Etelä-suomesta Jäämerenrantaan Kirkkoniemeen, paljonko tarvitsee kamaa mukaan.?
Kävellen vai pyöräilen
2
131
Vastaukset
- janetskij
Minä kyllä lähtisin fillarilla.
Kaman määrää on vaikea arvioida,sillä sehän määräytyy sen mukaan yövytkö teltassa vai Hotelleissa/leirintäalueilla.
Tykkätkö syödä kuivamuonaa vai aterioida kuppiloissa?
Itse tekisin reissun tietenkin telttamatkalisena.
Sehän lisää kamoja jo aika lailla.
Teltta,makuupussi makuualusta.
Retkikeitin ja ruuanlaittovälineet,ruokailuvälineet
Keittimen polttoaine.Itselläni kaasu,ehdottomasti.
Vaatteet sekä ajoon,että kaupungille.
Fillarin korjaustarvikkeet ovat tärkeitä ja se,että osaa fillarissaan korjata ja huoltaa kaiken mahdollisen.
Otsalamppua,lääkkeitä,puukko,laastarit....Tuollaisella reissulla jopa pieni kirves
ja saha voisivat olla hyvät.
Sadeviittaa olen aina pitänyt mukana,sillä siitä saa puuhun sitomalla sadekatoksenkin.Tosin Erätoveri on parempi katoksena ja sen voi virittää sadepäivinä myös teltan eteen,jottei tarvitse siellä teltan pimennoissa viettää rankkasadetta.
Listaa voi jatkaa aina vaan.
Itse muuten pitäisin aina mukana jonkin verran kuivaa muonaa sen varalle,ettei viitsikkään ajella seuraavaan kylään asti. Tai jaksa...
Matkalla ostaisin aina tuoretta kohdalle sopivista kaupoista seuraavaan päivään asti.
Tällaista tuli kiireessä mieleen. - jos syksylla..
lähdet niin kamiina ja savutorvi ja polttopuut pitää olla.Kun puut otat metrin halkoina niin sirkkeli ja klapikone on paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823