Liikeasioita sielläpäin vaikkapa..
Viime viikolla Kylmäkosken vankilaan lomaltaan palaamatta jäänyt paloittelusurmaaja Markus Pönkä on edelleen poliisin tavoittamattomissa.
Koska lomalta palaamatta jääminen ei ole rikos, poliisin keinot miehen etsimiseksi ovat rajoitetut.
– Meitä sitoo asiassa laki, emme voi käyttää esimerkiksi tiettyjä teletiedustelun keinoja, Pirkanmaan poliisin rikoskomisario Joni Länsipuro kertoo.
Pönkästä on tullut poliisille vihjeitä kuitenkin lähes päivittäin, ja Länsipuro kertoo, että poliisi on tehnyt myös kotietsintöjä asiassa.
– Pönkä on myös ollut sähköisten palvelujen kautta yhteydessä viranomaisiin. Meillä on syytä epäillä, että Pönkä majailee pääkaupunkiseudulla, kertoo Länsipuro.
Piileskelekö Pönkkä ugissa...
8
139
Vastaukset
- idi
Pient suunnitelmaa....
- En suosittele
Mitä liikeasioita Sinulla von Lagerbom on ajatuksissa Pönkän markuksen kanssa ?
Mistä tunnet nuorukaisen ?- von Lagerbom
Ei minulla mitään liikeasioita ole mielessä mutta jos Pönkällä on. Eikös ugissa ole paljon virolaisia ja venäläisiä mm..
- Tiedoksesi
von Lagerbom kirjoitti:
Ei minulla mitään liikeasioita ole mielessä mutta jos Pönkällä on. Eikös ugissa ole paljon virolaisia ja venäläisiä mm..
Pönkä palasi. Poikkea kyselemään Kylmäkoskella.
- Syöveri
Tiedoksesi kirjoitti:
Pönkä palasi. Poikkea kyselemään Kylmäkoskella.
Pönkä olis saattanu paloitella Lagerbummin. Siinä sitä sitten oltaisiinkin. Lapsi jäis äidille ja kaikki olis onnellisia.
- muahaha
Syöveri kirjoitti:
Pönkä olis saattanu paloitella Lagerbummin. Siinä sitä sitten oltaisiinkin. Lapsi jäis äidille ja kaikki olis onnellisia.
Kaikki on jo onnellisia , ( kun lapsi tais jäädä äidille)...paitsi VOI DÄÄM Laageri :/
- Tiedoksesi
Poikkesit varmaan Von Lagerbom sunnuntaiajelulla Kylmäkoskelle.
Kiinnostaisi tietää, miltä tuntui palata takaisin, oliko vieraillut merellisessä Uudessakaupngissa ja mitä muuta kuului ? Paljonko on vielä nokkimista jäljellä ? - Hyvästi.
Jäikö Laakerpummi Kylmäkoskelle, kun ei vastaa ja lopettanut muutkin panettelunsa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 922975
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 191644
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61448Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371353