finaaliin

Suomi pääsi säkällä

Ensin tsekit ei viittinyt pelata
Ruotsi hävisi maalivahtipeliin
Saksa-matsi meni niinku meni
Ja usaa vastaan puolustettiin voitto
Toivottavasti Suomi pelastaan kasvonsa Kanadaa vastaan, eikä häviä kuin akat

4

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JiiKoo

Ehkä kaikkien aikojen kovin/viihdyttävin jalkapallojoukkue pelasi MM-kisoissa 1982. Joukkueen nimi oli Brasilia. Ihanaa peliä. Turnauksen parasta peliä. Maalivahtina oli vain vanhus Waldir Perez. Ja niin tuli Italia ja voitti Brasilian - ja voitti maailmanmestaruuden. Mutta italialaiset aivan varmasti ajattelivat, että he olivat maailman parhaita.
      Ja toinen esimerkki: Kreikka ja EM 2004. Ei tyylipisteitä, vain voittoja. Ja kreikkalaiset juhlivat, vaikka pelasivat "paskaa jalkapalloa".

• Kalervo Kummallinen

Se on kyllä jännä, miten ihmiset ajattelevat heti etukäteen että suomi kuitenkin häviää, ei Usaa voida voittaa...Sitten kun voitetaan, niin keksitään syitä miksi se voitto tuli, ja aika usein se syy on sitä säkää. Tyylipisteitähän ei voitoista jaeta, tulkoot ne miten tahansa.

• Juti2

Tää on sitä suomalaista itsetuntoa: Me ei olla mitään... Anteeksi että ollaan olemassa.

• nobody

Väheksyä nyt hienoja voittoja! Jos muut eivät halua pelata tai niillä on heikompi maalivahti, niin ei kai se ole Suomen joukkueen vika. Se on aina pelimiehen merkki, kun osaa käyttää vastustajan heikkoja kohtia hyväksi. Siihenhän kaikki aina pyrkivät. Ammattipiireissä ulkomaita myöten en ole nähnyt mitään tuollaista väheksyntää - edes Ruotsin puolelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      3472
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3391
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      474
      1751
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      144
      1522
    5. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      127
      1495
    6. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1417
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      554
      1389
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1345
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49