Kertookaapas hyvät panikoijat että mitkä ovat teidän mielestänne parhaita kirjoja jotka käsittelevät paniikkihäiriötä ja siitä parantumista/selviämistä. Sellaisia jotka ovat herättäneet ajatuksia ja oivalluksia teissä :)
Hyvä kirja aiheesta
6
3024
Vastaukset
- maissa
33 vuoden kokemukset olisi joskus laitettava kansien väliin , mun tarinaa lukemalla moni tuntisi itsensä terveeksi ...
- jeejeejessica
Itse en kärsi paniikkihäiriöstä, mutta ahdistuksesta ja siitä iänikuisesta masennuksesta kylläkin.
Voisin suositella Kaj Hedmanin kirjoittamaa Paniikissa: seuranani ahdistus -kirjaa. Itse tartuin tuohon tuon ahdistusviittauksen vuoksi, mutta kyseessä on tosiaan Kaj Hedmanin omakohtainen kuvaus elämästä paniikkihäiriön kanssa..
Löytyy muuten tietokirjaosastolta, muttei silti ole mikään tönkkö faktaopus vaan ihan kauniisti kirjoitettu :) - 8+20
Tutustu Alkuajatukseen, siitä löydät suoraa, selkeää ja toimivaa tietoa sisäisestä. Kun sisäistä puolta alkaa ymmärtämään, voi siellä olevat ristiriidat korjata. Kokeile, se todella toimii, mutta täytyy kyllä olla valmis paneutumaan sisäiseensä.
- oh je
Kannattaa mennä kirjaston sivuille ja hakea sanalla paniikkihäiriö, sieltä ne tunnetuimmat tulee.
- lukemista
Moi. Englannin kielisiä paniikkikohtausta ja sen hallitsemiseen ohjeistavia kirjoja löytyisi varmasti Amazonista ja Suomalaisen tai Akateemisenkin hakukonetta kannattaa käyttää, jos kieli pitää olla suom. Amazonissa pääset lukemaan muiden kommentteja ja arvosteluita sekä katsastamaan kirjojen sisällysluettelon ja lukemaankin kyseisiä kirjoja muutaman sivun näytteeksi.
- Nipuli
Ehdottomasti paras kirja on Edmund J. Bourne: Vapaaksi ahdistuksesta (työkirja paniikista ja peloista kärsiville. Olen lainannut kirjaa usein kirjastosta, mutta ajattelin ostaa nyt sen itselleni. Suosittelen!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862