Ensin tsekit ei viittinyt pelata
Ruotsi hävisi maalivahtipeliin
Saksa-matsi meni niinku meni
Ja usaa vastaan puolustettiin voitto
Toivottavasti Suomi pelastaan kasvonsa Kanadaa vastaan, eikä häviä kuin akat
finaaliin
4
309
Vastaukset
- JiiKoo
Ehkä kaikkien aikojen kovin/viihdyttävin jalkapallojoukkue pelasi MM-kisoissa 1982. Joukkueen nimi oli Brasilia. Ihanaa peliä. Turnauksen parasta peliä. Maalivahtina oli vain vanhus Waldir Perez. Ja niin tuli Italia ja voitti Brasilian - ja voitti maailmanmestaruuden. Mutta italialaiset aivan varmasti ajattelivat, että he olivat maailman parhaita.
Ja toinen esimerkki: Kreikka ja EM 2004. Ei tyylipisteitä, vain voittoja. Ja kreikkalaiset juhlivat, vaikka pelasivat "paskaa jalkapalloa". - Kalervo Kummallinen
Se on kyllä jännä, miten ihmiset ajattelevat heti etukäteen että suomi kuitenkin häviää, ei Usaa voida voittaa...Sitten kun voitetaan, niin keksitään syitä miksi se voitto tuli, ja aika usein se syy on sitä säkää. Tyylipisteitähän ei voitoista jaeta, tulkoot ne miten tahansa.
- Juti2
Tää on sitä suomalaista itsetuntoa: Me ei olla mitään... Anteeksi että ollaan olemassa.
- nobody
Väheksyä nyt hienoja voittoja! Jos muut eivät halua pelata tai niillä on heikompi maalivahti, niin ei kai se ole Suomen joukkueen vika. Se on aina pelimiehen merkki, kun osaa käyttää vastustajan heikkoja kohtia hyväksi. Siihenhän kaikki aina pyrkivät. Ammattipiireissä ulkomaita myöten en ole nähnyt mitään tuollaista väheksyntää - edes Ruotsin puolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2363472Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa173391Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4741751Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1441522- 1271495
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171417Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5541389- 1131345
- 491079
- 661004