Hammashoitolan puhelinaika odotus ?!

Lohjennut hammas

Onko nykyaikana järkevää että soittaja joutuu odottamaan esim.30 minuttia kuunnellen kaksikielistä tiedotetta koko sen ajan siitä että nyt on puhelimeenvastaaja varattuna , siis itselläni se oli 30 minuuttia ennekuin olin vuorossa.

Oli pakko odottaa sillä en taas halunnut sinne jonon päähän muiden jatkoksi.

Muualla maailmassa ja yrityksissä on keksitty keino että että määrätyn ajan jälkeen kysytään että haluanko että minulle soitetaan kun vapautuvat.

Juuri niin, että asiakkaalle soitetaan kun on hänen vuoronsa jonossa.

Voisiko Paraisillakin siirtyä tähän nykyaikaan. ?!

6

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen

Ei ole laiskaa henkilökunta.Olen käynyt siellä lähesKOLMEKYMMENTÄ vuotta ja
      puhelimeen on vastattu minuutin sisällä.toissa viikolla tilasin ajan ja olisin samalla viikolla päässyt mutta halusin omalle tutulle hammaslääkärille niin pääsen ensi maanantaina.

• Avun saanut sitten

Koetappa soittaa maanantaiaamuna klo 8 hädissäsi, odota siinä sitten vaikka 30 min että vastataan, näin minulle kävi eikä ole ensimmäinen kerta että pitää odotella.

• Vanha tekniikka

Piti vielä sanomani etten ole laiskaksi epällytkkän vaan systeemin on vääränlainen ja odotuttaa ihmisiä langanpäässä turhan panttina.

• ei_vielä_reikiä
        Vanha tekniikka kirjoitti:

Piti vielä sanomani etten ole laiskaksi epällytkkän vaan systeemin on vääränlainen ja odotuttaa ihmisiä langanpäässä turhan panttina.

En usko että henkilökunta laiskottelee vaan nykyinen järjestelmä on tehty pelkästään kaupunkia varten ei asiakkaita varten. Tottakai asiakkaita tulee vähemmän jos asiakkaaksi pääsemiksi tehdään mahdollisimman hankalaaksi.

Jos voisi sähköpostitse varata ajan hampaiden tarkistukseen tai hammaskiven poistoon? No silloin asiakasmäärät kasvaisivat huomattavasti ja tämä tarkoittaisi samalla että hammashoidon jonot pidentyisivät ja kustannukset kasvaisivat.

• Sanneli Auli

Nykyää ihmisil on niin kova kiire, et pol tuntiiki tuntuu iäisyydelt. Kaikki heti nyt -ajatus kukoistaa!!

• ei sosiaalipummi

Eipä se hammassärkyisen puhelimessa roikkuminen oikein esim. työnantajaa innosta, pitäisi nimittäin töitäkin tehdä.

Ei työnantaja hyvällä katselee nimittäin sitä puhelimessa roikkumista.
        Nimittäin joillakin on se työpaikka ja siitä pitäisi pitää kiinni ainakin jotkot ihmiset pitää työnteosta ei kaikki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe