Tosimaalit on vastustamattomia, mutta lähes aina vastustaja löytää vastaavan totuuden ja pistää tasoihin. Jos etsitte vaikeamman lauseen, josta ei voi heti tietää onko se totta tai valhetta, voi jäädä joksikin aikaa voitolle.
Mutta jos totuutta ei tiedä, kuten käy muilla usein Tapparan taulukoiden parantelua vastaan, niin totuudelle tulee jatkuvasti kauheita murskavoittoja.
Millä lauseella maali?
6
71
Vastaukset
- Veikko.
Eli tosiasia on se, että Ilveksellä oli 15 Suomen Mestaruutta, ennen vuotta 1975.
Ja NYT ollaan 15 matsin jälkeen runkosarjan kärjessä.... Jos se ei olisi tapahtunut nyt, ehkä kukaan ei olisi uskonut enää taulukoiden totuuksiin, mutta sitä nyt ei silti voitu vielä voittaa, voi olla ettei koskaan, niin kauan, kuin uskotaan ettei taulukoinneissa ole tapahtunut isoja virheitä....
Yksi vissiin on Ilvekselle tullut vuoden 1975 jälkeen, mutta pimeydestä joutuisi luopumaan hieman, jos näkisi vain yhden kakkosen, vaikka se pimenisi uudelleen sillä, että ne kaksi ovat eri numeroita eri aikana....
EI tosiaankaan mikään pakko saada voittoa kaikista 15-pelin neljänneksistä tänä vuonna, mutta edes keskinkertaista pistesaalista toivoisi Ilvekseltä tämän jälkeen, jos haluaa säilyä 6 joukossa, 7-10 sijoilta nousemista mestaruuteen runkosarjan päätteeksi ei vielä tapahtunut vissiin kenellekään, sen verran ylimääräiset matsit rasittaa silloin. Lukko tosin kaatoi viimevuonna sijaltaan kymmenen runkosarjan voittaneet Jokerit, ja vaikka se ei ihme ole, niin ei se Tapparaa vastaan enää viime vuonna jaksanut mitään tehdä..... - VXZVVVXXXXZZ
HALLELUJA
- sfsfdfsffs
gkhjmökös,öskjj
- sfaffaffsf
arstdfjnmöm,,
- tässä se lause
PIKAVIPPI-ILVEKSEN PELEISSÄ SYÖDÄÄN ILMAISNAKKEJA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798