Kun olimme toisen pariskunnan kanssa saunassa, kiinnitin ensin huomiotani, kuinka viehättävästi vieraileva rouva pesi vittuansa, mutta sitten huomasin, että hän käytti siihen aikaa enemmän kuin pesemiseen tarvitaan.
Rouva sai pidätellyn orgasmin. Miehensä ei näyttänyt sitä huomaavan. Kun kuiskasin rouvalle, että oli miellyttävä katsoa, miten sievästi hän pesi vittuansa, rouva oli aivan otettu. Saunan jälkeen hän kääntyneenä minuun päin, kuivasi vittunsa moneen, moneen kertaan. Oli kuin hän olisi kiittänyt kauniista sanoista.
Kysyin jälkeenpäin vaimoltani, saiko rouva todella orgasmin. Vaimoni sanoi, että kyllä siltä näytti. Kun mietin asiaa, se rupesi tuntumaan kovin luonnolliselta. Tytöt kertovat, että he usein peseytyessään yksin myös masturboivat. Koska sitä pidetään nykyään luonnollisena, miksei siis voi myös toisten läsnäollessa.
Onko sitä jo pidettävä luontevana vai aivan intiiminä?
Masturbaatio saunassa
48
3572
Vastaukset
- .......
Ja taas joku hiivatin teini finninaama kirjottelee päivä unistaan mene mamin luo
- saunassa
En olisi keksinyt näin raflaavaa kertomusta, jos se ei olisi todella tapahtunut. Olin kyllä varautunut siihen, että alaikäinen, joka käyttää pistejonoa nimimerkkinään ja jättää lauseesta loppupisteen pois, taas väittaisi, että kirjoittelen fantasioita. Hän on tunnettu häirikkö, joka epäilee kaikkea. Yleensä olen tyylistä huomannut, että mitä nuorempi lukija, sitä useammin hän kuvittelee, että se on feikki.
Siis alkuperäinen kysymykseni on edelleen voimassa: onko saunassa muiden läsnäollessa tapahtuvaa masturbaatiota pidettävä luontevana vai aivan intiiminä. - samaa mieltä
saunassa kirjoitti:
En olisi keksinyt näin raflaavaa kertomusta, jos se ei olisi todella tapahtunut. Olin kyllä varautunut siihen, että alaikäinen, joka käyttää pistejonoa nimimerkkinään ja jättää lauseesta loppupisteen pois, taas väittaisi, että kirjoittelen fantasioita. Hän on tunnettu häirikkö, joka epäilee kaikkea. Yleensä olen tyylistä huomannut, että mitä nuorempi lukija, sitä useammin hän kuvittelee, että se on feikki.
Siis alkuperäinen kysymykseni on edelleen voimassa: onko saunassa muiden läsnäollessa tapahtuvaa masturbaatiota pidettävä luontevana vai aivan intiiminä.Oot oikeessa nimimerkki "......" on joku pillua saamaton tai homoutensa kieltävä teinipoika jota vituttaa oma elämänsä tai sitten häiriintynyt vanhempi mies, jolla kanssa samat ongelmat.
Ei osaa kun provosoida muiden viestejä kun ei tiedä mitä kaikkea aikuisten välillä voi tapahtua. Kaiken lisäksi äidinkielen oppitunnit jäänyt väliin, joten kertonee jotain.
Vaihtanet kai nimimerkkiä "......" mutta vaihda samalla asennettasi. Tuskin kukaan jaksaa lukea huonotasoista vittuiluasi mikä ei ole edes hauskaa. Yrittäisit edes viihdyttää kommenteillasi. - saunassa
samaa mieltä kirjoitti:
Oot oikeessa nimimerkki "......" on joku pillua saamaton tai homoutensa kieltävä teinipoika jota vituttaa oma elämänsä tai sitten häiriintynyt vanhempi mies, jolla kanssa samat ongelmat.
Ei osaa kun provosoida muiden viestejä kun ei tiedä mitä kaikkea aikuisten välillä voi tapahtua. Kaiken lisäksi äidinkielen oppitunnit jäänyt väliin, joten kertonee jotain.
