Nuori ja ehkä raskaana? Pikaista apua

tyhmäteini

Alan olla jo huolissani. Olen 14 vuotias tyttö ja olen jo muutaman kerran harrastanut seksiä poikaystäväni kanssa. Kuukautiseni eivät ole vielä säännölliset, mutta nyt niitä ei ole näkynyt kuukauteen ja olen jo huolissani. Pari kertaa on kyllä tullut kuten normaalisti alavatsa ja selkäkipuja, mutta verta ei näy tulevan. Rinnat kutisee välillä ihan törkeästi, että ei mitään rajaa. Olemme käyttäneet muuten ehkäisyä, paitsi yhdellä kerralla tehtiin niin, ettei laukeaminen ollut edes lähellä, vaikka itse en ole pitänyt siitä ajatuksesta. Pelkään sairaasti olevani raskaana, enkä tiedä mitä tehdä. Jos kuukautisia ei näy nyt 5 päivän sisällä, pitää ruveta jo jotain tekemään. Nyt on pakko lopettaa tuo seksillä pelleily, koska minä en mitää kakaraa halua ennenkun olen yli 25 vuotias. Nyt kun mietin mitä oon tehny, tää tuntuu tosi vastuuttomalta ja näin, mutta tehty mikä tehty. En tiedä miten kertoa vanhemmille, isä varmaan tappais mut.. Mut apuja kiitos? Tarvitsen nopeasti apua ):

1

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninni822

Meehän hakeen huomenna raskaustesti apteekista tai marketista. Mikäli se näyttää positiivista soita oman kunnan neuvolaan.mikäli negatiivinen, soita silti neuvolaan tai lääkäriin ja hommaa e-pillerit ja muista että ne ei suojaa taudeilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 527
      8168
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2778
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2621
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2039
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1911
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1735
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1262
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1208
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1185
    Aihe