Avenger

högi

Olen tässä hieman katsellut noita aveja, joten kaipaisin vähän tietoja dodge avenger 2.4 automaatin omistajilta.
Minkälainen auto käytännössä on, kun noilta palstoilta ei paljon järkevää tietoa saa.
Haukutaan vain muoviseksi ja kolhoksi.
Mutta oikeasti, minkälainen auto on päivittäisessä käytössä, ajo-ominaisuudet, käyttökustannukset ja huolto/varaosapalvelut. Autokeskus ei anakaan ole se paikka mihin autoani ensimmäiseksi vien.
Onko mitään erityisiä tyyppivikoja esiintynyt noissa, esim. vaihteisto, tukivarret, puslat tai laakeriviat. Autohan on aika raskas, joten keulan tuenta on aika kovalla rasituksella. Onko ko. mallissa sähkövikoja, ja riittääkö lämppäri suomen olosuhteisiin? Konehan siinä kai on mitsubishin, korjatkaa jos olen väärässä.

5

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      Sähkövikoja,pallonivelet,tukivarret,raidetangot,ymymym vikalista on loputon älä missään tapauksessa erehdy hankkimaan.

      • högi

        Kiitti vastauksesta. Aika vähän on näköjään noita avengerin omistajia näillä sivuilla.
        Nykyinen auto on chrysler neon -02, jolla olen ajellut kothta 7 vuotta. Silloin myös varoiteltiin juuri noista samoista vioista jotka tuossa mainitsit. Tuona aikana on vaihdettu alatukivarren puslat, pakoputki, raidetangon päät jakohihna ja vesipumppu, takaiskarit, jäähdytin, jarrupalat sekä muutamia polttimoita. Suurin osa noista on kuluvia osia, mielestäni tuo määrä 11 vuotta vanhaan autoon on aika kohtuullista. kyllähän se ave on edelleen mielessä, koska vuotuinen kilometrimäärä on vain n. 15000 km, ja "ylijäämärahalla"verrattuna japanilaisiin vastaavilla varusteilla oleviin tekee aika suuren osan noista huolloista. Sähköviat vaan on semmoinen suuri kysymysmerkki, kun ne eivät pahemmin varoittele. Kiitti paljon.


    • Kostaja

      Mulla on 2008 Avenger, mutta se on 2.0 manuaali. Äskettäin mietin, että vois vaihtaa tuohon isompi moottoriseen jotta ehtis paremmin mukaan tuolla liikenteessä. 2 litranen on välitetty aika laiskaksi. Halpa ostohinta varustetasoon nähden, auomaatti-ilmastointi, nahkapenkit, cruise, hyvät poppivehkeet. Lämpö riittää talvella hyvin ja mitsun moottori hyrrää hyvin laiskasta väännöstä huolimatta.

      Vikoja ollut elektronisen kaasupolkimen kanssa ja raidetangon pää on vaihdettu. Konepellin etureunan maalaus on uusittu, mutta se meni takuuseen. Eli jos ostat varmistu että se on korjattu. En tiedä ovatko nämä viat sitten keskimääräistä enemmän tai vähemmän. Huolto Autokeskuksessa oli mielestäni aika kallis, mutta kai sekin on vähän mihin vertaa.

    • Ajettava

      joko ostit dodge avengerin itsellesi? minulla oli sellainen vm. 2009, 2,7l automaatti ja hyvin pelasi kesät ja talvet. Näyttää ja vaikuttaa raskaalta mutta ei ole kovinkaan suuri massa(riippuu tietty mihin vertailee).

      • Skipper68

        Mulla on samanlainen, 2010 tosin. Neljäs vuosi menossa eikä mitään ongelmia ole ollut. Hyvä ostos ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe