Piileskelekö Pönkkä ugissa...

Liikeasioita sielläpäin vaikkapa..

Viime viikolla Kylmäkosken vankilaan lomaltaan palaamatta jäänyt paloittelusurmaaja Markus Pönkä on edelleen poliisin tavoittamattomissa.

Koska lomalta palaamatta jääminen ei ole rikos, poliisin keinot miehen etsimiseksi ovat rajoitetut.

– Meitä sitoo asiassa laki, emme voi käyttää esimerkiksi tiettyjä teletiedustelun keinoja, Pirkanmaan poliisin rikoskomisario Joni Länsipuro kertoo.

Pönkästä on tullut poliisille vihjeitä kuitenkin lähes päivittäin, ja Länsipuro kertoo, että poliisi on tehnyt myös kotietsintöjä asiassa.

– Pönkä on myös ollut sähköisten palvelujen kautta yhteydessä viranomaisiin. Meillä on syytä epäillä, että Pönkä majailee pääkaupunkiseudulla, kertoo Länsipuro.

8

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idi

      Pient suunnitelmaa....

    • En suosittele

      Mitä liikeasioita Sinulla von Lagerbom on ajatuksissa Pönkän markuksen kanssa ?
      Mistä tunnet nuorukaisen ?

      • von Lagerbom

        Ei minulla mitään liikeasioita ole mielessä mutta jos Pönkällä on. Eikös ugissa ole paljon virolaisia ja venäläisiä mm..


      • Tiedoksesi
        von Lagerbom kirjoitti:

        Ei minulla mitään liikeasioita ole mielessä mutta jos Pönkällä on. Eikös ugissa ole paljon virolaisia ja venäläisiä mm..

        Pönkä palasi. Poikkea kyselemään Kylmäkoskella.


      • Syöveri
        Tiedoksesi kirjoitti:

        Pönkä palasi. Poikkea kyselemään Kylmäkoskella.

        Pönkä olis saattanu paloitella Lagerbummin. Siinä sitä sitten oltaisiinkin. Lapsi jäis äidille ja kaikki olis onnellisia.


      • muahaha
        Syöveri kirjoitti:

        Pönkä olis saattanu paloitella Lagerbummin. Siinä sitä sitten oltaisiinkin. Lapsi jäis äidille ja kaikki olis onnellisia.

        Kaikki on jo onnellisia , ( kun lapsi tais jäädä äidille)...paitsi VOI DÄÄM Laageri :/


    • Tiedoksesi

      Poikkesit varmaan Von Lagerbom sunnuntaiajelulla Kylmäkoskelle.

      Kiinnostaisi tietää, miltä tuntui palata takaisin, oliko vieraillut merellisessä Uudessakaupngissa ja mitä muuta kuului ? Paljonko on vielä nokkimista jäljellä ?

    • Hyvästi.

      Jäikö Laakerpummi Kylmäkoskelle, kun ei vastaa ja lopettanut muutkin panettelunsa ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe