eli en tiiä mihin tämä olisi sopinut mutta laitoin sen tänne, niin olen ollut flunssassa ~1,5vko, puolessavälissä alkoi silmää punoittaa ja vuoti(läpinäkyvää eritettä) ja rähmi, nyt 3päivää myöhemmin ei punoita ollenkaan, eritettä ei ole tullut ja rähmiminen on melkein poissa (ei ollut melkeinpä ollenkaan aamulla)
mikä minulla on?, otin yhteyttä terkkariin ja siellä sanottiin että kun oireet on lieventynyt niin ei ole hätää nyt mutta jos se jatkuu/pahenee kannattaa mennä lääkäriin.
flunssa
17v
2
172
Vastaukset 2
- ...
Sulla on flunssa ja olet onnistunut hierustamaan silmääsikin, niin että sinnekin on mennyt sama pöpö. Ei varmaan mitään vakavampaa. Odottelet vielä 0,5 viikkoa ja flunssa on ohi. Tiedäthän, että flunssan paraneminen kestää hoitamattomana 14 päivää ja hoitaen 2 viikkoa.
- allekirjottanut
ookkei kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931008- 102895
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293876- 77748
- 82726
- 75720
- 50655
- 37646
- 45631
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609