Hyviä kokemuksia: Koulurauhaa Lehti

jennim

8

4930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koulurahaa

Koko lehti on täyttä roskaa ja rahastusta, huonosti palkatut nuoret soittavat Espanjasta yrityksille Suomeen ja yrittävät kusettaa "Koulurauhaa" -nimityksellä.

• Jep jep

Olen saanut apua järjestöltä. Leipälän kautta olen oppinut mitä on lasten psykiatrisen lastenhoidon toivottomuus, miten pihalla he ovat kouluyhteisöissä tapahtuvista ongelmista. Kouluyhteisöt ovat hyvin suljettuja, sen arkipäivää luokissa ja välitunneilla eivät vanhemmat tunne. Eivät myöskään viranomaiset. Tämän takia lasten kiusaamiset näkyvät aikuisten psykiatriassa, jotka myöskään eivät osaa auttaa, koska eivät tunne ongelmien alkujuuria.

Koulurauhaa järjestö on ainut jolta on saanut apua.

• avannossa on kylmää

Kertoo muuten sen miten teennäisiä olemme kaikki niin kotona kuin koulussa kuin terveydenhuollossa kuin politiikassa, kaikki olemme auttamatta ulkona todellisuudesta ympärillämme koska emme koskaan sitä katso.
        Tehdään hyvää päätöksillä joita ei sisällytetä mihinkään aitona huolenpitona.
        Osaisimmepa olla läsnä toisillemme ihan oikeasti ja oikeilla asioilla rohkeasti.

• Anonyymi

Täysi huijaus. Ei suostu perumaan tilausta jota ei alkujaankaan ole oikeasti tehty. Yrittivät kaikin tavoin sotkea asiaa.

Tehkää kantelu kuluttaja viranomaisille jos törmäätte.

Huijaus on saanut paljon lehtitilaakin.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006632393.html

• Anonyymi

Malliesimerkki puhelinmarkkinointihuijauksesta. Soittivat iäkkäälle ihmiselle, jolla telemarkkinointikielto ja epäselvän puhelun aikana oli keskusteltu koulukiusaamisesta. Kas kummaa, tässä puhelussa olikin sovittu jäsenyydestä, mitä itse asiakas ei ollut tiennyt, ja postissa tulee lasku, jossa eräpäivä seuraavana päivänä, kestotilaus 40€. Yhteystiedoissa sähköposti, johon ei vastata, ja puhelimessa uhkailua asian hoitamisessa "virallista" kautta kun ovat omasta mielestään aivan laillista telemarkkinointia harrastaneet. Aivan sairasta toimintaa, kokevat varmasti ammattiylpeyttä toiminnastaan.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä, Koulurauhan kustannus syyllistyy törkeään rahastukseen. VAROKAA TEKEMÄSTÄ YHTÄÄN TILaUSTA !! Lehden tilausta ei saa millään katkaistua. Yhdelle ( 1kpl) lehdelle on tullut hintaa jo 70 e. Palautin senkin lehden palautuspostina takaisin mutta lasku piti maksaa. Tämä on niin kornia, kun lehti itse muka markkinoi kiusaamista vastaan.

• Anonyymi

Kivat kaverit on nyt ja ennen oli kiva kustannus jossa kummassakin on matti kärkkäinen takana joka on talousrikollinen. Jättää myyjien palkoista pidättämät sotu ja ennakkopidätykset tilittämättä ja eläkeyhtiöille pakolliset eläkemaksut. Tuollainen kaveri jatkaa vuodesta toiseen bulvaanien kautta liiketoimintaa,törkeä ja vastuutonta toimintaa josta eurot valuu äijän taskuun. Tassu-ja nassu on samaa puulaakiaa. LINNAAN TUOLLAINEN PUMMI.

• Anonyymi

Lehtimyyjät ovat hyvin aggressiivisiä. Minulle lähes 90v miehelle pakkomyytiin Tee se Itse lehti. Eihän se huono lehti ole, koska se opettaa uusien kodinkohteiden rakentamista ja korjausta.

Mut hyvänen aika - aikani menee makoillessa erilaisten kipujen kanssa. Aktiivinen aika on kokonaan loppumassa.
      Itseäänhän siitä saa syyttää, ettei soittaja-asiamiehille voi sanoo jyrkästi kiitos ei tällä kertaa.
      jalkavaivainen pasu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      331
      29736
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      57
      2371
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      54
      1794
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1737
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      158
      1622
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1361
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      67
      1172
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1048
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      99
      977
    10. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      952
    Aihe