Joskus tahtoo, joskus taas ei !

kuis teillä muilla -

tuossa ylhällä on yleisö palsta " Seksuaalisuus kadoksissa "

huh huh kuva on kovin seksikäs ja viehko näin naisen näkövinkelistä katsottuna,
uuuuh , ku saisi pieneen kätöseen koo pakkauksen,
nyt voi vain huokailla ja ihailla, puoliso istuu pilvien päällä,
ja meikä kaipaa varmaan ikuisesti, ku uuttakaa ei osaa etsiä ,,,,,,,,,

8

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mihin se seksuaalisuus katoaa?
      Seksuaalisuus on ihmisessä syntymästä kuolemaan, mutta millaisilla mittareilla sitä halutaan mitata.

Seksuaalisuus, ja seksuaalisuuden säilyminen kehon muutoksissa, ihmisen vanhentuessa tms. voikin olla taas eri juttu.
      Nykyisin ihannoidaan lihaksikasta miehen vartaloa, mikä ettei, sellainen on seksuaalisesti kiihottava ja kelpais minullekin. Sellainen oli mieheni.
      Vatsakas, puuskuttava, hikoileva ja ehkä tupakallekin haiseva mies ei kyllä taida olla seksuaalisuuden herättäjänä mainoskuvauksen paras malli.

Onko vain laiha nainen seksuaalinen?
      Tuosta voisi olla monta mieltä, mutta lihava nainen on ainakin sinut itsensä kanssa ja usein miehet ihailevat naisen pyöreyttä. Siinä siis on myös seksuaalinen viestin lähetin olemassa.

Sukupuolinen halu voi kadota, onko se sitä mikä nykyisin on hukassa?
      Päin vastoin, seksiä on kaikille tarjolla, kaikessa muodossa.
      Seksikäs naisen vartalo on kaiken lisäksi kaunis, miehen vartalo komea.

Nykyisin pitää kaikessa olla mukana kiihottavaa ja seksikästä.
      Mikäs siinä, eihän ikä aseta rajoja jos haluaa seksuaalisesti olla aktiivinen.
      Aloittajalle sanoisin, että rohkeasti etsimään. Kukaan ei tule kotoa hakemaan jos seuraa kaipaa. Yksinkin eläminen on arvokasta, eikä parisuhteissakaan seksuaalisuus ole kai ainoa tekijä, vaikka parisuhde tarkoittaakin yhdessä olemista ja elämistä, kuten avoliittokin, uusina muunneltuina muotoina avioliitosta.

• 3 - 11

Aloittajalle voi todeta vanhan sanonnan "etsivä löytää" . Monesti ei tarvitse edes etsiä, vaan olla etsittävänä.

• kuis teillä muilla -

Saatavilla on komeita uroksia suurinpiirtein saman ikäsiäki, mutta valitettavasti he eivät ole vapaita,
      he ilmeisesti etsivät viihdettä, ehkä jopa " rakastajatarta "
      Vanhempi nainen ei noin vain voi tutustua vieraaseen mieheen,
      jostain syystä koen asian itselleni vaikeaksi,
      poistu paikalta yksin,
      riennän kotiin kuin siellä odottaisi mun oma puoliso,

tuosta kuvasta tuli mieleen nuoruus ja muistot ihanat,
      miehet on yhtä kiinostavia naisten mielestä , kuin vastaavasti nainen miehen mielestä,
      molemmat saa seksuaalisia haluja kun kuva on oikein asetettu, kuten tuossa ylhäälä,

• sängynlämmittäjä

Tuo viitattu keskustelu koskee nuoria, joita poikuuden ja neitsyyden menetys ahdistaa. Mutta kun seksin makuun on päässyt ja jos se avioliitossa toimii kiitettävästi, niin jäähän sitä kaipaamaan kaverin kuoltua. Läheskään aina seksin loppuminen ei liity toisen pois menoon, vaan sairauksiin ja väsymykseen.
      Se jota rakastaa ja kunnioittaa, joka on lähellä kaikin tavoin, on myös seksuaalisesti haluttava. Halu antaa rakkaimmalleen nautintoa, mikäs sen kauniimpaa ja luonnollisempaa. Ei siinä nuoruus ole valttia , vaan yhdessä koettu ja yhdessä opeteltu hyvä olo. Mikä valtava etu vaimolla kiiltokuvamaisiin lehtien seksipimuihin, vaimo saa nukkua samassa sängyssä ihan vieressä ja herätä siinä. Kyllä se lämpö ja ihojen kosketus herättää halut, vaikka ei niin komeita ja kauniita enää oltaisikaan.