Vaihtanet kai nimimerkkiä "......" mutta vaihda samalla asennettasi. Tuskin kukaan jaksaa lukea huonotasoista vittuiluasi mikä ei ole edes hauskaa. Yrittäisit edes viihdyttää kommenteillasi.KIITOS, nimimerkki "samaa mieltä"! Valitettavasti häiriköt saavat aina tahtonsa läpi, jos haluavat suistaa asiallisen keskustelun raiteiltaan. Kun he ovat esittäneet kantansa, eivät muut enää viitsi paneutua itse asiaan edes pitkällä tikullakaan.
En tiedä, mitä häiriköt tästä saavat, mielihyvää kumminkin. Aina löytyy jokin, joka haluaa pilata. Masentavaa! - uih mä pelkään
saunassa kirjoitti:
KIITOS, nimimerkki "samaa mieltä"! Valitettavasti häiriköt saavat aina tahtonsa läpi, jos haluavat suistaa asiallisen keskustelun raiteiltaan. Kun he ovat esittäneet kantansa, eivät muut enää viitsi paneutua itse asiaan edes pitkällä tikullakaan.
En tiedä, mitä häiriköt tästä saavat, mielihyvää kumminkin. Aina löytyy jokin, joka haluaa pilata. Masentavaa!Niinpä. Kirjoitin tänne toissapäivänä tisseistäni, ehkä vähän lapsellisen jutun mutta ihan vilpittömässä mielessä kumminkin. Yllätyin siitä määrätietoisen tyrmäyksen voimasta, minkä spontaani juttuni sai aikaan. Onneks näitä saa sentään vielä lukea vapaasti ilman taustaraadin lupaa.
- .......
uih mä pelkään kirjoitti:
Niinpä. Kirjoitin tänne toissapäivänä tisseistäni, ehkä vähän lapsellisen jutun mutta ihan vilpittömässä mielessä kumminkin. Yllätyin siitä määrätietoisen tyrmäyksen voimasta, minkä spontaani juttuni sai aikaan. Onneks näitä saa sentään vielä lukea vapaasti ilman taustaraadin lupaa.
Urpoja,urpoja,urpoja.....
- samaa mieltä
....... kirjoitti:
Urpoja,urpoja,urpoja.....
:D menikö hermot "......" käytit sentään uutta nimimerkkiä. Onnittelut siitä. Ihan kiva että jaksat jutella itsesi kanssa näillä sivuilla. Olisit vaan lisännyt "urpoja, urpoja, urpoja" kommentisi uuden nimimerkkisi alle :D
- 1+9
saunassa kirjoitti:
Siis alkuperäinen kysymykseni on edelleen voimassa: onko saunassa muiden läsnäollessa tapahtuvaa masturbaatiota pidettävä luontevana vai aivan intiiminä.Näyttää ns. elikkämies parodiakirjoituksellaan "Itsetyydytys aitassa" olevan kova vauhti päällä. Lieneekö mania?
- tagle
1+9 kirjoitti:
Näyttää ns. elikkämies parodiakirjoituksellaan "Itsetyydytys aitassa" olevan kova vauhti päällä. Lieneekö mania?
Ei se kirjoitus kyllä vaikuttanut elikkämiehen käsialalta, mutta mistä näistä tietää.
- saunassa
"uih mä pelkään"
Olisi tosi kiva keskustella, jos feikinpelkoiset, muut pilaajat ja häiriköt eivät olisi langalla. Niille ei vain voi mitään. Luulen, että monet muutkin on saaneet heistä tarpeekseen.
Muuten, ei sinun tarvitse ollenkaan pelätä kirjoituksiesi lapsellisuutta. Häiriköt ovat tässä suhteessa ylivertaisia, mutteivät itse sitä henkisen tasonsa takia huomaa. Muut kyllä huomaavat. Olisi helpompi maailma, jos sairautta ja rikollisuutta ei olisi, mutta ne vain kuuluvat elämään. Niin se vaan on.
Kirjoituksesi paljastaa, että olet fiksu ihminen. :)- saunassa
Yritän kuitenkin vielä itse asiasta. Minulle tuli tilanteesta mieleeni eräitä mahdollisuuksia.
