Avenger

högi

Olen tässä hieman katsellut noita aveja, joten kaipaisin vähän tietoja dodge avenger 2.4 automaatin omistajilta.
Minkälainen auto käytännössä on, kun noilta palstoilta ei paljon järkevää tietoa saa.
Haukutaan vain muoviseksi ja kolhoksi.
Mutta oikeasti, minkälainen auto on päivittäisessä käytössä, ajo-ominaisuudet, käyttökustannukset ja huolto/varaosapalvelut. Autokeskus ei anakaan ole se paikka mihin autoani ensimmäiseksi vien.
Onko mitään erityisiä tyyppivikoja esiintynyt noissa, esim. vaihteisto, tukivarret, puslat tai laakeriviat. Autohan on aika raskas, joten keulan tuenta on aika kovalla rasituksella. Onko ko. mallissa sähkövikoja, ja riittääkö lämppäri suomen olosuhteisiin? Konehan siinä kai on mitsubishin, korjatkaa jos olen väärässä.

5

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

Sähkövikoja,pallonivelet,tukivarret,raidetangot,ymymym vikalista on loputon älä missään tapauksessa erehdy hankkimaan.

• högi

Kiitti vastauksesta. Aika vähän on näköjään noita avengerin omistajia näillä sivuilla.
        Nykyinen auto on chrysler neon -02, jolla olen ajellut kothta 7 vuotta. Silloin myös varoiteltiin juuri noista samoista vioista jotka tuossa mainitsit. Tuona aikana on vaihdettu alatukivarren puslat, pakoputki, raidetangon päät jakohihna ja vesipumppu, takaiskarit, jäähdytin, jarrupalat sekä muutamia polttimoita. Suurin osa noista on kuluvia osia, mielestäni tuo määrä 11 vuotta vanhaan autoon on aika kohtuullista. kyllähän se ave on edelleen mielessä, koska vuotuinen kilometrimäärä on vain n. 15000 km, ja "ylijäämärahalla"verrattuna japanilaisiin vastaavilla varusteilla oleviin tekee aika suuren osan noista huolloista. Sähköviat vaan on semmoinen suuri kysymysmerkki, kun ne eivät pahemmin varoittele. Kiitti paljon.

• Kostaja

Mulla on 2008 Avenger, mutta se on 2.0 manuaali. Äskettäin mietin, että vois vaihtaa tuohon isompi moottoriseen jotta ehtis paremmin mukaan tuolla liikenteessä. 2 litranen on välitetty aika laiskaksi. Halpa ostohinta varustetasoon nähden, auomaatti-ilmastointi, nahkapenkit, cruise, hyvät poppivehkeet. Lämpö riittää talvella hyvin ja mitsun moottori hyrrää hyvin laiskasta väännöstä huolimatta.

Vikoja ollut elektronisen kaasupolkimen kanssa ja raidetangon pää on vaihdettu. Konepellin etureunan maalaus on uusittu, mutta se meni takuuseen. Eli jos ostat varmistu että se on korjattu. En tiedä ovatko nämä viat sitten keskimääräistä enemmän tai vähemmän. Huolto Autokeskuksessa oli mielestäni aika kallis, mutta kai sekin on vähän mihin vertaa.

• Ajettava

joko ostit dodge avengerin itsellesi? minulla oli sellainen vm. 2009, 2,7l automaatti ja hyvin pelasi kesät ja talvet. Näyttää ja vaikuttaa raskaalta mutta ei ole kovinkaan suuri massa(riippuu tietty mihin vertailee).

• Skipper68

Mulla on samanlainen, 2010 tosin. Neljäs vuosi menossa eikä mitään ongelmia ole ollut. Hyvä ostos ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6158
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5627
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      57
      2663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2078
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1788
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1734
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1277
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1038
    Aihe