• Tämä seksuaalisuus, tuolla runopalstoilla juuri puhuttiin oikeilla nimillä, suorin sanoin, rehelliseti.

Täällä siitä puhutaan salaa, kasvottomasti. Onko meidän todella näin vaikeaa puhua asioista jotka sittenkin kuuluvat ihan jokaisen elämään, tunnustaa ne tai ei.
      Ei seksi ole kauppatavaraa, se on kallis aarre kahden ihmisen suhteessa.

Jotain puuttuu läheisyydestä jos siitä ei suhteessa edes mainita kun
      ikää on jo kertynyt ja asia koettu.
      Minulla ei ole seksisuhteita, se on ( ikävä kyllä) asia joka ei ole ollut ajankohtainen, koska siihen vaaditaan tunteita, ei puheita.
      Koskaan ei kuitenkaan voi sanoa ei koskaan, koska huomisissakin on elämää.

Ihmisen fyysinen kokonaisuus kätkee sisäänsä myös seksuaalisuuden joka seuraa mukana syntymästä kuolemaan.

Sen vaikutus persoonassa, kunkin tunteet ja tarpeet ovat yksilöllisiä.

Jos seksuaalisuuden kätkee, jättää käyttämättä, on selibaatissa, tai kieltäytyy siitä jostain syystä, eihän se vi olla vaikuttamatta ihmisen kiinnostukseen seksuaalisesta kanssakäymisestä.

Miksi se on niin arka aihe?
      Miksi siitä pitää puhua nimettömänä, kasvottomana, kuin varas, salaa, ettei vain kukaan huomaa.

Voin tunnustaa että seksuaalisuus kuuluu minuun kuin hiukset päähän!
      Ikä vähentää molempia, mutta kokonaan ne eivät toivon mukaan koskaan häviä.
      Ulkonäkö kaipaa edes muutaman karvan päälakeen ja seksuaalisuus joskus huutaa, eikä toivon mukaan koskaan vaikene, olkoon se kuinka väärin ja röyhkeää tahansa kun sen sanon, mutta näin sen olen kokenut ja toivossa on hyvä elää, siis, että säilyy ja soi minussa.

Kaikesta huolimatta, en mene piiloon kaapin taa kun asiasta kirjoitan, tai olen kirjoittanut. Sanoissani puhun minä, ei joku jossain.

• kaikella kunnioituks

ella Tuoksuvatun hyvää kirjoitusta kohtaan.

Noin ihan varmasti suurin osa palstan kirjoittajista ajattelee seksuaalisuudesta.Ei kuitenkaan ole mitään seksuaalisuuden kätkemistä tai häpeämistä , jos siitä ei julkisella palstalla nimellään tai nikillään kirjoita.

Seksuaalisuus on niin herkkää, intiimiä ja äärettömän kaunista edustava asiakokonaisuus, ei sitä ole tarpeen tuoda tällaiselle palstalle kaikkien räävittäväksi. Varmasti asiallistakin keksustelua saisi aikaan, mutta nähty on, miten rumia muotoja keskustelu on saanut. Jos on ongelmia alueella, asiantuntijoilta saa apua, vertaistukeakin varmasti hienotunteisemmin muualta.

Kyllä nikittömätkin ovat joku jossain. Pelkkä kirjoittaminen on hyvä keino purkaa tuntojaan, palstan säännöt sallivat sen ilman rekisteröityä nikkiä .

• ""ei sitä ole tarpeen tuoda tällaiselle palstalle kaikkien räävittäväksi. "", sanot.

