Tankkasin Loganin täyteen ja olen ajellut nyt 250km. Mittari näyttää edelleen täyttä, eli ei voi pitää paikkaansa. Löysin ohjeen että mittariston voi resetoida painamalla trippimittarin nappia pitkään samalla kun kääntää avaimesta, ja se toimikin. Nyt bensamittari näyttää kahta pykälää vaille täyttä. Mistähän johtuu ettei mittari laske automaattisesti?
Polttoainemittari ei toimi?
7
3718
Vastaukset
- Ollut muussakin...
Eikös Autobildin superkestotestissä olleen Loganin polttoainemittari alkanut kiukutella?? Muistaakseni joutuivat vaihtamaan tankissa olevan anturin takuuseen. Se olikin ainoa vika väljistyneen penkkirungon lisäksi koko 100 thkm:n testissä.
- fgsfhshfd
Mulla taas kävi niin että ostin 10e 85 bensaa ja mittari ei noussut yhtään.
Edellen palaa kaksi alinta lediä/valoa.
No ajotietokone näytti jotain 400km ja ajoin silla 250km ja nyt pala enää yksi ledi, joten mittari toimii, mutta ei nouse 10e tankkauksella. - Uusi kuski
Nyt laski yhden pykälän, eli kolme yhteensä. Trippimittarissa 335, saattaa pitää paikkansa. Seurataan tilannetta.
- sdggdaagsd
Tankki tyhjä.
Ostin 30e 95-bensaa ja ledit nousivat yli puolen välin.
Nyt ajettu 150km ja vain yksi ledi tullut alas.
Pienellä menee.
Teboilin bensaa en enää laita. Kulutus suurempi sillä. - itepähätiiät
sdggdaagsd kirjoitti:
Tankki tyhjä.
Ostin 30e 95-bensaa ja ledit nousivat yli puolen välin.
Nyt ajettu 150km ja vain yksi ledi tullut alas.
Pienellä menee.
Teboilin bensaa en enää laita. Kulutus suurempi sillä.Miksei voi kerralla ostaa tankkia täyteen? Ei siitä nyt niin paljon painoa tule, että kulutus merkittävästi nousisi.
- sdggdaagsd
itepähätiiät kirjoitti:
Miksei voi kerralla ostaa tankkia täyteen? Ei siitä nyt niin paljon painoa tule, että kulutus merkittävästi nousisi.
Ei halpaan autoon kannata ostaa kallista bensaa, ei koskaan tiedä milloin viimeinen ajokerta.Ei sitä kannata paaliin ajaa täydellä tankilla
- Uusi kuski
Eka tankki ajettu, keskikulutus 5.1l/100km. Kyseessä siis dci vaikka bensamittarista aikaisemmin puhuinkin... Mittari toimi normaalisti alun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203