40 orgasmia 3 tunnissa

Silja

Kuinka yleistä on, että pystyy saamaan useita kymmeniä kertoja parin-kolmen tunnin aikana?

Itselläni sikäli erikoinen tilanne, että aikaisemmassa elämässäni en ole pystynyt saamaan yhtään orgasmia toisen läsnäollessa. Luulin olevani rikkinäinen, toimintakyvytön kapistus.

Tapasin miehen, jolle ongelmasta kerroin. Hänen kanssaan sain ensimmäisen orkun kolmen päivän jälkeen. Kuukauden-kahden kuluttua orgasmiennätys per peuhaus oli muistaakseni 5-6.

4 kk tapaamisesta ennätys oli jotain yli kymmenen. Kunnes mies päätti testata, montako irtoaa, missä tulee raja vastaan. Tulos: 40! Ensimmäisen puolen tunnin aikana 14, loput neljästäkymmenestä seuraavan 2,5 tunnin aikana. On mahdollista, että olisi irronnut enemmänkin, mutta pohkeet olivat niin krampissa, että oli pakko lopettaa.

18

1008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipa aika

      orgasmikestoinen uni

    • Silja

      Ihan hereillä olin....vaikka ei tuossa kovin kaukana tajunnan menetys ollut :-)

      • Anonyymi

        Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa

        Sää mää ja bää mitäs olet buaahaa hupiakka kjäh kjäh kjäh


    • anskia

      Vaimoni sama määrä kerran tunnin sisällä, aina uudelleen ja uudelleen sormettamalla.

      • Anonyymi

        Siis se homeinen flesu buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se homeinen flesu buaahaa

        Siis tarkoitat sitä mikä sulta löytyy buaahaa


    • ja sekin

      vielä

    • lisää kiitos

      Mä olen saanut aina helposti ja monta peräkkäin. Nyt aikuisena naisena 47 v. voin laueta vaikka 50 kertaa. Varsinkin omi n käsin...en vaan edes pysty lopettamaan. Miehet eivät aina tajua kuinka mä toimin, ettei yksi orkku riitä mulle ollenkaan. Mä tarvitsen monta, monta....

    • Anonyymi

      Oma ennätykseni on 120 /3h

    • Meille naisillehan useamman orgasmin saanti peräkkäin omatoimisesti tai seksikumppanin avustuksella on ihan yleistä, mutta onko teille tullut vastaan miehiä, joilla pysyy kyrpä kovana orgasmin jälkeen ja kohta pannaankin taas?

      Ovat muuten harvassa, sillä en ole kuin yhteen tuohon pystyvään mieheen törmännyt, vaikka seksikumppaneita onkin ollut aika reippaasti...

      • Anonyymi

        Ja ikä oli varmaan 20 et tiedä ny siittä miehestä si monenko yli kolmekymppisen kanssa olet ollu joka tuohon pystyy


    • Anonyymi

      Naisen tehtävä on ottaa suihin.

      • Anonyymi

        Mitäs nyt teette. Kerro lisää mitä touhuatte buaahaa


      • Anonyymi

        Sää mää ja bää mitäs olet porsas buahaa


    • Anonyymi

      Edellinen naisystävä sai todella helposti. Parhaimmillaa sai yhden session aikana 40-50 orkkua, osasta hänellä lähti melkein taju. Lisäksi oli aivan jumalattoman äänekäs. Välillä hänelle riitti, että hieman siveli käsivarresta tai koski nänniin. Kun itseltä alkoi mielenkiinto suhteeseen ja seksiin hänen kanssaa hiipua, niin onneksi pystyi käsillä ja suulla soitelemaan helposti. Molemmat olivat tyytyväisiä. toinen sai edelleen paljon orkkuja ja itse ei tarvinnut panna häntä :D

      • Anonyymi

        Iha näi uteliaisuudesta mistä vitusta sinä luulet tietäväsi kuinka usein nainen saa harvassa on ne naiset edes ketkä kehtaa myöntää saaneensa edes kerran kun kysyt ja tiedän monta naista keneltä ei kannata edes kysyä saiko tämä kun sekin kuuluu miehen tietää koska nainen on saanu vaikka tämä vain makaisi paikoillaan eleettömänä ja ilmeettömänä mu koitappa samaa toisinpäin ni oot laiskasika


    • Anonyymi

      Mikäs tos ny on muistan jossain kuulleeni naisesta joka saa sai 40 kertaa tunnin aikana ilman miestäkin tai ilman kosketusta hävyn alueelle edes eiköhän tuo ole ihan yhtä yksilöllistä kuin mitä ihmisetkin on

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe