PugglePay Lasku
Summa
Minimitalletus:€ 10.00
Maksimitalletus:€ 200.00
Maksu:10%
Bonuskoodi PugglePay-laskutus tarjoaa nopean ja yksinkertaisen maksuvaihtoehdon, jossa asiakas voi tallettaa rahaa laskulla. Sinun tulee vain vahvistaa puhelinnumerosi ja talletuksesi puhelimeen lähetettävällä tekstiviestikoodilla. Talletus ei siirry osaksi puhelinlaskua vaan siitä lähetetään erillinen lasku sekä tekstiviestitse että sähköpostitse.
Onko kellään kokemusta ?
Pelaaminen laskulle
2
598
Vastaukset
- Huh huh!
Pysykää kaukana PugglePaysta. Mainostaa itseään, ettei tarvitse muutakuin kännykkänumero niin voit pelata netissä kolikkopeliä. Näin muodostui parissa tunnissa satojen eurojen lasku. Lasku ilmoitettiin vain kännykkään, että maksa kahden viikon sisään näin ja näin paljon. Tämä on VAROITUS! Tämä mahdollistaa jonkun kännykän väärinkäytön kuin myös mahdollisen peliongelmaisen pelaamisen ja joutumisen todellisiin ongelmiin.
Onko joku erehtynyt käyttämään PugglePayn palveluja. Tämähän on vasta muutaman kuukauden toiminut Suomessa.- jeejeemies
Oon käyttäny pugglepayta muutaman kerran ja hyvin on toiminu! Tietääkseni sitä ei rajattomasti voi käyttää! Tais olla max.250e tai jotain sinnepäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709