Ensimmäistä kertaa posliini :)

abi2013/2014

Olen 18-vuotias abiturientti ja parturoin pilluni eilen ihkaensimmäistä kertaa elämässäni.

Täytyy sanoa etten ollut osannut odottaa että ihon tuntoherkkyys terästyisi posliinina olosta NIIN paljon :O, mutta aina sitä oppii =). Alapää myös näyttää toisenlaiselta nyt kun häpyviiva on esteettömästi näkyvillä. Jännä tunne!

21

4335

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karvattomaksi

      Minä olen yrittänyt löytää edes jonkinlaista firmaa tai jotain, joka suostuisi ajelemaan kaikki kikuli- ja peppukarvat. Ei ole löytynyt.

      • Kyllä onnistuu

        Jos tarkoitat ajelemisen sijaan vahausta tai sokerointia (jos et tiedä, mistä kyse, älä kysy, vaan googlaa), niin miestenkin karvoja poistavia firmoja löytyy useita ainakin pk-seudulta. Kyllä, vahaus ja sokerointi sattuvat, mutta tulos on hyvä.


    • jhgref

      Ajelitko kivekset myös?

    • kaunista on

      posliini pimppa on kaunista katseltavaa pidä se aina

    • (N)

      posliinipimppa on kuin pikkutytön pimppa. En tarkoita sitä että pitäisi olla Amazonin sademetsä mutta herranjumala joku karvatuhero.

      • abi2013/2014

        No kasvaahan ne karvat takaisin ja mitä pikkutyttöjen pimppoihin tulee niin ei aikuisen naisen pillu ajeltunakaan näytä sellaiselta, on meinaan aikuisella pillun ihon sävy kumminkin tummempi ja pinta rosoisempi kuin lapsella..


      • M).

        Kun sai ekaa posliinia niin mietin minkä ikäinen olikaan ?


      • ei uneksija
        M). kirjoitti:

        Kun sai ekaa posliinia niin mietin minkä ikäinen olikaan ?

        Minä sain sitä jo 35 vuotta sitten, kun vähän vihjaisin. Oli mahtava yllätys ja hyvä kokemus.



    • Posliinin himo

      Rupes tekemään mieli,missä asut?

    • Ei uskota lällällää

      Uskoiskohan? Enpä taida. Kirjoitustyylisi on kuin vanhemmalla miehellä.

      • tybrvec

        Totta kai on, kyseessä on palstojen vakioaloittaja, ns. elikkämies


    • Pappa1

      Emäntä saanut orgasmin vain pari kolme keraa sen 30v aikana kun yhdesä on oltu. Viimme kesänä ajeli ittensä posliiniksi. Millä seurauksin? Ekalla kertaa kaksi orkua ja sen jälkeen orgasmi tai kaksi melkiin joka yhdynnässä. Sheivaus muutanut tuntoherkkyyden täysin. Ennen naitiin kerran kuukaudesssa, nykyäänsä n. 2-3 kertaa viikkoon ja olemme kuiteskiin 55/52v pari. Kannattiko seivata, päätelkää ite. Muilla samanlaisia sattumuksia?

    • janis p

      ihanaa olla posliini t pete v oon ollut poslarirunkku 20 v. runkkaan joka yö parit mällit.

    • Maarit35

      Papan kirjoittama stoori oli todella kiihottava. Nyt meni harkintaan jos tänään ajelis alapään paljaaksi. Kastuin jo pelkästä ajatuksesta, koskaan en ole täysposliinia tehnyt.

      • Parturoi itsesi posliiniksi pikemmin ja nuolen sut tosi kuumaksi ja kosteaksi. Laita viesti [email protected]


    • mies55

      Mulla täysposliini ollut jo muutaman vuoden.
      Kaikki naiset, jotka nähneet pitäneet kovasti. Vaimoni ja hänen naisystävien kanssakin kun olin saunassa mökillä, nii he sanoivat, että kyllä heidän ukkonsakin pitää ajaa posliiniksi.

    • Voi ihanaa!!! Ihan rakastan sellaisesta ajetusta häpyviivasta!!! Nuolisin sinua ihaniin ketjuorkkuihin!!! Kirjoita jos kiinnostut... [email protected]

    • keksimpäs!

      tää ei liity mitenkään tuohon sheivausjuttuun, mutta tuossa vieressä on mainos, jossa on allekkain kurppa ja misu. Eli ennen oli kurppa ja nyt misu ja miten hän onnistui? No otti kuvat eri naisista! HAHAHAHA ;o)

    • caixa1

      Tapaus Italialainen nainen!!
      Eilen saanut ilotulitteen hameensa alle, tapauksessa sisäreisiin palovammoja.
      Tuliko mahdollisesti myös posliini jos karvat paloi pois? Jos ei ollut posliini ennestään. Ikävä tapaus kokonaisuudessaan. Häpy alue jos saa palovammoja varsinkin klitta ja sisemmät häppärit tekee kipeää.

    • kmnjyhtbvgrfc

      Sulla taisi tulla kirjoitusvihre, tarkoitit varmaan parturoin munani, eikös niin?

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe