Olipa siinäkin uusia tai ristiriitaisia väitteitä.
kuka ostaa kirjan?
Hesarin juttu tänään
10
85
Vastaukset
- sinä kenties???
Vastustanbeatles???
- suede
Beatlesista?....
- vastustamatonbeatle
Lewisonin kirjasta, beatlemanian synnystä, new levystä sekä sokerina pohjalla hs eka juttu Beatlesista ja mersey beatista.
Beatlesia voi vastustaa, moni yritti, vaa Se on.... - vastustamatonbeatle
Löytyy hs nettisivuilta ilmaiseksi
- Sivistäjä
Kuunelkaa klassista, sivistytte!
- ifeelfine
Mitä on kuunelu? Lukeminen kannattaa aina.
Pukki tuo kirjan minulle. Postissa tulossa uusi Beatlesin alkuajan levy, sis myös 50-luvun jutut.
- uuaa need your love
On hra. Lewisohn aika kovanluokan fani, ja pikkutarkkaakin tarkempi...mut haittaakse?...moni varmaan kiittelee hamassa tulevaisuudessa Lewisohnia, siis jopa satojen vuosien kuluttua, kun haluaa päästä paremmin perille Beatles-ilmiön taustoista; musiikkihan kertoo kyllä heti, mistä oli ja on kyse...
-sopii vaan toivoa elinvuosia ja työkykyä Lewisohnille viedä urakka loppuun asti...
p.s. jaa ostanko kirjan?...hmmm...- xxxxxxxxxxxxxxxx1
Kunhan on puolueeton John Paul asetelman kanssa.
http://www.hs.fi/kulttuuri/Tällainen oli HSn ensimmäinen uutinen The Beatlesista/a1382750824625#kommentit
- Kurppa.
Köh-köh, köh-köh-köh-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876