Ehkä rouva halusi kokea toisen miehen käsityksen omasta viehättävyydestään. Siinä hän onnistui. Oli erittäin sievää katsella, kun hän masturboi. Toin hänelle sen myös selväksi.
Voi olla myös, että jos hieroo saippuaa kiihottuneeseen pilluunsa, ei ole niinkään helppo lopettaa vaan täytyy jatkaa laukeamiseen asti.
On myös ihan mahdollista, että rouva vain nautti, kun teki julkisesti intiimiä asiaa.
Joka tapauksessa asia pani minut ajattelemaan, että ei se nyt niin sopimatonta ole. Me ihmiset pelkäämme kaikenlaista. Jos joku on rohkeampi, hänelle kuuluu kannustus eikä moite. Ainakaan mitään kieltistä ei seurannut.
- siiselikkö
Heh, joku näkyy vaihtavan mielipiteitä itsensä kanssa. Muista nyt eka sääntö!
- uih mä pelkään
Sulla taas on tarve kuitata joka ketjuun jotain paranoidista. Pue ittes vaikka foliohattuun jos se auttais? Täällä ihmiset haluaisi keskustella seksistä. Oot kyllästyttävä tyyppi.
- saunassa
Sulla taas on tarve kuitata joka ketjuun jotain paranoidista. Pue ittes vaikka foliohattuun jos se auttais? Täällä ihmiset haluaisi keskustella seksistä. Oot kyllästyttävä tyyppi.
"uih mä pelkään"
Niinkuin sanoin, häirikkö onnistuu aina. Ei sille voi mitään. Ajatuksesi paranoidiasta voi tässä olla oikeakin selitys. Ensiksi häirikkö luuli/kertoi minun olevan "joku hiivatin teini finninaama", sitten keskustelevan itseni kanssa. Mielisairasta ei voi järkevällä puheella saada ymmärtämään. Olen sen kokenut käytännössäkin. Olen nääs sellaisella alalla. :) - uih mä pelkään
saunassa kirjoitti:
"uih mä pelkään"
Niinkuin sanoin, häirikkö onnistuu aina. Ei sille voi mitään. Ajatuksesi paranoidiasta voi tässä olla oikeakin selitys. Ensiksi häirikkö luuli/kertoi minun olevan "joku hiivatin teini finninaama", sitten keskustelevan itseni kanssa. Mielisairasta ei voi järkevällä puheella saada ymmärtämään. Olen sen kokenut käytännössäkin. Olen nääs sellaisella alalla. :)Jos tässä nyt uskaltais itse asiaan eli siihen saunaseuraanne. Ehkä voisin itsekin tehdä niin, riippuu kyllä tosi paljon seurasta. Aika rohkee nainen kumminkin. Ehkä hänessä on pikkuisen vilauttelijan vikaa?
- jörkeni
Taitaa sama heppu latoa tolle urakalla miinuksia :)
- Sini saarella
saunassa kirjoitti:
"uih mä pelkään"
Niinkuin sanoin, häirikkö onnistuu aina. Ei sille voi mitään. Ajatuksesi paranoidiasta voi tässä olla oikeakin selitys. Ensiksi häirikkö luuli/kertoi minun olevan "joku hiivatin teini finninaama", sitten keskustelevan itseni kanssa. Mielisairasta ei voi järkevällä puheella saada ymmärtämään. Olen sen kokenut käytännössäkin. Olen nääs sellaisella alalla. :)Joo, näin on. Hyvänä esimerkkinä käy tämä palstaa jo ilmeisesti vuosia piinannut, tai luultavimmin monia myös ilahduttanut massa-avaaja, joka sai alkuvuodesta lempinimen "elikkämies". Siinäpä vasta kaveri, jolla ei ole kaikki kohdillaan. Onkohan tämä ........ois sama tyyppi?
- saunassa
Jos tässä nyt uskaltais itse asiaan eli siihen saunaseuraanne. Ehkä voisin itsekin tehdä niin, riippuu kyllä tosi paljon seurasta. Aika rohkee nainen kumminkin. Ehkä hänessä on pikkuisen vilauttelijan vikaa?
