haluttomuussssss

sjssdnfksmkf

Olen 21 vuotias ja poikaystäväni on 23 vuotias. Olemme seurustelleet noin 3 vuotta ja sen ajan olemme asuneet myös samassa kodissa.

Ongelmana on se, että emme kumpikaan tee aloitteita enään seksiin. Itse en tee, koska minua ei haluta seksi. Yksin kyllä voin masturboida ja nautinkin siitä. Poikaystäväni ei ole koskaan ollut mikään aloitteentekijä, mutta hänelle varmasti kelpaisi, että harrastaisimme seksiä, mutta hänkin on huomannut ettei itseäni oikein huvita tai haluta.

Hän ei ole koskaan asiasta valittanut tai ottanut puheeksi. Tietysti välillä koskee minua yms. mutta ei hän enkä minä oleta sen edes johtavan pidemmälle.

Jos mietin mennyttä, niin oli meillä seksiä useammin. (Ei aina yhdyntää mutta lasken seksiksi esim. suuseksin yms).

Minulla ei ole lääkityksiä mitkä vaikuttavat. Olen stressaava tyyppiä, mutta stressasin silloinkin kun olimme alkuun yhdessä eikä esiintynyt haluttomuutta. En koe poikaystävävääni " epäviehättäväksi" ..eli sekään ei voi olla syynä...
omasta vartalostani en pidä.. eli en ole koskaan ollut oikein sujut esim. seksin harrastamisesta valot päällä yms... meillä on aika paljon parisuhteessa ongelmia ja uskon sen vähän vaikuttavan.. mutta muuten en tiedä. .. miksi kuitenkin masturbointi ok (en nyt sitäkään mitenkään todella paljon).. mutta ei seksiä kumppanin kanssa?

2

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkk2

      ...................

    • jhjghnnhmc

      Luulen, että teidän kannattaa selvittää ensin ne muut parisuhteenne ympärillä olevat ongelmat. Eli keskustelkaa asioista ja ihan niiden oikeilla nimityksillä, ettei tule väärinkäsityksiä välillenne. Kyky kuunnella ja ymmärtää toisen mielipiteitä on tärkeää. Muistakaa kertoa rehellisesti myös omat tuntemuksenne asioiden suhteen. Yhdessä kun selvitätte ongelmianne, niin voitte löytää yhteisen sävelen.

      Minulla on ollut joskus samankaltainen tilanne. En ole koskaan pitänyt vartalostani ja ärsyttää, että tässä yhteiskunnassa ihannoidaan hoikkavartaloisia ja laihoja naisia, lisäksi melkein joka mainoksessa niitä näkee. Parempi olisi kiinnittää huomiota omaan hyvinvointiin ja siihen, että hyväksyy itsensä sellaisena kun on. Sitten kun pystyt rakastamaan itseäsi, niin osaat rakastaa muitakin.

      Masturboidessa olet sinut tuntemuksiesi ja halujesi kanssa mutta kumppanin kanssa epäröit tai häpeät jotakin. Suosittelen avoimmuuteen ja kerro poikaystävällesi minkälaisesta fyysisestä kontaktista tykkäät ja mistä et. Ehkä liikaakin jo toistan keskustelun tärkeyttä mutta näin se vaan on...eihän me pystytä näkemään toisen ihmisen ajatusmaailmaan ja päättelemään siitä mistä toinen osapuoli tykkää tai ei. Rohkeasti vaan asia esille niin kyllä se siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe