Diapam ja alkoholi

Onko vaarallista nauttia alkoholia ja yrittää korjata sitä sitten Diapamilla? Minusta ainakin auttaa turskalliseeen krapulaan. Ei tee niin mielim korjata oloa uudella alkolla.

7

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SHERIFFI

ihan ok jos vaan on pameja niin miksi kärsiä huonosta olosta.

• lauantaita

Miksi muuten pitää lääkkeitä syödä,jos juo,taikka toisinpäin?Ei ole suositeltavaakaan,eikä tehoja..Alkohan rentouttaa jo sinänsä,saatikka sekoittaa vielä pillereitä..Tosin,niitä voidaan määrätä ihan monestakin syystä..En ole tohtoritäti.

• 6'9'0'7

Yhden ryyppyillan krapulaan yhtä tyhjän kanssa mutta vieroitusoireisiin auttaa tehokkaasti ja nopeasti. Korkin tosin pitää sitten pysyä kiinni.

• ------->>

Diapameja alkoholistilla on vaarallinen yhdistelmä.
      Siitä on moni liukunut sekakäyttäjäksi, ja silloin ollaankin todella liemessä.

• kokemus puhuu

Muutaman kerran katkohoidossa ollessa sain aina noin 200mg:n päiväannoksen diapamia, eikä pienintäkään pelkoa mistään koukkuun jäämisestä. Sekakäyttöön ajaudutaan yleensä jonkun muun syyn takia, kuin alkoholin vieroitusoireiden hoitamisen kautta.

• lllkkk

Olitkin valvotun annostelun piirissä.
        Lyhytaikaisessa parin viikon käytössä koukuttamisvaaraa ei toki ole.
        Entä kun alkoholistilla on pamilevyt kotona, ja uusia reseptejä haetaan?

• kokemus puhuu
        lllkkk kirjoitti:

Olitkin valvotun annostelun piirissä.
        Lyhytaikaisessa parin viikon käytössä koukuttamisvaaraa ei toki ole.
        Entä kun alkoholistilla on pamilevyt kotona, ja uusia reseptejä haetaan?

Olen myös kotioloissa hoitanut krapulat rauhoittavien avulla, eikä ongelmaa.
        Kyllä useimmat juopot ryyppyputken lopetettuaan hallitsevat oikeaoppisen täsmälääkityksen silloin kun sihen on tarve. :)
        Sekakäyttäjistä en nyt jaksa kirjoitella sen enempää.
        Itse olen tätänykyä täysraitis, ja voin vaan omaltakohdalta sanoa, että aina pamilääkitykset tulivat suureen tarpeeseen, noutaja olisi voinut tulla ilman niitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8176
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6268
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6188
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4771
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      42
      3256
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2799
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2740
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      48
      2712
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2672
    Aihe