"uih mä pelkään"
Vaikka sanot pelkääväsi, olet rohkea tyyppi, koska uskallat tulla palstalle asiaa selvittämään. Tilannehan on sellainen, että tämän palstan lukijamäärät ovat suuret, mutta ITSE ASIAA kommentoineista sinä olet ainoa.
On luonnollista, että kun lukija toteaa palstan häirikköjen temmellyskentäksi, varoo itse ottamasta kantaa, ettei joutuisi samaisen ryöpytyksen uhriksi.
Sinulle 10 pistettä rohkeudestasi. :)
- niuvan mies
Tiesittekö muuten, että usein ne, jotka homottelevat toisia, tuntevat vetoa samaa sukupuolta kohtaan? Sama kuvio taitaa olla kyseessä silloin, kun väittää jotakuta mielisairaaksi....
- mielipide homottelusta
Homottelu ja homokammo ovat eri asia. Homoksi tai mielisairaaksi haukkuminen on ns. normi vitsailua puhekielessä. Sit kun aletaan halventaa homoja tai analysoimaan heidän käytöstään kiihkeästi niin se alkaa mielestäni kuulostamaan homokammoiselta piilohomolta.
- nettisairaitavilisee
Tuskin pitää paikkansa, mitä "niuvan mies" väittää, mutta on kyllä yleinen propagandaväite. Mielisairaaksi sanotaan henkilöä, joka KÄYTTÄYTYY SAIRAASTI. Muu nimittely paljastaa lähinnä sen, että nimittelijä on saanut tarpeekseen tai on hermostunut.
Asiayhteydestä selviää, onko kysymys asiallisesta toteamuksesta. - jmhngfds
nettisairaitavilisee kirjoitti:
Tuskin pitää paikkansa, mitä "niuvan mies" väittää, mutta on kyllä yleinen propagandaväite. Mielisairaaksi sanotaan henkilöä, joka KÄYTTÄYTYY SAIRAASTI. Muu nimittely paljastaa lähinnä sen, että nimittelijä on saanut tarpeekseen tai on hermostunut.
Asiayhteydestä selviää, onko kysymys asiallisesta toteamuksesta.Homoksi tai mielisairaaksi nimittely on siis ihan ok, jos on pikkasen hermostunut?
- nettisairaitavilisee
jmhngfds kirjoitti:
Homoksi tai mielisairaaksi nimittely on siis ihan ok, jos on pikkasen hermostunut?
En minä sanonut, että se olisii ok, vaan sanoin, että se paljastaa sanojan mielentilan. Lue uudestaan.
- gabrok
En minä sanonut, että se olisii ok, vaan sanoin, että se paljastaa sanojan mielentilan. Lue uudestaan.
Kyl jotkut nimittelee homoksi / sairaaksi ihan ilkeyttään, eikä pelkästään kiihdyksissä, näin erityisesti netissä.
- rhengtbfsvd
"Asiayhteydestä selviää, onko kysymys asiallisesta toteamuksesta. "
millaista on asiallinen homottelu? - nettisairatavilisee
rhengtbfsvd kirjoitti:
"Asiayhteydestä selviää, onko kysymys asiallisesta toteamuksesta. "
millaista on asiallinen homottelu?Ei ole asiallista homottelua. Homottelu on sopimatonta nimittelyä, eikä sovi sivistyneeseen käytökseen. Sana "homottelu" jo sisältää käsityksen, että homoseksuaalisuudessa olisi jotakin kielteistä. Ei ole. Myöskaan homous ei ole sairaus, vaan normaali seksuaalinen suuntaus.
On asiallista sanoa tarvittaessa homoa homoksi, mutta vain tarvittaessa. Lisäksi ei pidä sanoa, jos homo ei halua tiedottaa julkisesti, minkä suuntauksen mukaan toimii. Ei varmaan heterokaan pidä siitä, jos hänen heterouttaan korostetaan. Sanaa muutenkin tarvitaan harvoin.
Sen sijaan sanaa "mielisairas" tulee voida käyttää, jos sillä selitetään vahvasti poikkeavaa käytöstä. Ei missään tapauksessa homouden selittämiseksi, sillä kuten sanottu se EI OLE SAIRAUS.
