Kyllä se on perkele niin, että Kanada/World Cupin kaikki finaalit ovat tähän mennessä olleet jonkinasteisia klassikkoja, jotka ovat jääneet elämään, esim. 1981 N-liitto-Kanada 8-1 (Tretjak, Shepelev), 1987 Kanada-N-liitto (kolme kovaa finaalia, lopullinen ratkaisija M. Lemieux - ja G. Fuhr) ja 1996 USA-Kanada (kolme kovaa finaalia, USA:lle voitto). Finaalien perusteella nämä turnaukset ovat parasta mahdollista jääkiekkoa. Ja nyt Suomi pelaa finaalissa. Tuntuu vain siltä, että kovin paljon arvostusta tämä saavutus ei saa. Voi vittu! Jos suomalainen jääkiekkoilija häviää, se on kauheaa. Mutta jos suomalainen jääkiekkoilija voittaa, sehän vasta kauheaa onkin! Voi vittu!
Perkele vittu
3
495
Vastaukset
- Justus
...käyttäytymisellään pilannut ilojuhlat.
Toinen juttu on tuo surkea sumputuspeli. Mielummin katselee vaikka curlingia tai golfia TV:stä.- JiiKoo
No niin. Olet hyvä tyyppiesimerkki. Mitä itse todella tiedät tapauksesta Niinimaa/Summanen? Olitko paikalla, kun Summanen haukkui/vetäisi turpaan Niinimaata? Toivottavasti joku vielä esittää oikeaa tietoa ko. välikohtauksesta. Ja sumputuspelistä: Silloin kun on aika pelata sumputuspeliä, niin pelataan, vittu! Olisihan se ollut varmaankin kiva, kun USA:ta vastaan olisi tehty 9 maalia. Mutta sitten se ei olisi ollut niin kivaa, jos USA olisi vastannut tekemällä 10 maalia. Ei olisi tullut loppuottelupaikkaa. Ja muistetaan: Ruotsi ja Tsekki olivat mukana mahtavilla joukkueilla. Mutta Suomi teki niitä vastaan neljä maalia. Ei silloin kovin kamalasta sumputuksesta voi puhua. Ja katsele minun puolestani TV:stä vaikka pitsinnypläystä, jos kiinnostaa.
- jaahas
Usa sumputti ja vetäytyi, Suomi pelasi huomattavasti taklaavammin ja vauhdikkaammin kuin Usa. Ja ansaitsi voittonsa. Ilonjuhlat yrittää pilata puolueellinen media.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818