Tilanne on nyt se, että öljyt ja vedet ovat menneet nyt sekaisin.
Kaikki alkoi siitä, kun ensin autoni moottoritilasta tuli voimakasta hajua. Sitten alkoi jäähdytysnesteet mystisesti katoamaan. Vein korjaamolle, ongelma saatiin hetkelliseksi kuriin. Pian sen jälkeen huomasin nesteiden kadonneen jälleen, lisäsin nestettä ja jo seuraavalla pienellä reissulla kesken ajon, alkoi konepellin alta nousemaan savua!
Onko se nyt sitten se kannentiiviste? Kannattaako korjauttaa ja myydä vai vienkö suoraan romuttamolle koko paskan...
Ei enää IKINÄ VAG-konsernin autoa!
SeatToledo
2
391
Vastaukset
- tarinota riittää
taitaa olla vanha loppuun ajettu peli. autot ne vaan hajoaa joskus, ei ole vielä tehty viatonta autoa. vai hetkellinen korjaus ja kannentiiviste jne. tekniikkaa tutuksi kaikille.
- gs birotor
Totta tuo aloittajan autohan on ainakin 21v vanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823168
- 922895
- 532142
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191334
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249