Onko täällä muita miehiä ja naisia joilla on spermafetissi? Itse olen homomies ja spermassa vaan on jotain hyvin maskuliinista ja kiihottavaa. Kaikenlaiset oudommat spermaleikit kiihottaa, eikä pelkkä "tavallinen" suuhun laukeaminen. Voi kokeilla esimerkiksi toisen kalun runkkaamista ja sperman valuttaminen shottilasiin. Tai runkata toista kalua kondomilla ja laukeamisen jälkeen nuolla kondomi tyhjäksi.
Fantasioin siitä että olisi monta miestä ympärilläni jotka runkkaavat ja laukeavat suuhuni ja päälleni.
Lisäksi mällisuudelmat eli laukeaminen toisen suuhun ja sitten suolaiset suutelut perään...En tosin tiedä innostuisiko moniko heteromies siitä?
Lisäksi kiihotun ajatuksesta että minua naitaisiiin ryhmällä ja saisin kaikkien satsit sisääni, ja lopuksi tuntisin kun kaikki valuu reisiä pitkin ulos.
Onko muita joilla on vastaavanlaisia fantasioita?
Spermafetissi
6
753
Vastaukset
- Minnoon
Minnoon aina tykänny kun mua kustaan silimään.
- Sperma on kiihottava
Kyllä sperma kiihottaa tosipaljon, tykkän myös sen mausta. Minullakin on fantasioista, joissa miehet imettävät spemansa minulla. Myös fantasija jossa miehet nussivat ja laukaisevat spermansa peppuuni on kiihottava. Olisi erittäin kiihottavaa olla useamman miehen tai pojan siemennettävänä.
- Minä
Toi toisen suuhun laukeaminen ja suutelu sen jälkeen, teen ens kerralla. Ainakin tätä heteromiestä kiinnostaa se. Jäi aikanaan väliin, vaikka eksä kerran kysyikin. Muutenkin pidän omasta spermastani ja mulla on sitä just shottilasissa pakastimessa, sulatan siitä ennen runkkausta vähän ja syön sitä runkatessa. Ei varmaan ole mikään sovinnaisuuden perikuva saati kovin tavallista, mut mä pidän. Eipä tossa siis juuri muuta eroa ole, kuin että muiden spermat ja muiden äijien puuhat ei kiinnosta mua
- Omat ja vieraat
Olin useita kertoja nuollut omat sperman vaimoni pillusta ja meistä molemmista se oli hauskaa ja kiihottavaa. Sitten tuli tilaisuus naida toisen parin kanssa ja vaihtaa pareja. Hämmästyin, miten kiihottavaa oli nuolla oman vaimon pillu, kun vieras mies oli juuri lauennut siihen.
- ihana neste
Omat ja vieraat kirjoitti:
Olin useita kertoja nuollut omat sperman vaimoni pillusta ja meistä molemmista se oli hauskaa ja kiihottavaa. Sitten tuli tilaisuus naida toisen parin kanssa ja vaihtaa pareja. Hämmästyin, miten kiihottavaa oli nuolla oman vaimon pillu, kun vieras mies oli juuri lauennut siihen.
kumpa saisi vielä.vaimo toi spermat kortsussa.nuollakkin olen saanut ja suoraan suuhun spermat ihanaa.
Joo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180