Summanen on turha kaveri

Posse

Summanen on ihan turha kaveri, eikä tiedä valmentamisesta hevon vi...tai no tiedätte varmaan...

Kyllähän Summanen jo tässä vaiheessa varmisti Suomelle hopeamitalin World Cupissa, mutta selväähän se on, että jos Summasen tilalla olisi ollut kuka tahansa toinen Suomea valmentamassa, niin olisi voitu varmistaa jo kultamitali eikä vain hopeamitalia.

4

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juntti

teän pentujen kanssa. mielipiteitä saa esittää, mutta ne voisi myös perustella. miten ihmeessä voidaan "varmistaa kultamitali", kun finaalia ei ole edes pelattu? pistä poika se do-ragi päähän, mene leikkimään kylille ganstaa ja anna aikuisten hoitaa nämä jääkiekkohommat.

• Bubi

"Mielipiteitä saa olla, ja pitääkin olla, sillä ilman niitä ei syntyisi keskustelua... ja sehän olisi tylsää."

• lämäri
        Bubi kirjoitti:

"Mielipiteitä saa olla, ja pitääkin olla, sillä ilman niitä ei syntyisi keskustelua... ja sehän olisi tylsää."

Joo ja mielipiteet voi olla enemmän ja vähemmän viisaita. Totuus on, että Summasen johdolla on tultu pitkälle ja voidaan vaikka päästä huipulle asti. Aravirran johdolla päästin aina "melkein perille" Ja muistattehan Ruotsi matsin? Suomi johti 5-1, sen johdon pudottamiseen tarvittiin huippu-valmentaja!

• kultaperkele
        lämäri kirjoitti:

Joo ja mielipiteet voi olla enemmän ja vähemmän viisaita. Totuus on, että Summasen johdolla on tultu pitkälle ja voidaan vaikka päästä huipulle asti. Aravirran johdolla päästin aina "melkein perille" Ja muistattehan Ruotsi matsin? Suomi johti 5-1, sen johdon pudottamiseen tarvittiin huippu-valmentaja!

noita hopeita on vaikka naapuriin myydä, mutta eihän ne osta. Kultaa on 1 kpl, ja ainoastaan toinen kipale kelpaa. Heittääköön hopean lätäkköön, jos eivät kultaa saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      3422
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3131
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      466
      1675
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      130
      1475
    5. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      120
      1421
    6. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1387
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      552
      1370
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1315
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49