Toistan vielä mitä sanoin:
"Mielisairaaksi sanotaan henkilöä, joka KÄYTTÄYTYY SAIRAASTI. Muu nimittely paljastaa sen, että nimittelijä on saanut tarpeekseen tai on hermostunut."
"Asiayhteydestä selviää, selviää, onko kysymys asiallisesta toteamuksesta."
Homoudesta en siis sanonut mitään, mutta yllä on nyt mielipiteeni. Mielisairaudesta sanoin, että se on sanottavissa. Nimittelyä en lukenut nimiteltävän vaan nimittelijän viaksi. En sanonut, että asiayhteydestä selviäisi, millaista on asiallinen nimittely, vaan mainitsin siitä selviävän "asiallisen toteamuksen". Ei ole asiallista nimittelyä.
Tuliko tämä nyt selväksi? - jhfgdrsa
nettisairatavilisee kirjoitti:
Ei ole asiallista homottelua. Homottelu on sopimatonta nimittelyä, eikä sovi sivistyneeseen käytökseen. Sana "homottelu" jo sisältää käsityksen, että homoseksuaalisuudessa olisi jotakin kielteistä. Ei ole. Myöskaan homous ei ole sairaus, vaan normaali seksuaalinen suuntaus.
On asiallista sanoa tarvittaessa homoa homoksi, mutta vain tarvittaessa. Lisäksi ei pidä sanoa, jos homo ei halua tiedottaa julkisesti, minkä suuntauksen mukaan toimii. Ei varmaan heterokaan pidä siitä, jos hänen heterouttaan korostetaan. Sanaa muutenkin tarvitaan harvoin.
Sen sijaan sanaa "mielisairas" tulee voida käyttää, jos sillä selitetään vahvasti poikkeavaa käytöstä. Ei missään tapauksessa homouden selittämiseksi, sillä kuten sanottu se EI OLE SAIRAUS.
Toistan vielä mitä sanoin:
"Mielisairaaksi sanotaan henkilöä, joka KÄYTTÄYTYY SAIRAASTI. Muu nimittely paljastaa sen, että nimittelijä on saanut tarpeekseen tai on hermostunut."
"Asiayhteydestä selviää, selviää, onko kysymys asiallisesta toteamuksesta."
Homoudesta en siis sanonut mitään, mutta yllä on nyt mielipiteeni. Mielisairaudesta sanoin, että se on sanottavissa. Nimittelyä en lukenut nimiteltävän vaan nimittelijän viaksi. En sanonut, että asiayhteydestä selviäisi, millaista on asiallinen nimittely, vaan mainitsin siitä selviävän "asiallisen toteamuksen". Ei ole asiallista nimittelyä.
Tuliko tämä nyt selväksi?Aivan varmasti kaikille tuli selväksi suhteesi mielisairauteen. Oot kai elikkämies ;)
- nettisairaitavilisee
jhfgdrsa kirjoitti:
Aivan varmasti kaikille tuli selväksi suhteesi mielisairauteen. Oot kai elikkämies ;)
Mielisairaus ei ole kenenkään vika. Johtuupa se synnynnäisistä tekijöista tai ympäristöstä, kumpaakaan ei voi valita. Poikkeavan käyttäytymisen SELITYS on joskus mielisairaus. NIMITTELY on ehdottomasti sopimatonta.
Miksi tämä nyt ei mene perille? Oletko mielisairas, joka ei vielä pysty sulattamaan asiaa?
Loppuheittosi, että olisin elikkämies on luokaton. Elikkämies on kiusannut palstoja pitkän aikaa. Toivomme kaikki, että hän rauhoittuisi. - lu,kmyjtnhbrgevfrcde
Mielisairaus ei ole kenenkään vika. Johtuupa se synnynnäisistä tekijöista tai ympäristöstä, kumpaakaan ei voi valita. Poikkeavan käyttäytymisen SELITYS on joskus mielisairaus. NIMITTELY on ehdottomasti sopimatonta.
