Nuori ja ehkä raskaana? Pikaista apua

tyhmäteini

Alan olla jo huolissani. Olen 14 vuotias tyttö ja olen jo muutaman kerran harrastanut seksiä poikaystäväni kanssa. Kuukautiseni eivät ole vielä säännölliset, mutta nyt niitä ei ole näkynyt kuukauteen ja olen jo huolissani. Pari kertaa on kyllä tullut kuten normaalisti alavatsa ja selkäkipuja, mutta verta ei näy tulevan. Rinnat kutisee välillä ihan törkeästi, että ei mitään rajaa. Olemme käyttäneet muuten ehkäisyä, paitsi yhdellä kerralla tehtiin niin, ettei laukeaminen ollut edes lähellä, vaikka itse en ole pitänyt siitä ajatuksesta. Pelkään sairaasti olevani raskaana, enkä tiedä mitä tehdä. Jos kuukautisia ei näy nyt 5 päivän sisällä, pitää ruveta jo jotain tekemään. Nyt on pakko lopettaa tuo seksillä pelleily, koska minä en mitää kakaraa halua ennenkun olen yli 25 vuotias. Nyt kun mietin mitä oon tehny, tää tuntuu tosi vastuuttomalta ja näin, mutta tehty mikä tehty. En tiedä miten kertoa vanhemmille, isä varmaan tappais mut.. Mut apuja kiitos? Tarvitsen nopeasti apua ):

1

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninni822

      Meehän hakeen huomenna raskaustesti apteekista tai marketista. Mikäli se näyttää positiivista soita oman kunnan neuvolaan.mikäli negatiivinen, soita silti neuvolaan tai lääkäriin ja hommaa e-pillerit ja muista että ne ei suojaa taudeilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe