Käytin auton huollossa Petäjävedellä kyseisellä koijarilla, maksoi 3x enemmän kuin oli arvioitu, mitä teen?
Paska maku jäi kyseisestä liikkeestä, suosittelen kiertämään kaukaa.
AutOsat / Volvo purkaamo Kovanen
13
3017
Vastaukset
- elämä on säästöä
toisilla liikkeillä on huonommat kristallipallot ja noidat tekemässä arvoita, mutta on se tuntihintakin halvempi, tosin tunteja voi tulla moninkertaisesti verrattuna siihen paremman kristallipallon firmaan nähden.
- hajottamolle korj.
Mitä ihmettä, autopurkaamolla käyttää autoa huollossa? :D
No onpahan romuttamo ainakin lähellä jos käykin ilmi ettei kotteroa kannata enää korjata... :P - Jari-Huijari
Huijari on huijari vaikka miltä kantilta katsoo.
- olipa kerran satua
Nämä perustellut ja yksilöidyt itku on kuin kusi viemärissä, eli ei mitään merkitystä, eikä apu tai iloa kenellekkään.
- j.....h
näitä löytyy aina auto pitäisi saada kuntoon ilmaiseksi, haminasta olen minä käynyt osia hakemassa ja muutenkin aina palvelu ollut hyvää .
- pemaki
On lopettanut jo,kyllä hyväammattitaito oli hänellä en tiedä miten laskutti
- 1900
eikö jari pyöritä firmaa enään onko lopettanut oikeesti ?
- Anonyymi
Näyttää olevan seurakunnalla nyt säveltämässä. Jännä homma.
- Anonyymi
Kiitos älykkäästä panoksestasi 2013 aoitettuun itkuun.
- Anonyymi
kunnalla on velvollisuus työllistää tuon ikäiset 55 ja yli pitkäaikais työttömät määrä ajaksi , muuten joutuu kunta maksamaan valtiolle sakkoa.itse olen omassa kunnassa juuri samalla lailla. ei sen ihmeellisempää säveltämistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos älykkäästä panoksestasi 2013 aoitettuun itkuun.
Ei näyttänyt olevan hältä turhaa itkua
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010289956.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kunnalla on velvollisuus työllistää tuon ikäiset 55 ja yli pitkäaikais työttömät määrä ajaksi , muuten joutuu kunta maksamaan valtiolle sakkoa.itse olen omassa kunnassa juuri samalla lailla. ei sen ihmeellisempää säveltämistä
Kyllä tuo aika säveltämistä näyttänyt olleen ku iltalehteä myöten saa lukea tuloksista
- Anonyymi
ei juuri selviä, mitä piti tehdä, puhumattakaan, mitä tehtiin? noilla perustiedoilla ei juuri kannata palstatilaa haaskata! itsekin aikoinaan asioinut kyseisessä paikassa, noina kertoina merkkiliikkeeseen verrattuna hieno hinta/laatusuhde, kuin myös asiantuntemus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091