Eli niinkuin otsikostakin voi päätellä laittakaapas niitä tapparan kannustushuutoja tulemaan!:)
Tapparan kannustushuudot
23
14773
Vastaukset
- tapparafani
meidän seura (meidän seura)
on tappara (on tappara)
me teille täällä aina lauletaan (lauletaan)
ei parempaa (ei parempaa)
ei kauniimpaa (ei kauniimpaa)
ole seuraa päällä maan
ja perään sama mutta lauluna - Meidän IFK
Ottakaas oppia stadin kingeistä,HIFKillä on parhaat fanit ja kannattajat sekä kannustuslaulut
- sinioranssit<3
olkoon vaikka kuinka hyvät kannattajat, mutta se ei auta siihe että itse joukkue on syvältä. mitenkäs hakametsässäkin kävi kun hifk oli vieraana? olisiko se ollut tapparalle helppo 6-2 voitto!
- Anonyymi
sinioranssit<3 kirjoitti:
olkoon vaikka kuinka hyvät kannattajat, mutta se ei auta siihe että itse joukkue on syvältä. mitenkäs hakametsässäkin kävi kun hifk oli vieraana? olisiko se ollut tapparalle helppo 6-2 voitto!
🧡💙🧡💙
- okeisitten
Tappara on terästä, muut tulee perästä
- Tapparaonparas
Tampereen tappara
Sinioranssi
Suomen ykköset
Laalaalaalaa... - Steel11
Shalalaaalalaaaalalaaa hei!!!!!!! :D Ja tää ei liittynyt mitenkään tähän aiheeseen.
- Heljanko
-Tampere
-Tappara
-Ovat kaikkein kauneimmat
-Eteenpäin
-Hyökätään
-Emme koskaan luovuta
-Sininen
-Oranssi
-Katsomossa tukena
-Kotona
-Vieraissa
-Seistään teidän takana
-Shaalalallalala.... - Tampereonkeltavihree
Tampere tampere meidän tampere keltavihree kaupunki huuutaa ipalle
Kaukalos nurtsilla ipa hallitsee lajissa ku lajissa suurin tampereen💛💚- Anonyymi
niii
- Anonyymi
Kyl ilves on se tampereen mestari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeks mestaruus 37 v si
- Purilaine
Ihan ensiksi listaan sen perinteisen
Tappara klap klap klap!
Sitten on perus maalia/taistele Tappara klakla klaklapklap
Nyt päästään jo lauluihin
Tässä rytminsä on "tifosi Amsterdam"
Ollaan Mansesta klapklapklapklap
Aina Tappara klapklapklapklap
Sinioranssit klapklapklapklap
Suomen ykköset klapklapklapklap
Shaalaalaalaa...
Shaalalaalalalalalala klap klap
Tampereen Tappara klap klap klap
Sitten on se missä hypitään vieruskaverin olkapäästä kiinnipitäen:
Hei meidän Tappara Shaalaalaalaa
Hei me ollaan Mansesta Shaalaalaalaa
Tässä nyt ainakin pari - Anonyymi
Porkkana perseessä viiletämme tuhatta ja sataa. Ryppyreikämme jarrujäljet jäälle jättää.
Porkkanat nyt pahalle haisee, klap klap klap, porkkanat nyt pahalle haisee, klpa klap klap, porkkanat nyt paskalle haisee, klap klap klap. - Anonyymi
Saanko elinikäisen porttikiellon uuteen Areenaankin vähän kuten Tapparan fanifoorumille jatkuvan "prosoinnin" takia. Voi ei, sitten mä alan varmasti itkemään. :'-D
WarAxe89- Anonyymi
Ei kuulu tälle aihealueelle mutta toivottavasti Bottas vetää heti Hamiltonin ulos kostotoimenpiteenä nyt kun sillä ei ole enää mitää menetettävää.
T: WarAxe89
- Anonyymi
Sininen! Oranssi! Tampere Tappara ainiaan! Rakkain seura, rakkain seura, rakkain seura Tapparaa!!!
- Anonyymi
Se on lätkä seura hu lätkä seura hu lätkä seura tappaaraa
- Anonyymi
Taistele tappara 👏👏👏👏👏
Taistele tappara 👏👏👏👏👏- Anonyymi
Tappara tampereen tappara
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565160Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921436
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041398En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015