Kävelin poikani kanssa kohti Duoa tänään kun vastaan tuli pariskunta. Nainen katsoi minua ja kuulin selvästi hänen sanovan "tuo on se pedofiili".
Tätä paskanjauhamista nyt olen kuunnellut 3 kuukautta. Maksan palkkion sille joka kertoo kuka huhun on laittanut liikkeelle.
Hervannan pedofiliahysteria
46
1169
Vastaukset
- ei pedoille
Eikös tuo ole kunnianloukkaus, jos pedofiiliksi haukkuu. Perään vaan ja soitto poliisille. Parempi varmaan jos on vielä joku toinen todistamassa mitä kuulit.
Eihän sinulla ole sairauksia tai lääkityksiä, jotka voivat aiheuttaa aistiharhoja? Tuo olisi nimittäin tyypillistä monelle sairaudelle, että "kuulee" haukkumisia vierailta ihmisiltä ilman syytä. Tämän sanon kaikella kunnioituksella, sillä tuttavapiirissä on henkilöitä, joilla on mielenterveyden häiriöitä.
Entä onko lapsesi koulussa, voisiko huhu olla peräisin sieltä?- minäenkämuu
Kyllä nyt on varmistunut niin että minusta on levitetty ao.huhua. Mainitsemani tapaus selvitti vain sen miksi minuun suhtaudutaan nykyään niin kummallisesti. Jos joku tietää huhujen lähteen, niin että asia saadaan selvitettyä, maksan palkkion.
Ei, minulla ei ole mitään mielenterveydenhäiriöitä, tapauksen aiheuttamaa vitutusta tuskin lasketaan siihen kuuluvaksi:) Miksi muuten uhria pidetään aina ensimmäisenä syyllisenä?! Eikö tämä kerro aikamoisesta ajatusvinoumasta.
- HUHHUH!
Voi vittu miten sairasta.
Joku siis keksii sairaassa päässään jonkun sairaan jutun, ja seuraavaksi sitä kylillä sitten ehdottomana totuutena levitellään. On sairasta.
Mutta tää on tätä nykyaikaa.- soihkiopää
Normitouhua Herwoodissa. Uhri kärsii koko ikänsä. Poliisi pyörittelee peukaloitaan ite saa tutkia jos haluaa että tutkitaan. Tuomiot tällaisesta mitättömiä.
Eniten ihmetyttää sivustakatsojien passiivisuus joka muistuttaa enemmänkin aktiivista avunantoa rikokseen. - mekhmed
soihkiopää kirjoitti:
Normitouhua Herwoodissa. Uhri kärsii koko ikänsä. Poliisi pyörittelee peukaloitaan ite saa tutkia jos haluaa että tutkitaan. Tuomiot tällaisesta mitättömiä.
Eniten ihmetyttää sivustakatsojien passiivisuus joka muistuttaa enemmänkin aktiivista avunantoa rikokseen.Jep tääll on sellane tiimi joka harrstaa tätä huvina. Lammaslauma seuraa vierestä ja mussuttaa pullaa.
- Syytä on
Tuota samaahan demarivetoinen media tekee melkein päivittäin. Nämä "pedofiliatapaukset" ovat tarpeen pitäessään kansalaisten huomion pois demareiden monista munauksista.
- aaaaaaaapeeeeeeeee
eli jos joku tietää asiasta jotain tänne tietoa
- Hei Herkkä Hemmo
Ei kannata ihan kaikesta ottaa nokkiinsa.
- adammasokistowski
Hei homo pohjaeläjä! Jos ihmisestä levitetään pedofiilihuhua on aika selvää että ao.hlö kärsii siitä koko ikänsä. Vaikka ois kuinka aiheetonta.
Jos te vitun ääliöt ette tajua että se mikä on teille vain leikkiä voi maksaa toiselle koko elämän.
Tollaset oman paskansa syöjät isänimijät sais painua sian perseeseen =DD
Pistä toki nimes tänne niin laitetaan sustakin huhu liikkeelle. Oisit kuitenkin heti itkemässä äippylin pikku homo. - aaapppeee
adammasokistowski kirjoitti:
Hei homo pohjaeläjä! Jos ihmisestä levitetään pedofiilihuhua on aika selvää että ao.hlö kärsii siitä koko ikänsä. Vaikka ois kuinka aiheetonta.
Jos te vitun ääliöt ette tajua että se mikä on teille vain leikkiä voi maksaa toiselle koko elämän.
Tollaset oman paskansa syöjät isänimijät sais painua sian perseeseen =DD
Pistä toki nimes tänne niin laitetaan sustakin huhu liikkeelle. Oisit kuitenkin heti itkemässä äippylin pikku homo.Ymmärrän tunteesi mutta kilahtamisesi kuulosti humoristiselta. Onhan tuollainen maineenmustaaminen tosi veemäistä mutta silti nyt nauratti
- pilkka omaa nilkkaan
Naurattaako sitten kun sama homma osuu omalle kohdalle?