Kun asiasta puhutaan asiallisesti, vältetään rivouksia ja henkilökohtaisuuksia silloin ku n ja jos ne muita loukkaavat, ei minusta ole mitään estettä asioista keskustella.
        En tarkoita vain tätä ko. aihetta, vaan kaikkea mitä täällä kirjoitetaan.

Minulla oli pitkä tauko täällä kirjoittamiseen.
        Läksin aikoinaan pois, koska minuuttani loukattiin tavan takaa, minua pidettiin ikäänkuin kohteena jolle voi kaikkipahan mielen purkaa, sähköpostilaagtikkoni pursui törkyviestejä kun en hyväksynyt määrättyjä kontakteja.

Olen vahvempi kuin ennen.
        Olen kohdannut suuria tappioita henkilökohtaisessa elämässäni, olen pettynyt muutamiin ihmisiin ja niiden myötä kasvanut henkisesti kestämään täälläkin ne loukkaukset joita tiedän avoimuuteni vuoksi kokevani.

Kaikkialla muilla tahoilla joissa keskustellaan julkisesti, esiinnyn omalla mnimelläni.
        Minulla ei ole salattavaa, enkä aio syyllistyä rikoksiin.

Tiedän, että edelleenkin olen täällä eräille kuin musta vaate, tai härkätaistelijan punaista huivia heiluttava madatori mielipiteineni. Se ei minua haittaa.
        Otan iskut vastaan, mutta pidän periaatteeni, olen aina rehellisesti mielipiteideni takana.
        Joka ei ole minun rinnallani, on minua vastaan ja se on aina yksilön oma valinta.

Nyt ja huomenna, miksi minä häpeäisin itseäni ja tekojani, tai kirjoittamaani tekstiä.

Jos kovasti loukkaa, pyytäkää poistoa, joskus on ollut pakko itsekin pyytää sellaista omien viestine kohdalla.

• Tuoksuvattu kirjoitti:

""ei sitä ole tarpeen tuoda tällaiselle palstalle kaikkien räävittäväksi. "", sanot.

Kun asiasta puhutaan asiallisesti, vältetään rivouksia ja henkilökohtaisuuksia silloin ku n ja jos ne muita loukkaavat, ei minusta ole mitään estettä asioista keskustella.
        En tarkoita vain tätä ko. aihetta, vaan kaikkea mitä täällä kirjoitetaan.

Minulla oli pitkä tauko täällä kirjoittamiseen.
        Läksin aikoinaan pois, koska minuuttani loukattiin tavan takaa, minua pidettiin ikäänkuin kohteena jolle voi kaikkipahan mielen purkaa, sähköpostilaagtikkoni pursui törkyviestejä kun en hyväksynyt määrättyjä kontakteja.

Olen vahvempi kuin ennen.
        Olen kohdannut suuria tappioita henkilökohtaisessa elämässäni, olen pettynyt muutamiin ihmisiin ja niiden myötä kasvanut henkisesti kestämään täälläkin ne loukkaukset joita tiedän avoimuuteni vuoksi kokevani.

Kaikkialla muilla tahoilla joissa keskustellaan julkisesti, esiinnyn omalla mnimelläni.
        Minulla ei ole salattavaa, enkä aio syyllistyä rikoksiin.

Tiedän, että edelleenkin olen täällä eräille kuin musta vaate, tai härkätaistelijan punaista huivia heiluttava madatori mielipiteineni. Se ei minua haittaa.
        Otan iskut vastaan, mutta pidän periaatteeni, olen aina rehellisesti mielipiteideni takana.
        Joka ei ole minun rinnallani, on minua vastaan ja se on aina yksilön oma valinta.

Nyt ja huomenna, miksi minä häpeäisin itseäni ja tekojani, tai kirjoittamaani tekstiä.

Jos kovasti loukkaa, pyytäkää poistoa, joskus on ollut pakko itsekin pyytää sellaista omien viestine kohdalla.

kirjoitusvirheet suokaa anteeksi.
        Olen kerrankin onnistunut kasvattamaan komeat kynnet ja ne eivät sovellu näppäimistön käyttäjälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4284
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3426
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3054
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      289
      2038
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1703
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1601
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1543
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe