Epäilijät...

...SSHHHH!!!

80-luvun lopulla KUKAAN(!?) ei uskonut, että Suomi vois voittaa arvokisamitalin jääkiekossa. No, miten kävi? Epäilykset osoitettiin vääriks!

90-luvun alussa KUKAAN(?!) ei uskonut, että Suomi voi voittaa jääkiekossa maailmanmestaruutta. No, miten kävi? Epäilykset osoitettiin vääriks!

Viime viikolla KUKAAN(?!) ei uskonut, että Suomi onnistuis jättään Ruotsin lohkon kakkoseks. No, miten kävi? Epäilykset osoitettiin vääriks!

Viime perjantaina KUKAAN(?!) ei uskonut, että Suomi vois voittaa Pohjois-Amerikkalaisen joukkueen World Cupissa. No, miten kävi? Epäilykset osoitettiin TAAS vääriks!

Tänään KUKAAN(?!) ei usko, että Suomi vois voittaa Kanadaa ja koko World Cupia. Miten käy? Toivottavasti Leijonat osoittaa epäilykset jälleen vääriks!

Onnea Leijonat!
-Johanna-

6

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Summanen

Ainakin puolet kansasta uskoo Leijonien voittoon!!!

• jee

näihhän se on ja kanadaa viedään ku hituämpäriä

• g-man
        jee kirjoitti:

näihhän se on ja kanadaa viedään ku hituämpäriä

Koivu ja Jokinen tekee Suomen maalit ja Kipper pitää nollan hyvän puolustuksen avulla.

• tumputtaja
        g-man kirjoitti:

Koivu ja Jokinen tekee Suomen maalit ja Kipper pitää nollan hyvän puolustuksen avulla.

kanukit vie hapaattomia leijonia miten sattuu.

• Niinpä

Kyllä 90-luvulla itseasiassa alettiin ihan tosissaan uskomaan, ett MM on saavutettavissa! Yksi syy tietysti oli se, ett Neuvostoliitto ei ollut enää samallatavalla "sotkemassa" suunnitelmia;D

Eihän näitä asioita voi koskaan tietää, ett millainen pelipäivä omalla joukkueelle sattuu ja millainen vastustajalle?! Yhtälailla voi kysyä kuka ois uskonu, että Tsekki voitti Ruotsin peräti 6-1(vai 5-1:kö se nyt päätty?!)?

Jos tämänhetken pelilliset faktat pannaan puntariin, ni kyllä Kanada on selkeesti ykkönen. Kanadalle riittää rutiinipeli Suomen kaatamiseen. Suomen täytyy onnistua täydellisesti ja sen lisäksi Kanadan on hieman epäonnistuttava, jotta mestaruus tulisi. Tottakai se mahdollista siis on, mutta epätodennäköistä.

• tietäjä

,nämä kinkerit kun on niin heikkotasoiset,johtuen pelaajien puolikuntoisuudesta!! Vaikka voitto tulisi,niin ei nosta fiiliksiä kattoon,mutta hieno saavutus tasosta riippumatta.

Summanen vaihtoon......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      3422
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3131
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      466
      1675
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      130
      1475
    5. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      120
      1421
    6. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1387
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      552
      1370
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1315
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49