mitä waltteri jokinen on opiskellut. entä mitä jokinen teki työkseen ennen kun pääsi vaativaan kokopäivä toimeen vapauspuolueen puoluesihteeriksi. on ilo lukea mediasta jatkuvasti puoluesihteerin lausuntoja
waltteri jokisen koulutus ja
työkokemus
6
92
Vastaukset
- Vastaus kysymykseen
Kokkolan poliisivankilassa
- Kelju kojootti
Asiakkaana?
- A. Laakso
Kelju kojootti kirjoitti:
Asiakkaana?
Siivoojana ja ruokalähettinä
- mitä hän siellä
on opiskellut
- Anonyymi
Turvallisuustradenomi (ylempi AMK). Oltiin kurssikavereita.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu852662Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4581923Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise1641801Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin1131448- 881431
Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019451378- 701307
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501286Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne581060Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä681059