Liikeasioita sielläpäin vaikkapa..
Viime viikolla Kylmäkosken vankilaan lomaltaan palaamatta jäänyt paloittelusurmaaja Markus Pönkä on edelleen poliisin tavoittamattomissa.
Koska lomalta palaamatta jääminen ei ole rikos, poliisin keinot miehen etsimiseksi ovat rajoitetut.
– Meitä sitoo asiassa laki, emme voi käyttää esimerkiksi tiettyjä teletiedustelun keinoja, Pirkanmaan poliisin rikoskomisario Joni Länsipuro kertoo.
Pönkästä on tullut poliisille vihjeitä kuitenkin lähes päivittäin, ja Länsipuro kertoo, että poliisi on tehnyt myös kotietsintöjä asiassa.
– Pönkä on myös ollut sähköisten palvelujen kautta yhteydessä viranomaisiin. Meillä on syytä epäillä, että Pönkä majailee pääkaupunkiseudulla, kertoo Länsipuro.
Piileskelekö Pönkkä ugissa...
8
159
Vastaukset
- idi
Pient suunnitelmaa....
- En suosittele
Mitä liikeasioita Sinulla von Lagerbom on ajatuksissa Pönkän markuksen kanssa ?
Mistä tunnet nuorukaisen ?- von Lagerbom
Ei minulla mitään liikeasioita ole mielessä mutta jos Pönkällä on. Eikös ugissa ole paljon virolaisia ja venäläisiä mm..
- Tiedoksesi
von Lagerbom kirjoitti:
Ei minulla mitään liikeasioita ole mielessä mutta jos Pönkällä on. Eikös ugissa ole paljon virolaisia ja venäläisiä mm..
Pönkä palasi. Poikkea kyselemään Kylmäkoskella.
- Syöveri
Tiedoksesi kirjoitti:
Pönkä palasi. Poikkea kyselemään Kylmäkoskella.
Pönkä olis saattanu paloitella Lagerbummin. Siinä sitä sitten oltaisiinkin. Lapsi jäis äidille ja kaikki olis onnellisia.
- muahaha
Syöveri kirjoitti:
Pönkä olis saattanu paloitella Lagerbummin. Siinä sitä sitten oltaisiinkin. Lapsi jäis äidille ja kaikki olis onnellisia.
Kaikki on jo onnellisia , ( kun lapsi tais jäädä äidille)...paitsi VOI DÄÄM Laageri :/
- Tiedoksesi
Poikkesit varmaan Von Lagerbom sunnuntaiajelulla Kylmäkoskelle.
Kiinnostaisi tietää, miltä tuntui palata takaisin, oliko vieraillut merellisessä Uudessakaupngissa ja mitä muuta kuului ? Paljonko on vielä nokkimista jäljellä ? - Hyvästi.
Jäikö Laakerpummi Kylmäkoskelle, kun ei vastaa ja lopettanut muutkin panettelunsa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416
