Perkele vittu

JiiKoo

Kyllä se on perkele niin, että Kanada/World Cupin kaikki finaalit ovat tähän mennessä olleet jonkinasteisia klassikkoja, jotka ovat jääneet elämään, esim. 1981 N-liitto-Kanada 8-1 (Tretjak, Shepelev), 1987 Kanada-N-liitto (kolme kovaa finaalia, lopullinen ratkaisija M. Lemieux - ja G. Fuhr) ja 1996 USA-Kanada (kolme kovaa finaalia, USA:lle voitto). Finaalien perusteella nämä turnaukset ovat parasta mahdollista jääkiekkoa. Ja nyt Suomi pelaa finaalissa. Tuntuu vain siltä, että kovin paljon arvostusta tämä saavutus ei saa. Voi vittu! Jos suomalainen jääkiekkoilija häviää, se on kauheaa. Mutta jos suomalainen jääkiekkoilija voittaa, sehän vasta kauheaa onkin! Voi vittu!

3

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justus

      ...käyttäytymisellään pilannut ilojuhlat.

      Toinen juttu on tuo surkea sumputuspeli. Mielummin katselee vaikka curlingia tai golfia TV:stä.

      • JiiKoo

        No niin. Olet hyvä tyyppiesimerkki. Mitä itse todella tiedät tapauksesta Niinimaa/Summanen? Olitko paikalla, kun Summanen haukkui/vetäisi turpaan Niinimaata? Toivottavasti joku vielä esittää oikeaa tietoa ko. välikohtauksesta. Ja sumputuspelistä: Silloin kun on aika pelata sumputuspeliä, niin pelataan, vittu! Olisihan se ollut varmaankin kiva, kun USA:ta vastaan olisi tehty 9 maalia. Mutta sitten se ei olisi ollut niin kivaa, jos USA olisi vastannut tekemällä 10 maalia. Ei olisi tullut loppuottelupaikkaa. Ja muistetaan: Ruotsi ja Tsekki olivat mukana mahtavilla joukkueilla. Mutta Suomi teki niitä vastaan neljä maalia. Ei silloin kovin kamalasta sumputuksesta voi puhua. Ja katsele minun puolestani TV:stä vaikka pitsinnypläystä, jos kiinnostaa.


      • jaahas

        Usa sumputti ja vetäytyi, Suomi pelasi huomattavasti taklaavammin ja vauhdikkaammin kuin Usa. Ja ansaitsi voittonsa. Ilonjuhlat yrittää pilata puolueellinen media.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe