Onko vaarallista nauttia alkoholia ja yrittää korjata sitä sitten Diapamilla? Minusta ainakin auttaa turskalliseeen krapulaan. Ei tee niin mielim korjata oloa uudella alkolla.
Diapam ja alkoholi
7
205
Vastaukset
- SHERIFFI
ihan ok jos vaan on pameja niin miksi kärsiä huonosta olosta.
- lauantaita
Miksi muuten pitää lääkkeitä syödä,jos juo,taikka toisinpäin?Ei ole suositeltavaakaan,eikä tehoja..Alkohan rentouttaa jo sinänsä,saatikka sekoittaa vielä pillereitä..Tosin,niitä voidaan määrätä ihan monestakin syystä..En ole tohtoritäti.
- 6'9'0'7
Yhden ryyppyillan krapulaan yhtä tyhjän kanssa mutta vieroitusoireisiin auttaa tehokkaasti ja nopeasti. Korkin tosin pitää sitten pysyä kiinni.
- ------->>
Diapameja alkoholistilla on vaarallinen yhdistelmä.
Siitä on moni liukunut sekakäyttäjäksi, ja silloin ollaankin todella liemessä. - kokemus puhuu
Muutaman kerran katkohoidossa ollessa sain aina noin 200mg:n päiväannoksen diapamia, eikä pienintäkään pelkoa mistään koukkuun jäämisestä. Sekakäyttöön ajaudutaan yleensä jonkun muun syyn takia, kuin alkoholin vieroitusoireiden hoitamisen kautta.
- lllkkk
Olitkin valvotun annostelun piirissä.
Lyhytaikaisessa parin viikon käytössä koukuttamisvaaraa ei toki ole.
Entä kun alkoholistilla on pamilevyt kotona, ja uusia reseptejä haetaan? - kokemus puhuu
lllkkk kirjoitti:
Olitkin valvotun annostelun piirissä.
Lyhytaikaisessa parin viikon käytössä koukuttamisvaaraa ei toki ole.
Entä kun alkoholistilla on pamilevyt kotona, ja uusia reseptejä haetaan?Olen myös kotioloissa hoitanut krapulat rauhoittavien avulla, eikä ongelmaa.
Kyllä useimmat juopot ryyppyputken lopetettuaan hallitsevat oikeaoppisen täsmälääkityksen silloin kun sihen on tarve. :)
Sekakäyttäjistä en nyt jaksa kirjoitella sen enempää.
Itse olen tätänykyä täysraitis, ja voin vaan omaltakohdalta sanoa, että aina pamilääkitykset tulivat suureen tarpeeseen, noutaja olisi voinut tulla ilman niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 896268
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 482712
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572672