Onko vantaal runkku paikkoja ku kiinnostais saada kermaa suuntäytteeks...
Vantaal runkku paikkoi?
28
2585
Vastaukset
- 3+5
Joo kiinnostaisi myös jos joku tietää
- pohjoisvantaa
Kiinnostaa kiinnostaa! Vinkkejä tänne pliis.
- wankwankwank
pari kertaa olen runkannut autossa Heurekan parkkipaikalla yöllä. Muutamia autoja pyöri, mutta mitään sen ihmeempää ei tapahtunut.
Pitää alkaa kävelemään ilta aikoihin Heurekassa päin. Olis kiva saada imee munaa jos näkis jonkun runkkaavan.
- h-paikka
Haltialan P-paikka ja sillan alla useasti runkulla vanhempaa miestä.
- Autossa
Vantaalla tai muuallakin voi sopia tapaamisesta esim. autossa. Itse pidän autossa tapahtuvasta runkkauksesta, saa katsella ja koskea lämpimässä tilasa.
- Anonyymi
Jokiniemenkatu 9 viimeinen parkkipaika on hyvä harrasta seksiä kello 23.00 kun on pimeä
- Espoolainen4
Olis kiva tavata joku joka on ympärileikattu kuten itsekin olen, autossa olis kivaa hiplailla.
- h-paikka
Heurekan parkissa en ole käynyt,mutta oliko siinä elvis burgerin takana tiksin urheiluhallin yms kohdilla jotain toimintaa joskus?
Myös rekoissa tapahtuu kuulemma jumbon vieressä. pitkämatkalaiset rekkakuskit päivystää ainakin kesäaikaan siinä autojen vieressä ja odottaa helpotusta.Höpö höpö. Ne rekat on siksi siellä kun kuskit käy Tulisuudelmas pokaas naisia. Eli älä mee koputtelee rekan hyttiä jos on verhot kiinni. Voi tulla kengästä.
toista "tyttöilijää"huomenna aamulla?vaikka autossa.
- cd lover
Kurvailen kehä III iltaisin useasti ja stoppaisin mielelläni jossain p-paikalla tms jos "tyttöilijä" olisi valmiina. autossa on lämmintä:)
- m39*
Vantaal Sotunki/Nissas alue metsikköineen kesäisin ruuhkaa, kiva runkkailla kiireettä estoitta miesten kanssa...Aah tule jo kesä:)
- Anonyymi
Sotunki / Nissas metsät hyviä paikkoja runkkailuun imutteluun. Kik löytyy👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotunki / Nissas metsät hyviä paikkoja runkkailuun imutteluun. Kik löytyy👌
Paikka Sotungissa, sotungintie 449, hiemen venesäilytys paikkaa edempänä, vasemmalla puolella tietä keltainen metalliportti siitä lähtee polku metsään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikka Sotungissa, sotungintie 449, hiemen venesäilytys paikkaa edempänä, vasemmalla puolella tietä keltainen metalliportti siitä lähtee polku metsään
Kohta lähdössä Sotungin paikkaan...kullirengas päälle...aah...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin paikassa, näkee että suosittu paikka. Otin kuvan mistä mennään sinne polulle jos joku haluu nähä. kikissä onnistuu myös
- nikke1
vaarala/rajakylä metsä? löytyiskö ketään?
- m39*
vaaralan abc n risteyksestä ajat tietä ihan päähän saakka, siel päädysparkkipaikka,useat runkut ja suikkarit saanut :)
- Turisti Bi m
Vantaa ja Espoo on kyllä sellaisia takapajuloita, ettei siellä ole esim. keltaisen ruusun tapaisia paikkoja, jossa voisi käydä purkamassa paineita.
Yövyn usein Vantaalla hotellissa työreissuilla, ja kyllä vähän hankalaa matkustaa hkiin jos haluaa jotain tuollaista toimintaa kun hgissä on ainakin kahdessa paikassa kampissa. - jani3
Runkuseura kelpais laittakaa viestiä,imen myös. [email protected]
- ja vielä ulkoilualue
eikä vantaallakaan voi olla rauhassa noilta paljastelijahomopervoilta
- Tekis mieli
kokeilla toisen miehen kalua,runkut/imut & kumin kanssa, tietysti.
Profiilia as:ssä?
T:StauUpMan44Kiinnostaisi minuakin. Olen ukkomies Vantaalta. Tavoittaa suomi24:n profiilin tai Treffien kautta.
T: Sukkis- ja stayup-mies
- mika_luomanpää2
Olen käynyt yleensä Heurekan parkkipaikalla ja aina seuraa saanut pienen odottelun jälkeen.
Milloin olisi paras aika tulla paikalle ja onko joku erityinen kohta parkkiksella, jossa kannattaa olla?
- ihminen93
20-vuotias vantaalt runkkailee seuras, mielllää nuoren kaa... Tikkurilan lähistö.
[email protected] - Anonyymi
Jokiniemenkatu 9 Vantaalla hiekkaparkkipaikalla on hyvä on pimeä ja rauhallista. Itse olen siellä tehnyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918