Olin syntyessäni suurikokoinen vauva (makrosomia?). Painoin yli 5kg. Ilmeisesti äitini kärsi raskausajan diabeteksestä, korkeasta verensokerista jne, muttei neuvolakorttini tietojen mukaan hoitanut asiaa. Neuvolakortin hatarien tietojen perusteella tajuan, että äidilleni oli määrätty jotakin lääkettä, jota hän ei kuitenkaan ollut hankkinut.
Synnytys oli äitini kertoman mukaan ollut lähes hengen vievä (ei siis keisarinleikkausta!), olin ollut kuristumassa napanuoraan ja käsittääkseni jumittunut synnytyskanavaan, mutta jotenkin minut oli ulos saatu.
Äitini kertoman mukaan olin ollut ns.happikaapissa (kuten hän joskus asian ilmaisi) ja minulta oli otettu näyte aivonesteestä(?).
Ja koska minulla on korvan yläosassa jälki (rustossa korvan juuressa selkeä jälki kokeesta) kyselenkin nyt osaisiko joku vihjata tarkemmin mikä näyte minulta on otettu? Selvyyttä siihen en äidiltäni koskaan saanut. Olen etsinyt tietoa netistä, mutta ilmeisesti en osaa kirjoittaa oikeaa hakusanaa.
Vastausta etsien näin lähes 50v takaa!
Reikäkorva2:)
3
83
Vastaukset
- terveystiedot
Kait synnytyssairaalasta löytyy kaikki tiedot, Tee kysely!
- Reikäkorva2
Kiitos vastauksesta. Näin täytynee tehdä. Kaipa synnytyssairaalalla vielä tiedot ovat 60-luvulta:)
- ........
Ei todellakaan oteta mitään kokeita korvan yläosasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374