- alkup.kirj.
Muako tarkoitit? Adamtthhj:lle naureskelin en jutulle itselleen. Minä tässä kohteena olen.
- . .
minuakin on joskus koulussa pilkattu homppeliksi. Auts, mutta olen päässyt yli.
- erästoinensamankoken
No, vähän eri juttu.
Ensiksi en ole pedofiili. Pedofilia on ällöttävää.
Eikä ole kivaa olla "vapaata riistaa": kuka tahansa voi tulla sanomaan mulle mitä tahansa ja tehdä mitä tahansa. Normaalia elämää ei enää ole, minua tullaan kohtelemaan kuin paskaa koko loppuelämän tapahtui mitä tahansa. Puhumattakaan lapsista jotka joutuvat kärsimään.
Kaikki tämä vain siksi että joku vitun kyrpäaivo ei ajattele mitä sanoo. Suurin osa noista juttujen levittelijöistä kai uskookin omiin juttuihinsa. Tuntuu kuin enemmistöllä ei olisi mitään suhteellisuudentajua lainkaan. - kyttikselle mars
erästoinensamankoken kirjoitti:
No, vähän eri juttu.
Ensiksi en ole pedofiili. Pedofilia on ällöttävää.
Eikä ole kivaa olla "vapaata riistaa": kuka tahansa voi tulla sanomaan mulle mitä tahansa ja tehdä mitä tahansa. Normaalia elämää ei enää ole, minua tullaan kohtelemaan kuin paskaa koko loppuelämän tapahtui mitä tahansa. Puhumattakaan lapsista jotka joutuvat kärsimään.
Kaikki tämä vain siksi että joku vitun kyrpäaivo ei ajattele mitä sanoo. Suurin osa noista juttujen levittelijöistä kai uskookin omiin juttuihinsa. Tuntuu kuin enemmistöllä ei olisi mitään suhteellisuudentajua lainkaan.Googlaile nimeäsi ja katso, löytyykö netistä jotain mustamaalausviestejä. Sitten poliisille. Tai voi kai poliisille mennä muutenkin. Jos tiedät, missä nämä ihmiset, jotka selän takana noin kuisksii, asuu, niin infoa poliisille.
Tai sitten vain tyytyy kohtaloonsa ja muuttaa muualle. Tuskin muu kuin se naapurusto, joka sinua päivittäin näkee, on tuollaista mustamaalausta kuullut. - ällöttää !
kyttikselle mars kirjoitti:
Googlaile nimeäsi ja katso, löytyykö netistä jotain mustamaalausviestejä. Sitten poliisille. Tai voi kai poliisille mennä muutenkin. Jos tiedät, missä nämä ihmiset, jotka selän takana noin kuisksii, asuu, niin infoa poliisille.
Tai sitten vain tyytyy kohtaloonsa ja muuttaa muualle. Tuskin muu kuin se naapurusto, joka sinua päivittäin näkee, on tuollaista mustamaalausta kuullut.Pedofiileille kuuluu ankarin mahdollinen rangaistus. Ei mitään puolusteluja!
- palleziljoona
ällöttää ! kirjoitti:
Pedofiileille kuuluu ankarin mahdollinen rangaistus. Ei mitään puolusteluja!
idiootti! oletko ajatellut ettei kyseessä olekaan pedofiili vaan joku jota haukutaan pedofiiliksi. tyyppiä rangaistaan vaikkei ole tehnyt mitään.
- apechimp
kyttikselle mars kirjoitti:
Googlaile nimeäsi ja katso, löytyykö netistä jotain mustamaalausviestejä. Sitten poliisille. Tai voi kai poliisille mennä muutenkin. Jos tiedät, missä nämä ihmiset, jotka selän takana noin kuisksii, asuu, niin infoa poliisille.
Tai sitten vain tyytyy kohtaloonsa ja muuttaa muualle. Tuskin muu kuin se naapurusto, joka sinua päivittäin näkee, on tuollaista mustamaalausta kuullut.mitään ei löydy netistä. asiaan liittyviä henkilöitä ei tunnu löytyvän mistään. poliisi ei tee mitää kun ei ole nimiä tiedossa. jne jne
- apechimp
apechimp kirjoitti:
mitään ei löydy netistä. asiaan liittyviä henkilöitä ei tunnu löytyvän mistään. poliisi ei tee mitää kun ei ole nimiä tiedossa. jne jne
päivät ramppaan katuja etsimässä tyyppejä ja odotan että joku tulis aukoon päätään.
- Anne SSällylä
Eräs ilmeisesti turkulainen höyrypää on joskus nähnyt pedofiileja muuallakin.
Mölisee sekavia oudolla lounaismurteella ja päivystää Duon ja vaparin nurkilla, joskus kesäaikaan myös suolikan rannassa.