Miksi tämä nyt ei mene perille? Oletko mielisairas, joka ei vielä pysty sulattamaan asiaa?
Loppuheittosi, että olisin elikkämies on luokaton. Elikkämies on kiusannut palstoja pitkän aikaa. Toivomme kaikki, että hän rauhoittuisi.-Poikkeavan käyttäytymisen SELITYS on joskus mielisairaus.-
Selitätkö, mitä toi tarkoittaa, lause kun ei oo kovin looginen. Muuten viestisi oli täyttä asiaa. - lu,kmyjtnhbrgevfrcde
lu,kmyjtnhbrgevfrcde kirjoitti:
-Poikkeavan käyttäytymisen SELITYS on joskus mielisairaus.-
Selitätkö, mitä toi tarkoittaa, lause kun ei oo kovin looginen. Muuten viestisi oli täyttä asiaa.Heh, hokasin just, mitä tarkoitit :)
- saunassa
Sairas henkilö on voittanut ja netissä en voi puolustautua. Hänelle näyttää olevan tärkeintä, että saa sotkettua keskustelua.
Ihminen, joka on aikoja sitten karkottanut oikeat ihmissuhteet, voi aina tunkeutua nettiin häiriköimään. Niin se vain valitettavasti on. Minun täytyy poistua toistaiseksi palstalta. Kiitän keskustelijoita! :)- Tarja 27w
Älä nyt poistu vielä. Kaipaamme aloituksiasi, varsinkin niitä "Olen 21v nainen, joka seurustelee 37-vuotiaan erehäiriöisen kanssa" :) Niitä on hupaista lukea ja kattoa, kun jotkut ottaa ne tosissaan :)
- nettisairaitavilisee
Tarja 27w kirjoitti:
Älä nyt poistu vielä. Kaipaamme aloituksiasi, varsinkin niitä "Olen 21v nainen, joka seurustelee 37-vuotiaan erehäiriöisen kanssa" :) Niitä on hupaista lukea ja kattoa, kun jotkut ottaa ne tosissaan :)
Oletkohan todellinen henkilö? Joku palstalla sitä epäili. Nyt epäilen minäkin. Ap:llähän on aivan eri tyyli kuin vakioaloittajalla. Oletko itse vakioaloittaja?
- Tarja 27w
Oletkohan todellinen henkilö? Joku palstalla sitä epäili. Nyt epäilen minäkin. Ap:llähän on aivan eri tyyli kuin vakioaloittajalla. Oletko itse vakioaloittaja?
Olen, kysäsepä musta myös OKV- palstalta ;)
- imurnbegvf
Vakioaloittaja on hionut tyyliään.
- nettisairaitavilisee
Tarja 27w kirjoitti:
Olen, kysäsepä musta myös OKV- palstalta ;)
Jos olisit todellinen henkilö, kommenttisi olisi käsittämätön. Sinähän olet tuosta vain ilman todisteita yhdistänyt kaksi henkilöä, jotka näyttävät aivan erilaisilta. Pitäisi siitä olla jotakin näyttöä. Sitä paitsi lauseesi, että "niitä on hupaista lukea ja kattoa, kun jotkut ottaa ne tosissaan" paljastaa, että sinä teet nopeita päätöksiä vähin tiedoin tai olet itse nettihörhö. Vaaka kallistuu jälkimmäisen vaihtoehdon puoleen.
- nettisairaitavilisee
imurnbegvf kirjoitti:
Vakioaloittaja on hionut tyyliään.
Kyllä tässä jo menee liian pitkälle. "imurnbegvf" keksii sekä unen että unen selityksen. Kun asiat eivät loksahda kohdalleen, selitys on se, että "vakioaloittaja on hionut tyyliään".
