Meneekö vaihtoon viruksentorjunta ohjelmani?

Asiallista tietoa.

Tietokoneessani on Eset Smart security viruksen esto ohjelma.
Tänä vuonna uusin sen ja maksoin siitä noin 60 euroa mikä on mielestäni aika paljon.

Kone on kyllä ..voi sanoa että ..toiminutkin. Mutta varsinkin kun pöytäkoneeni käynnistän niin takkuilee.

On kestänyt kauan ennenkuin kone aukeaa. Sen jälkeen kun netti on auki niin näyttö hypähteli alas ja ylös. Jonkun ajan kuluttua kone rauhoittui.

Luulin aiemmin ettei meidän tarvitse enää erikseen laittaa ostettua virusjuttua erikseen puhdistamaan tietokonetta kun olemme siitä maksaneet sen 60 euroa. Mutta ei. Kone ilmaisi että on ongelmia.

No aiemmin laitoimme sitten puhdistusohjelman päälle. Ensin löytyi jotain. Mutta sen jälkeen ei löytynyt enää mitään.

Kuitenkin näyttö hyppi ylös ja alas? Eli kallis ohjelmani ei toimi!
Tarkastelin ESETIn käyttöä ja valitsin äsken sellaisen kuin.

Käyttömuistic/ käynnistyssektori dk.
Siellä oli kone tehnyt 254374 tarkistusta ja löytänyt Viruksia 14kpl jotka se poisti?

Nyt kyllä koneeni toimii paremmin eikä näyttö hypi.

Mitä mieltä olette? Olenko maksanut ..turhasta. Ja jos olen niin minkä hintaista ohjelmaa suosittelisitte?

Ohjelman pitäisi olla sellainen että kun ja jos minä maksan siitä maltaita niin .piru vie!
Ohjelman täytyy hoitaa homma! Eikä minun.

Niin että antakeepas suosituksia. Kiitos!

4

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmainen riittää, kuten esimerkiksi tämä: http://download.cloudantivirus.com/

      Ei maksuja ja hoitaa asiansa hyvin jos itse pitää huolta myös tietoturvasta.

      Jos haluaa maksullisen niin kannattaa miettiä että onko omalla tietokoneenkäytöllä jotakin parannettavaa sillä haittaohjelmat eivät tule itsekseen.

    • PPAP2

      jos loki sanoo, että on löytynyt 14 kpl haittaohjelmia, niin jotakin on kyllä pielessä jo lähtökohtaisesti. ei ohjelmilta voi mahdottomia odottaa. eikä niihin tule nojata. hulluutta ompi se.

    • asiallista tietoa.

      Koneeni ilmoitti tarkistuksissa äsken.
      Tarkistettuja kohteita 175647 . Sitten oli 46 kohdetta jonka avaaminen epäonnistui.
      Kone ilmoitti kohteen avauksessa..lukuvirhe.

      Ensimäinen ongelma oli heti alussa. ..Levyn käynnistyssektori..lukuvirhe?

      Onko normaalia.
      Katson jyytuupista aika paljon teknillisiä asioita.

    • Joskus virustorjunta ei pysty aina tarkistamaan kaikkia tiedostoja joten sinänsä toi voi olla normaalia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10717
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      140
      1914
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1315
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      940
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      880
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      828
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      717
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      679
    9. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      669
    10. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      655
    Aihe