Vaatetus ei nyt ole näin kesäinen mutta tyyppi on sama.On syytä varoa kun kuulemma kaveeraa jonkun S Lehdon kanssa.
http://3.bp.blogspot.com/-v9MxXq3QbZI/UIBfchp_UWI/AAAAAAAAAEA/4WTyE8Wgv1M/s1600/herwood.jpg- aimoAlahikoaa
Tuohan on minun serkku ylermi von zu neanderthaal. Me pohjalaaset persjalkaaset ei ollakkaan turhaa sukua. Kotikylässäkin asui 30 perhettä mutta oli vain yksi mökki. Sukupuusta löytyy joukkomurhaajaa (isoisoäiti), hevosia ja sisarusaviopareja.
Ai kun oli niin lystiä hihih. - Pekka Paavola
aimoAlahikoaa kirjoitti:
Tuohan on minun serkku ylermi von zu neanderthaal. Me pohjalaaset persjalkaaset ei ollakkaan turhaa sukua. Kotikylässäkin asui 30 perhettä mutta oli vain yksi mökki. Sukupuusta löytyy joukkomurhaajaa (isoisoäiti), hevosia ja sisarusaviopareja.
Ai kun oli niin lystiä hihih.Tyrvään lommopäinen aasi siinä astelee eikä serkkusi.
Ylermi on liian fiksu ollakseen oikea pedari.
- Ristus varjele
Täysin käsittämätöntä touhua.
Mistä ihmeestä niitä kaikenmaailman mielensairaita oikein sikiää?
Nyt on todistettu, että anaaliyhdynnästäkin voi tulla raskaaksi.Mulle voi laittaa vinkkiä hervantaan liittyvistä pedofiilihuhuista, linkeistä yms.
Sen verta olen huomannut että ihmiset tunnistavat minut ikäänkuin olisin "tuttu tv:stä". Eli kyllä taidan nettiä epäillä.
- ärjyyrjö
Köysi kiristyy..
- whitetrashcancan
Kymys kuuluu miksi normaali, fiksut, koulutetut ihmiset uskovat jotain utopista tarinaa tuosta vaan.
- kolmas tässä ketjuss
kyllä ne uskoo. kokemusta on
- juoruaaaa
Mikset aloittaja heti kysynyt siltä henkilöltä jonka tulkitsit sanovan pedofiili ja soittanut poliisin paikalle.
Vakava asia tuollainen jos oikeesti aletaan nimitteleen.Päässä vikaa niillä jotka huutelevat tai keksivät juoruja.
Pahansuopasuutta ja kateutta takana.- ainaeivoi
jos ihminen ei halua puhua tai antaa yhteystietojaan ja poistuu paikalta eikä perään voi lähteä.
- kaukana hervannasta
tervemenoa Hervantaan !! siellä asuu kaikki fiksut !!!
- Mmmkorrrrr
Tiedän tämän kaverin. Sillähän on puhtaat paperit. Puhdasta ilkeämielisyyttä. Kyllä mua hävettää hervantalaisten.
- ktkfkfk
Olisit vetänyt huoralta hampaat kurkkuun niin loppuu se lässytys
- siemkerpeleeksi
tekarit ulos perseen kautta. kakoo ehkä hiukan köh köh
- Huh huh ja Auts.
Hervanta nyt vaan on niin...
- hervannassa asunutkin...
kaikilla näyttää olevan sanansa sanottavava silloin kun puhutaan Hervannasta. Onko se nyt noin rakas aihe? Vai onko taas puhe siitä mistä puute. Menkää nyt ihmeessä sinne Hervantaan ja huomaatte että on ihan samanmoinen paikka kun joku muukin.
- MultainenApina
Hervanta on kiva paikka kaikin puolin. Ihmiset vaan on niin .. maalaisia välillä.
- nuuttia
Kuse seuraavan itkijän taskuun
http://nuuttipukki.blogspot.fi/
Näin se toimii - Pukki J.
Pedofilia ei ole rikos.
- NuuttiP
Pedofilia ei ole aheena täällä vaan mustamaalaaminen. Pysy asiassa.
- Alporesoysoy
Atomikadun slummin sakilaiset heh heh.
- Hooquu
Kyllähän tuota saa jakaa. Mulla ei ole hätää koska en ole mitään tehnyt.
- AllanJok
Ihme touhua. Ihmiset ovat tuollaisia. Enemmänkin ihmettelen sitä kuinka kritiikittömiä he ovat mitä oudompia väitteitä kohtaan. Lienee niin, että ihmiseteivät usko väitteisiin vakavissaan, enemmänkin uskotellaan niin koska siten saadaan oivallinen apuväline kiusaamiseen.
- Fruitti
Hellwood huuds
- ReinoIlmariPäristin
Lynkkaus on varma merkki slummiutumisesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1742618Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a19747Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait220734Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86720Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22678