Löysin nettiautosta kiinnostavan s40 Volvon. Voitteko kokeneet autoilijat antaa vinkkejä ja kommentteja kyseisestä autosta? Olisin kiinnostunut tämän ostosta.
http://www.nettiauto.com/volvo/s40/5787883
Kannattaako ostaa?
5
313
Vastaukset
- äs40
Hyvän näköinen autohan tuo on, sen kun menet ja ostat, kohtuukilometrit ja siisti.
Minulla on vanhempi s40, ja olen ollut siihen tyytyväinen, nyt ajettu n. 157000km, ilman ongelmia. - osta pois
Kyllä minä tuon ostaisin. On vielä liikkeessä, niin saat virhevastuuseen jos tulee jotain vikaa! :)
- Nimimerkki varattu
Itselläni oli tuollainen (tosin manuaali) kolme vuotta, ja tyytyväinen olin. Mitään suurta vikaa omassa ei ollut, mitä nyt ilmastoinnissa ja rattilukko(n pohja) piti korjata, muutoin oli pelkkää normaalihuoltoa. Vaikka moottorissa on kokoa, niin mikään raketti tuo 2.4 ei ole, toisaalta saahan tuon "lastutettua" jonnekin 180hv:n tienoille, mutta onko tuo sitten kannattavaa onkin toinen asia.
- raketti s40
Nimimerkki varattu kirjoitti:
Itselläni oli tuollainen (tosin manuaali) kolme vuotta, ja tyytyväinen olin. Mitään suurta vikaa omassa ei ollut, mitä nyt ilmastoinnissa ja rattilukko(n pohja) piti korjata, muutoin oli pelkkää normaalihuoltoa. Vaikka moottorissa on kokoa, niin mikään raketti tuo 2.4 ei ole, toisaalta saahan tuon "lastutettua" jonnekin 180hv:n tienoille, mutta onko tuo sitten kannattavaa onkin toinen asia.
2.4 on aika laiska, eikä 2.4i ole paljoa ripeämpi. T5 malli samalla bensankulutuksella onkin eri juttu jo. Softan vaihdosta tuskin mitään ongelmia tulee, saahan auton ajamalla hajalle vakiosoftallakin.
- Nimimerkki varattu
raketti s40 kirjoitti:
2.4 on aika laiska, eikä 2.4i ole paljoa ripeämpi. T5 malli samalla bensankulutuksella onkin eri juttu jo. Softan vaihdosta tuskin mitään ongelmia tulee, saahan auton ajamalla hajalle vakiosoftallakin.
2.4 (140hv) ja 2.4i (170hv) on sama moottori, tuo 2.4 (140hv) on kuohittu ohjelmallisesti. Kyllähän tuolla 2.4 (140hv) liikenteessä pärjää vaikka ei mikään raketti olekkaan, sitä tikkua pitää vain vatkata ahkerammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444846Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.612711Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611045Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711044- 124999
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72974Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?187890- 137875
- 49874