Voiko koskenkorvasta tehdä hyvänmakuisen drinkin tai ihan sama mutta alkoholi pitoisen juoman? Esim. ice tea/jää teen makuisen?
Koskenkorvasta hyvä drinkki?
14
17231
Vastaukset
- Yksisarvis ratsataja
Oikein mielenkiintoinen asia! omasta mielestä koskenkorvasta on tehty jo todella hyvä drinkki joka on nimeltään kossukola.
Mutta toimisi varmaan tosi hyvin ice tean kanssa! - KOSSU!
Vittu raakana vaan ei siihen mitää vitun lantrinkia tarvita!
- Anonyymi
👍just näin!mielummin taskulämpimänä😝
- Raittius ja rauha
Pirkka jäätee persikka ja koskenkorva on kyllä todella hyvä yhdistelmä.
- persikkaicetea
kiitos paljon
- Sivistynyt Seppo
Kyllä se voisi olla erittäin hyvä lisä osa johonkin juotavaan. :)
- vittuuu1
Alkoon siitä ja avaa silmät, kossua löytyy vittu mustikkanakin!!
- koskenkorvastaicetea
haluanko kokeilla itse tehdä sellaisen
Kossu on hyvää ihan kraanaveden kera ilman mitään turhuuksia kuten jääpaloja.
Jos haluaa hienostella niin voi laskea hanasta vähän viileämpää vettä.
Kiireisemmälle kännääjälle sopii kossu sellaisenaan, toki lasista juotuna. Vain juopot juovat suoraan pullosta.- maanläheinen
...ja sisustussuunnittelija Markoa mukaillen "mä väitän, että tämä kirjoitus ei kuulu tälle aihealueelle ja sen lisäksi MÄ väitän, että suurin osa maailman viiniä juovista ihmisistä ei välitä paskaakaa onko se punaista tai valkoista, kunhan lämmittää kivasti".
Itseasiassa vinkkusnobismi on yksi ärsyttävimmistä osa-alueista elämäntapakulttuurin markkinoinnissa. Tuskin kukaan noista idiooteista erottaa rypälelajiketta toisistaan, mutta silti ovat niin täynnä itseään ja päästyään kameran lausuvat mielellään tyhjiä sanoja muka vakuuttaakseeen muut.
Toki, jos juoma maistuu itselle hyvältä niin miksei sitä myös nauttisi, mutta silti tämä "maistelu" on mennyt pahasti överiksi. - Anonyymi
Homppelit ja lesboset lipittää makeutettua kossua ..paras on Vichykossu tai raakana .
- Anonyymi
Vichykossu se vasta extrahomoa onki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vichykossu se vasta extrahomoa onki
Se on kyllä Kossuvichyllä.
- Anonyymi
Bloody Mary on klassikko.
Screwdriver on helpompi klassikko.
Cokiksen kanssa sopii ehkä paremmin rommi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048