nieminen
- ei ei ei
vaan Kanada voittaa 6-1
- ketä kiinnostaa
on surkea eikä tule edes kentälle
- King
Suomi voittaa ja juhlat on yhtä kovat kuin -95.
Tekee hyvää koko kansalle, kun otetaan World Cupin voitto, on ihan sairaan kova juttu.- Timppa
ihme pellejä nää negatiiviset idiootit
- Timppa
ihme pellejä nää negatiiviset idiootit
- Hockey
Vedä ittes jojoon!
- Joku
V*tun Kanadan kannattajat menkää sinne Kanadaan ku sitä niin paljon kannustatte Suomi voitta vaikka pelistä tulee tiukka.Kanada iskee ekassa erässä kahdesti.Mutta Suomi herää tokassa erässä ja kaventaa.Maalin tekee Jere Lehtinen ja kolmannessa erässä Suomi tulee rinnalle ja menee ohi maalit tekee Olli Jokinen ja Teemu Selänne!
- Raipe
..että katsomossa jännitetään! Millä asenteella joukkueet ovat, kumpi tekee ensimmäisen maalin, tuleeko rökäle tappio vai voiko Suomi jollakin ihmekonstila oikeasti voittaa Kanadan sen omalla maaperällä, kun pelataan todellisesta maiden välisestä jääkiekko kunniasta.
Suomi voittaa 2-1. Kipu on avain roolissa. Toka maali Kanadan verkkoon vika erässä, kun painaa ilman maalivahtia, kunnes puolustus möhlää ja Jere heittää kiekon tyhjään reppuun. Jos taas hävitään, uskon että kaatutaan saappaat jalassa. Ei siis sovi heikkohermoisille. - Laflöör
jatkoaikavoitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2363472Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa173391Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4741751Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1441522- 1271495
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171417Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5541389- 1131345
- 491079
- 661004