Lappeenrannan rauhanyhdistys

Herra62

Nyt kun olette käsitelleet noin tarkasti tapaus Nurmelaa niin kertokaahan että mitä ajateltiin Lappeenrannan rauhanyhdistyksellä kun omassa piirissä ilmeni hyväksikäyttöä ja lopulta laitettiin kaksi uhria pihalle "epäuskoisina ja rahanahneina tyttärinä."

6

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus!
      • Huonojuttu

The request could not be satisfied.

• Tattu

Se tuli selväksi eilen

Tälläisen toimintaan osallistuneet eivät voi toimia SRKn jäsenyhdistysten luottamustehtävissä saatikka puhujina.
      Voittonen sanoo tänään Kalevassa että yhdistysten on korjattava asiat.

• mies24

Toinen näistä uhreista pakotettiin ensin tulemaan takaisin uskoon vaikka oli päättänyt ettei enää uskoon palaa. Sitten hänen ja silloisen poikaystävänsä suhde katkaistiin vl:ien puolelta koska poikaystävä oli ei-vl ja kun isän tuomio, kuukautta-muutamaa myöhemmin, tuli niin sitten kumpikin uhri sai lähdöt liikkeestä.

• pöljää on

Kyllä siellä kohta tarvitaan ulkopuolista selvitystä, ei tuo porukka enää tiedä oikean ja vasemman eroa.

• kysyjä

Mikähän lienee toiminnan taso nykyään? Vieläkö sama meno jatkuu, onko parannuttu vai alkaako porukka pikkuhiljaa hiipumaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe