Onpa outoa jos suomalainen pelaaja pelaa hyvin vain silloin kun valmentaja räyhää. Aikuisten ihmisten pitäis osata käyttäytyä ja jos menestystä ei sitten tule niin olkoon tulematta. Jääkiekko ei ole sotaa.
räyhäämällä huipulle
1
192
Vastaukset
- sotaa
Jääkiekko on nimenomaan sotaa. Katso vaikka miten Jokerit mainostaa telkkarissa.
Kypärään ja haarniskaan pukeutuneet nuoret miehet lähtee vieraille maille puolustamaan kotiinjäävien kunniaa ja lyömään muukalaista. Voittajana kotiin palanneita juhlitaan liehuvin lipuin sankareina.
Taannoin joku englantilainen tutkija vertasi jalkapallohuliganismia ristiretkiin. Kieltämättä mannereuroopassa joukkueiden perässä tuhoa kylvävät laumat lippuineen, univormuineen ja lauluineen tuovatkin mieleen uskonsa puolesta taistelevat esi-isänsä.
Suomessa, kuten useimmissa Euroopan maissa on menossa jo kolmas sukupolvi nuoria miehiä, jotka eivät ole päässeet oikeasti sotimaan. Sotaa käyneet isoisät tarinoineen alkavat käydä vähiin. Uudet polvet tarvitsevat omat sankaritarinansa. Euroopassa kaupankäynti on tärkeämpää kuin naapurin kurittaminen. Harvat ja valitut (yleensä palkka-armeija) pääsee etäisissä maailmankolkissa järjestettäviin karkeloihin. Syville riveille jää jalkapallo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2363422Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa173131Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4661675Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1301475- 1201421
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171387Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5521370- 1131315
- 491049
- 66984