Jännä homma et aina kun Selänne on maajoukkueessa mukana, viimeinen voitto jää saamatta, eikä kaveri ole muutenkaan peliurallaan
voittanut mitään suurta, vaikka ilmiömäinen pelaaja onkin.. taitaa jonkin sortin kirous vaivata miestä.. pitäsköhän pistää katsomoon finaalin ajaks?
Selänne
8
998
Vastaukset
- Näin on!
Se on narri kirous, sellasta aina tapahtuu kun narreja on joukkueessa!
- Hyde
Ai että ei ole Selänne ollut voittavassa joukkueessa???
Katseleppa Ränkki 90-luvun alun MESTARIjoukkueiden kokoonpanoja, sattuuko sieltä löytymään nimi TEEMU SELÄNNE!!!???
Kyllä luulis tiedon jo ehtineen sinne takapajulaankin!- Frank
Meinasinkin pistää tohon et sm-liigaa lukuunottamatta, mut arvelin kaikkien tajuavan sen ilman erillistä mainintaa, kun kyse oli ns. isoista voitoista......
- hokifani
Sitähän herjasi koko viime kauden idioottivalmentaja joka toisti vain samaa levyä että Selänne ei ole voittanut mitään urallaan. Luulisi sisuunnuttavan kun on suuri matsi ovella.
- hartsa t
Selänne on ollut aina sellaisessa joukkuessa joka ei voita. Ei yksi mies tee ihmeitä.
- C. Ruuttu
Entäs kun myös NHL:ssa menestynyt Christian Ruuttu tuli kentälle, niin aina silloin jäi Suomi keräilyeriin ja tuli vuoren varmaa tappiota koko lyhyt turnaus täyteen. Sitten kun Chrisu oli hetken poissa, niin jo tuli mm. MM-kultaa.
Tuo Teemu-homma on kyllä vähän samaa ja niin hieno jätkä kuin onkin, niin on ollut vähän vähätehoinen näissä a-maaotteluissa. - Teukka
Huomena näihin aikoina Teemu ON VOITTANUT JOTAIN SUURTA!!!!
- Summa kestää
muistatte olympiakisat kun Suomi voitti Kanadan? Eipä ollut Finnish Splash kentällä sillonkaan- onneks. Teemu vilttiketjuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2363452Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa173241Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4711720Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1401501- 1211446
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171407Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5531379- 1131335
- 491069
- 661004