Onko Raahessa lapsille (alle kouluikäisille) mitään sisäleikkipuistoa?
Ei ole itsellä ainakaan osunut silmään,kertokaa jos on joku paikka lapsille. Talvella meidän perhe ainakin kaipaisi sisäleikkipuistoa esim. hoplop tai sen tyylinen, ei näytä missään kaupoissa eikä kauppakeskuksissa ole lapsille mitään ajanvietettä.
Mitä täällä lapsiperheet tekevät talvisin kun ulkoilu leikkipuistot on lumessa?
Nytkin vettä sataa ja niin pirun kylmä että ei kyllä tee mieli tuonne ulos mennä.
Kirjastossa tietty kiva joskus käydä mutta ei sielläkään viitsi äänekkäiden lasten kanssa kovin usein käydä.
lapsille sisäleikkipuistoa?
3
683
Vastaukset
- Kahen äippä
Eipä täälä raahesa oo lapsille mittään. Ei ole sisäleikkipaikkaa olemassakkaan. Kempeleessä on lähin. Kuhan lapsesi kasvvaa isommiksi nii tarjonta pienennee entisesttää - ellet halua laittaa nuoriasi johonki kalliiseen urheiluseurraan pellaamaan. Valitettavvaa mutta totta!
Talavella hiihtomajalla voi laskia lasten kansa mäkiä. Ja hiihellä jos tykkää. Kaikki ei tykkää. Muutapa sitä ei oikkee oo. Pittää ite keksiä tekemistä. - Marika
Kannatetaan! Samaan yhteyteen kiva ruokapaikka kun niitä täällä ei ole kuin pari. Bisnestä siis, ei hyväntekeväisyyttä. Ja jos raahelaiset käyttäisivät palveluja niin täällä olisikin jotain.
Mutta ollaan 40 vuotta vanhojen kellastuneiden seinäpaneelien suojissa. - Kannatetaaaaan
Kannatetaan.
Joku yrittäjä nyt ottamaan tästä idean.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232