Tällä menetelmällähän kuka tahansa voidaan selittää keneksi tahansa. Huomattavasti uskottavampi selitys on, että he ovat tyystin kaksi eri henkilöä. Sitä paitsi ei ole tapahtunut, että vakioaloittaja olisi ruvennut keskustelemaan kenenkään kanssa. - Tarja 23w
Jos olisit todellinen henkilö, kommenttisi olisi käsittämätön. Sinähän olet tuosta vain ilman todisteita yhdistänyt kaksi henkilöä, jotka näyttävät aivan erilaisilta. Pitäisi siitä olla jotakin näyttöä. Sitä paitsi lauseesi, että "niitä on hupaista lukea ja kattoa, kun jotkut ottaa ne tosissaan" paljastaa, että sinä teet nopeita päätöksiä vähin tiedoin tai olet itse nettihörhö. Vaaka kallistuu jälkimmäisen vaihtoehdon puoleen.
Olen 100% nettihörhö ja teen nopeita päätöksiä. Hauskinta on, että ne ovat myös 100% oikeita. Olen myös todellinen henkilö.
- vtu mitä skeidaa
Kyllä tässä jo menee liian pitkälle. "imurnbegvf" keksii sekä unen että unen selityksen. Kun asiat eivät loksahda kohdalleen, selitys on se, että "vakioaloittaja on hionut tyyliään".
Tällä menetelmällähän kuka tahansa voidaan selittää keneksi tahansa. Huomattavasti uskottavampi selitys on, että he ovat tyystin kaksi eri henkilöä. Sitä paitsi ei ole tapahtunut, että vakioaloittaja olisi ruvennut keskustelemaan kenenkään kanssa.Ja sähän et tietenkään ole se vakioaloittaja ;)
- nettisairaitavilisee
Tarja 23w kirjoitti:
Olen 100% nettihörhö ja teen nopeita päätöksiä. Hauskinta on, että ne ovat myös 100% oikeita. Olen myös todellinen henkilö.
"Tarja 23w", miten todennat, että päätelmäsi ovat 100 %:sti oikeita? Todellisuuttasi epäilen edelleen.
- nettisairaitavilisee
vtu mitä skeidaa kirjoitti:
Ja sähän et tietenkään ole se vakioaloittaja ;)
... mutta sinä tunnut olevan, tosin en voi netissä olla varma.
- jekvvvs
Tarja 27w kirjoitti:
omituinen j ätkä tuo tarja-elikkämies, puhuu paskaa la sit nauttii kun joku uskoo
- iläkkä
jekvvvs kirjoitti:
omituinen j ätkä tuo tarja-elikkämies, puhuu paskaa la sit nauttii kun joku uskoo
Ei tarja oo elikkä
- vtu mitä skeidaa
... mutta sinä tunnut olevan, tosin en voi netissä olla varma.
Olen kyl paljon keskusteluja aloittanut, mutta luullakseni en ole SE vakioaloittaja, johon tässä viittaat
- 6+17
iläkkä kirjoitti:
Ei tarja oo elikkä
Jos ei oo, joku muu kummajainen, joko on ainoo 100 % erehtymätön tai feikkipersoona, luultavasti mies. Ihan pöhkö. Esittää ilmeisesti kiusallaan mahottomia ja iloitsee sit, kun joku ottaa ne tosissaan. Huvinsa kullakin.
- mnbfvdcs
6+17 kirjoitti:
Jos ei oo, joku muu kummajainen, joko on ainoo 100 % erehtymätön tai feikkipersoona, luultavasti mies. Ihan pöhkö. Esittää ilmeisesti kiusallaan mahottomia ja iloitsee sit, kun joku ottaa ne tosissaan. Huvinsa kullakin.
Joo, kyllä Tarja on mies, se on tuolla Onko koolla väliä palstalla moneen kertaan todettu. En kyllä tiedä, onko tämä sama tyyppi, ja tässäkin ketjussa voi olla montakin "Tarjaa".
- kova runkkumies
Itse masturboin vaan vieraiden luona tai yleisissä saunoissa, toki siten että olen yksin. Minusta on kihelmöivää ajatella kun jätän kunnon spermasatsin esimerkiksi uimahallin lauteille ja saunassa kuitenkin kohtuu hämärää niin joku pahaa aavistamaton saunoja istuu siihen päälle.
Kylpylöissä jos mene porealtaaseen niin sillon ei haittaa vaikka on muita siinä. Silloin masturboin aina.- 10+14
Kyl runkku tekee hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006524
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313900törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303315Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3811792- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471053Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889