Löysin nettiautosta kiinnostavan s40 Volvon. Voitteko kokeneet autoilijat antaa vinkkejä ja kommentteja kyseisestä autosta? Olisin kiinnostunut tämän ostosta.
http://www.nettiauto.com/volvo/s40/5787883
Kannattaako ostaa?
5
319
Vastaukset 5
- äs40
Hyvän näköinen autohan tuo on, sen kun menet ja ostat, kohtuukilometrit ja siisti.
Minulla on vanhempi s40, ja olen ollut siihen tyytyväinen, nyt ajettu n. 157000km, ilman ongelmia. - osta pois
Kyllä minä tuon ostaisin. On vielä liikkeessä, niin saat virhevastuuseen jos tulee jotain vikaa! :)
- Nimimerkki varattu
Itselläni oli tuollainen (tosin manuaali) kolme vuotta, ja tyytyväinen olin. Mitään suurta vikaa omassa ei ollut, mitä nyt ilmastoinnissa ja rattilukko(n pohja) piti korjata, muutoin oli pelkkää normaalihuoltoa. Vaikka moottorissa on kokoa, niin mikään raketti tuo 2.4 ei ole, toisaalta saahan tuon "lastutettua" jonnekin 180hv:n tienoille, mutta onko tuo sitten kannattavaa onkin toinen asia.
- raketti s40
Nimimerkki varattu kirjoitti:
Itselläni oli tuollainen (tosin manuaali) kolme vuotta, ja tyytyväinen olin. Mitään suurta vikaa omassa ei ollut, mitä nyt ilmastoinnissa ja rattilukko(n pohja) piti korjata, muutoin oli pelkkää normaalihuoltoa. Vaikka moottorissa on kokoa, niin mikään raketti tuo 2.4 ei ole, toisaalta saahan tuon "lastutettua" jonnekin 180hv:n tienoille, mutta onko tuo sitten kannattavaa onkin toinen asia.
2.4 on aika laiska, eikä 2.4i ole paljoa ripeämpi. T5 malli samalla bensankulutuksella onkin eri juttu jo. Softan vaihdosta tuskin mitään ongelmia tulee, saahan auton ajamalla hajalle vakiosoftallakin.
- Nimimerkki varattu
raketti s40 kirjoitti:
2.4 on aika laiska, eikä 2.4i ole paljoa ripeämpi. T5 malli samalla bensankulutuksella onkin eri juttu jo. Softan vaihdosta tuskin mitään ongelmia tulee, saahan auton ajamalla hajalle vakiosoftallakin.
2.4 (140hv) ja 2.4i (170hv) on sama moottori, tuo 2.4 (140hv) on kuohittu ohjelmallisesti. Kyllähän tuolla 2.4 (140hv) liikenteessä pärjää vaikka ei mikään raketti olekkaan, sitä tikkua pitää vain vatkata ahkerammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052280Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411544Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381104Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321058- 1031048
- 82876
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain47829- 81781
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53777Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215764- 54741
- 93739
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79658Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.30563- 55527
- 38512
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14500Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28482Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S25463