ÖÖ, koska.

Veikko

Koska NHL:nkin kaudesta peruttiin viime vuonna yli puolet, niin kannattaisiko koko SM-liiga keskeyttää tänä vuonna jo 15 ottelun perusteella, ja sen mukaan jakaa mestaruus tänä vuonna?
ÖÖ, eikö, ne ei tietenkään, kunhan vitsailin:-) Vitsitkin vain tuppaa aina olla viittä vailla tosia, melko usein....
Säästyisi ihmisiltä aikaa ja rahaa, ja voisivat itse arpoa paperihinsa joukkueilleen mitä hyvänsä tulokset:-) Jos jääkiekko kiinnostaa, niin mennä mieluummin itte pelaamaan oman kaveriporukan kanssa, vaikka sälibändy on helpompi ja halvempi sen sijaan kokeilla.
Eihän se totta oo, mutta jos kaiken haluaa totena, niin tuho yllättää kaiken hyvin varhaisessa vaiheessa. Totuus on se, mihinkä jokaisen valheenkin pitäisi tähdätä, ja kaikki mahdolliset valheet tulevat olemaan totta.

Tappio on se, että totta pitäisi paljon imputtina ja outputtina....
Tai se että Totta palko piitä ymmärtää?
Tai se, että totuutta pitäisi parannella tappelujen parenteluilla?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raitistu jo

      Mitä sinä yrität kertoilla. OLETKO KÄNNISSÄ TAAS vEKSI ?

      • Veikko

        En suorastaan, vaikka kolme pientiä Karhu-kajaa vedin eilen Tapparan peliä kattoessa Urholta, kaverin tykönä. Tappara taas tasapelin tekaisi, mutta Jyp sille kertaa isommat pisteet tekaisi, kun kahden sijaan sai yksi.
        Saunassakin käytiin, vaikka ei ne uskaltaneet saunoa, ne minun kaverit vielä löylyssä kovin kauaa....
        Hieman olin kännissä kun Promotion Rubik-cuben ratkaisin vain 21, 24 ja 15 minuuttin vaikka normaalisuoritus olisi vetää 8-9 minuuttiin.... Sekosi siirtosarja pari kertaa, ja vaikka Tappara heti maalin teki, ei lupaus päästä alle 9 minuuttiin eilen toiminut....


      • Ilves.
        Veikko kirjoitti:

        En suorastaan, vaikka kolme pientiä Karhu-kajaa vedin eilen Tapparan peliä kattoessa Urholta, kaverin tykönä. Tappara taas tasapelin tekaisi, mutta Jyp sille kertaa isommat pisteet tekaisi, kun kahden sijaan sai yksi.
        Saunassakin käytiin, vaikka ei ne uskaltaneet saunoa, ne minun kaverit vielä löylyssä kovin kauaa....
        Hieman olin kännissä kun Promotion Rubik-cuben ratkaisin vain 21, 24 ja 15 minuuttin vaikka normaalisuoritus olisi vetää 8-9 minuuttiin.... Sekosi siirtosarja pari kertaa, ja vaikka Tappara heti maalin teki, ei lupaus päästä alle 9 minuuttiin eilen toiminut....

        Tappio on myös se, että kun fyysinen kuolema olisi varma, menee vain turvaan pieneen piiloon.
        Saattanalle väitetään käyvän niin, maailmankaikkeuden viimeisessä sodassa, josta Raamattu tietää.....
        Tuskin se aina Saipa on, mutta voi olla.


      • Veikko
        Ilves. kirjoitti:

        Tappio on myös se, että kun fyysinen kuolema olisi varma, menee vain turvaan pieneen piiloon.
        Saattanalle väitetään käyvän niin, maailmankaikkeuden viimeisessä sodassa, josta Raamattu tietää.....
        Tuskin se aina Saipa on, mutta voi olla.

        Se Promotion rubik-cube eroaa siinä normaalista yksi väriä per side siinä, että siinä on tavallinen kuva jokaisella puolella, ja silloin keskipalikan on oltava myös oikein lopussa... Keskipalikan suurin ongelma on, jos kaksi on kääntynyt lopuksi 90-astetta, ja nopeasti on korjattavissa jos kaksi on 180 astetta, tai yksi 180-astetta.
        Jos tuo kaksi 90-astetta, niin koko kuution joutuu melkein tekaisemaan alusta.
        Tai siihen en ole keksinyt vielä nopeaa korjaussarjaa, mutta siis yhden värin tekemisen jälkeen pitää sivu keskipalikat vain valmiiksi saada käänettyä oikeaan asenttoon, ja mielellään se ylinkin heti.... Kulmat tykkään tosin pistää heti sen yhden värin tekaisemisen jälkeen oikein. Vaikka Isoveli Tapani se oli, joka vauvana ollessani minulle 4 siirtoa opetti valmiiksi, vain yksi tai kaksi piti keksiä Itse.... Käytän vain 5 erilaista siirtosarja Rubiki-cuben ratkaisuun, ja yleensä maalikin tulee pelissä, jos onnistuu erän sisään tekemään Rubik-kuben riittävän nopeasti....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe