Jatkuva puutuminen

ihmettelen1

Minulle on muutaman viime kuukauden aikana alkanut tulemaan kummallisia puutumisia jalkoihin, käsiin ja kasvoihin(huulet,posket). Niitä tulee tilanteesta riippumatta koska tahansa. Tänään esimerkiksi oikea käteni puutui hiukan ranteen yläpuolelta sormiin asti, ja se oli puutuneena n. puoli tuntia. En oikein tiedä, onko puutuminen oikea sana, koska puutumisen jälkeen en tunne sellaista pistelyä, mitä aina ennen on tullut. Ajattelin kysyä vähän vinkkejä jos joku sattuisi tietämään jotakin tällaiseen liittyen, se vaan on aika pelottavaa kun ihan tyhjästä alkaa paikat puutumaan yllättäen.

6

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveterveterve

Liitän ainakin omat oudot puutumiseni neurologiseen ongelmaan. Jos pärjäät puutumisten kanssa, seuraile jos muita oireita ilmenee. Eiköhän täysin terveelläkin ihmisellä aivot välillä kettuile? Näin ajattelisin ainakin. Itsellä kyllä puutumiseen liittyy neurologinen sairaus.

• nutritionist

Minulla nuo oireet alkoivat -85. 2008 selvisi, että ne aiheutuivat kofeinismista. Kofeinismi on krooninen myrkytystila, joka aiheutuu kofeiinin aineenvaihduntatuotteiden kertymisestä kehoon. Oireet vaihtelevat yksilöllisesti.

Blogissani on runsaasti tietoa asiasta, sekä ohjeet joita noudattamalla valtaosa saa helpotusta oireisiinsa 24 tunnin sisällä.

http://qmies.blogspot.fi/

• Live

Tervetuloa kerhoon =) Olen kärsinyt samanlaisista puutumisista kohta 2 vuotta. Lisäksi silmissä on jotain oireilua, välillä enemmän, välillä vähemmän. Kaikki tutkimukset on tehty, ja terveeksi todettu. Omituistahan tämä on!

• JooJooo

Onko muita oireita kuin puutuminen? Päänsärkyä? Huimausta? Näköhäiriöitä?

• ei nim.

Mulla noi puutumiset johtuu migreenistä.

• Live

Vieläkö puutumiset jatkuvat? Miten migreenistä johtuva puutuminen on biagnosoitu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7394
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4742
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4714
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3408
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1995
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1840
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1809
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1657
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1557
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1307
    Aihe