69!

Sikstinainers

Kummin päin tykkäätte antaa ja ottaa 69?

1) mies alla, nainen päällä

2) nainen alla, mies päällä

10

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sikstinainers

Ja perusteluja on kiva aina lukea. :)

• itse nautin kun n päällä ja m alla

• LöfbergKharisma

Minusta tuo ei toimii vain niin päin, että nainen on alla. Lisäksi 69:ssä on eduksi jos nainen on selvästi pienempi kuin mies. Muutoin naisen niska on kovilla.

Erittäin kivaa on myös tehdä tuo kyljittäin. Silloin päätä voi lepuuttaa toisen reittä vasten. Jälleen kokoero on eduksi.

• mnyrbetvrce

Hmmmm... Oman nautinnon kannalta on parempi, että nainen on päällä, mutta mielestäni naista on parempi nuolla, kun itse olen päällä, et vaikea sanoa.....

• Arvostan vittunaisia

Olen lihava mies ja mieluiten alla ja nainen yleensä pieni ja jaksaa nussija, itse lääpästyn jos nussinpa itse päällä, ja nämä koskevat myös kuusysiä. Ja siinä on naisen perse niin kivasti näkösällä. Tykkään leikkiä naisten kanssa tuntitolokulla.

• ihana 69

Kyljellään tai sit mä olen päällä,silloin pystyn hallitseen sen leikin kaikin tavoin. Alle en mene,siinä voi tulla tukalat paikat sperman kanssa! Jos noista kumpikaan ei kelpaa miehelle,sopii unohtaa koko leikki.

• kokjep

1) Nainen päällä
      2) Kyljellään

• spermanjuottaja

pääasia että nainen NIELEE KOKO LASTIN

• hiekkalaatikolla?

Mistä näitä ä""""""ä aina löytyy? Nielee jos itse haluu!
        Jos sulle SE on 69 tärkein juttu,niin olet poju käsittänyt
        koko jutun "jujun" aivan väärin! Kas, toiset täällä pitää nautinnosta
        mitä saavat tai tuottavat,toisilleen.

• r3rw2r

mies alla:i sompi. ja nainen voi säädellä ja mies haluu olla perseen alla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2014
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      102
      1805
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1611
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1464
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1162
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1083
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1053
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1046
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1036
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      993
    Aihe