Hola,
eli olen 17v poika etelä-suomesta.
Olen viimeaikoina ajatellut tai syvemmin miettinyt asiaa peniksen kasvamisesta pidemmällä aikavälillä. Ajatus juontuu ajalta jolloin olin 14 vuotias. Silloin penikseni oli n. 15cm pitkä ja 3cm paksu. Nyt kun olen 17 v on peniksellä tällä hetkellä 17,5cm pituutta ja 4,14 cm paksuutta (ympärysmitta 13cm).
Kysymykseni sijoittuu siihen asiaan että miten kauan tai miten pitkälle (teidän omien kokemusten ja tietojen pohjalta) peniksen kasvu etenee.
Olen lukenut tai kuullut (en muista kumpi) että inttiaikaan penis saattaa vielä sen muutaman sentin kasvaa hyvinkin. Eli osaatteko sanoa jotka olette jo "myöhemmällä iällä" että kasvaako penis enää ns. fyysisen kehityksen jälkeen (kun ihminen täyttää n. 25v, niin silloin pitäisi olla fyysisen kehityksen ohi). Vai onko se vain niin että penis kasvaa nuoruudessa siitä huolimatta miten sitä kohtelee.
Omasta mielestä säännölliset pitkäaikaiset (omaan kokemukseen pohjautuvaa) erektiot venyttäisivät paisuvaista (saatan olla väärässä), joka lisäisi paksuutta ja ehkä pituutta. Ja senkin myös tiedän että kun penistä venyttää, niin keho vastaa tilanteeseen lisäämällä uutta soluseinää venyneen kudoksen kohdalle, eli venyttämällä pelkästään pitkäaikaisesti myös saisi pituutta. (toki se on niinkin että suurin osa peniksestä on sisäpuolella kehoa).
Osaatteko naiset sanoa keskusteluaiheeseen liittyen että onko miehen penis kasvanut pitkäaikaisella aikavälillä, vai huomaako sitä. (ajattelen asiaa esim 25vuotiaasta vaikkapa 35 vuoteen asti, jolloin ei omasta mielestä peniksen enää pitäisi kehittyä) Että olisiko esim seksielämä tms vaikuttanut penikseen millääntavalla.
Ja asiasta kukkaruukkuun, mietitään nyt vaikka nykyiseltää penikseeni, jos kysyttäisiin naisilta tyytyisittekö esim. 17,5cm penikseeni (jo siihen kokoon) jos se voisi jatkaa vielä kasvuaan, vai haluaisitteko mielummin edelleen isompaa ja paksumpaa jos olisi mahdollisuus valita. Tai mietin vain missä se raja menee, kai se on hirveän yksilöllistä (ja rakastelun taito varmaan isoin tekijä ylipäätään).
Mutta niille jotka ette jaksa lukea:
Mitä kokemuksia teillä on peniksen kasvusta pitkällä aikavälillä,
kasvoiko penis vielä ns. kehityksen jälkeenkin vielä (0v - 25v), vai onko se pysynyt samana kehityksen jälkeen.
Onko mitään konsteja, vai päättikö keho vain minkä pituisen sinä saat?
Peniksen kasvaminen ajan kuluessa
Mietteliäs poika
0
232
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723