Löysin nettiautosta kiinnostavan s40 Volvon. Voitteko kokeneet autoilijat antaa vinkkejä ja kommentteja kyseisestä autosta? Olisin kiinnostunut tämän ostosta.
http://www.nettiauto.com/volvo/s40/5787883
Kannattaako ostaa?
5
271
Vastaukset
- äs40
Hyvän näköinen autohan tuo on, sen kun menet ja ostat, kohtuukilometrit ja siisti.
Minulla on vanhempi s40, ja olen ollut siihen tyytyväinen, nyt ajettu n. 157000km, ilman ongelmia. - osta pois
Kyllä minä tuon ostaisin. On vielä liikkeessä, niin saat virhevastuuseen jos tulee jotain vikaa! :)
- Nimimerkki varattu
Itselläni oli tuollainen (tosin manuaali) kolme vuotta, ja tyytyväinen olin. Mitään suurta vikaa omassa ei ollut, mitä nyt ilmastoinnissa ja rattilukko(n pohja) piti korjata, muutoin oli pelkkää normaalihuoltoa. Vaikka moottorissa on kokoa, niin mikään raketti tuo 2.4 ei ole, toisaalta saahan tuon "lastutettua" jonnekin 180hv:n tienoille, mutta onko tuo sitten kannattavaa onkin toinen asia.
- raketti s40
Nimimerkki varattu kirjoitti:
Itselläni oli tuollainen (tosin manuaali) kolme vuotta, ja tyytyväinen olin. Mitään suurta vikaa omassa ei ollut, mitä nyt ilmastoinnissa ja rattilukko(n pohja) piti korjata, muutoin oli pelkkää normaalihuoltoa. Vaikka moottorissa on kokoa, niin mikään raketti tuo 2.4 ei ole, toisaalta saahan tuon "lastutettua" jonnekin 180hv:n tienoille, mutta onko tuo sitten kannattavaa onkin toinen asia.
2.4 on aika laiska, eikä 2.4i ole paljoa ripeämpi. T5 malli samalla bensankulutuksella onkin eri juttu jo. Softan vaihdosta tuskin mitään ongelmia tulee, saahan auton ajamalla hajalle vakiosoftallakin.
- Nimimerkki varattu
raketti s40 kirjoitti:
2.4 on aika laiska, eikä 2.4i ole paljoa ripeämpi. T5 malli samalla bensankulutuksella onkin eri juttu jo. Softan vaihdosta tuskin mitään ongelmia tulee, saahan auton ajamalla hajalle vakiosoftallakin.
2.4 (140hv) ja 2.4i (170hv) on sama moottori, tuo 2.4 (140hv) on kuohittu ohjelmallisesti. Kyllähän tuolla 2.4 (140hv) liikenteessä pärjää vaikka ei mikään raketti olekkaan, sitä tikkua pitää vain vatkata ahkerammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818