onko teistä outoa jos mies pyytää lasilliselle tai teelle suoraan kotiinsa?
siis keskellä viikkoa.
olenko vain vanhanaikainen kun mietin, että kuuluisi pyytää vaikkapa kahvilaan tai ravintolaan?
ekat treffit kotona?
8
2853
Vastaukset
Hmm... itse en pyytäisi kotiini ensimmäisillä treffeillä, enkä sen puoleen menisi kenenkään muun kotiin. Se että mies pyytää sinut kotiinsa, antaa miehelle "etulyönti aseman", hän on tutussa ympäristössä ja pystyy täten käyttäytymään rauhallisemmin ja jne. Sinulle tilanne ei tietenkään välttämättä ole suotuisa jos et halua esim. heti olla kahden (esim. kahvilassa on muita ihmisiä ympärillä). Kannattaa siis ensimmäisillä treffeillä mennä jonnekkin julkiseen paikkaan, jossa kumpikin on samalla "tasolla", tällöin tutustuminenkin onnistuu paremmin.
Tietenkin jos sinua ei haittaa mennä miehen luokse niin mikäs siinä sitten.Hei Sinkkunainen27, @r4nd0m on ihan oikeassa.
Et ole vanhanaikainen ajatellessasi näin. On tärkeää että molemmilla on yhtä mukava ja turvallinen olo treffeillä, eikä ensitreffeille koskaan, ei koskaan saa mennä kenenkään kotiin.
Julkinen paikka, mikä tahansa kahvila/baari on aina parempi vaihtoehto.
Tämä on tietenkin hätävarjelun liitoittelua suurimmassa osassa suhteita, mutta niin paljon kuulee ikäviä tarinoita että pidä ehdottomasti huolta omasta turvallisuudesta tällä tavalla.
Lue lisää turvallisuudesta nettideittailusta sivuiltamme: http://bit.ly/16HTe91
Terveisin Heli E-kontakti.fistä
www.e-kontakti.fi
- Jos haluaa
suoraan pöksyihin, ilman kalliita ravintolalaskuja?
- joku mies
Näin se todennäköisimmin on minun nähdäkseni. Toinen vaihtoehto on, ettei mies ole vain tullut ajatelleeksi pyyntöään ihan joka kantilta, jolloin hän suostuu varmasti tapaamaan jossain muualla jos hänelle ehdottaa toista tapaamispaikkaa. Eli kannattaa tehdä vastaehdotus ja katsoa, miten mies reagoi. Jos hän kieltäytyy tapaamasta muualla kuin kotonaan, niin kannattaa jättää tuttavuus sikseen, ellei tahdo hänen kanssaan suoraa päätä panemaan (voi olla, ettei hän antaisi mahdollisuutta kieltäytyä siitä siellä kotonaan). Jos taas hän suostuu ihan empimättä tapaamaan esim. kahvilassa eikä koita maanitella siirtymään sieltä kotiinsa, niin hän voi olla kiinnostunut sinusta muutenkin kuin vain seksuaalisessa mielessä, tai jos ei, niin ainakin hän kykenee hillitsemään himojaan.
- ruokkomies
sen ajatukset: "haluun upottaa kivekseni ton revaan"
- ap:lle
Minä en menisi ekoilla treffeillä toisen kotiin. Sovi treffit muualle. Jos mies ei suostu, kertoo se hänestä jotain.
- treffiit
Mistä se kertoo jos mies ei suostu ekoilla treffeillä tapaamaan muualla kuin kotonaan? Tai toisen kotona?
- trefferr
Öö no itse olin miehen luona ensitreffeillä, eikä mitään valittamista.
Hän vain oli kovin ujo menemään minnekkään muualle, mutta pyysi edes kotiinsa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745