Melkein yhtähyvän näköisiä kuin hesassa. On kyllä paksuja ja vähemmän edustaviakin. Kannattaisi panostaa itseensä niin saa paremman miehen.
Mikkelissä paljon kauniita naisia
30
777
Vastaukset
- häntäheikki
Niin, emmä ihan joka ämmän kaa sänkyy mee
- Anonyymi
Kaikki ämmät kun ei edes etsi mitään panokavereita vaikka olisi kuinka kaunis ja sexikäs. Te miehet vain luulette olevanne ne luomakunnan kruunupäät joiden perässsä naiset juoksee. Tiedoksi vain että tällä vuosisadalle naiset päättää kuka pääse iholle ja kuka ei. Ja älä länkytä jotain Läski juttua..olen aivan normaali ja ajattelen omilla aivoilla ja teen myöskin omat valinnat itse. En päästä ketään valitsemaan minua. Valta tässä sextailussa on yksinomaan minulla. Ja tykkään antaa piiskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ämmät kun ei edes etsi mitään panokavereita vaikka olisi kuinka kaunis ja sexikäs. Te miehet vain luulette olevanne ne luomakunnan kruunupäät joiden perässsä naiset juoksee. Tiedoksi vain että tällä vuosisadalle naiset päättää kuka pääse iholle ja kuka ei. Ja älä länkytä jotain Läski juttua..olen aivan normaali ja ajattelen omilla aivoilla ja teen myöskin omat valinnat itse. En päästä ketään valitsemaan minua. Valta tässä sextailussa on yksinomaan minulla. Ja tykkään antaa piiskaa.
Tämä on ollut AINA, vaikka muuta miehet kuvittelee. Se on nainen joka kerta kuka päättää saako mies se ksiä vai ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ollut AINA, vaikka muuta miehet kuvittelee. Se on nainen joka kerta kuka päättää saako mies se ksiä vai ei
JA KUN NAINEN SANOO EI!! NIIN SE ON SITTEN EI!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JA KUN NAINEN SANOO EI!! NIIN SE ON SITTEN EI!!
Just näin
- Parhaita naisia
Varsinkin maakunnasta muuttaneet talon tyttäret.On ne niin sexikkäitä Nam.
- korkkarit on pop
Korkokengät ja -saappaat on kyllä kortilla verrattuna Helsinkiin. :/
- Anonyymi
Venäjä look..nou nou😂😂😂😂
- sosexyä
Niin naiset laittakkahan ryntäät ja peppu heilumaan plus 9cm korot!!!
- Eipaljoanäy
Missä niitä sexyjä naisia on kun ei ole näkynyt?
- normaali kävely
Taidat olla mies kun tuollaista kirjoitat.Koitapa itte kävellä 10 cm koroilla.Niitä kävelijöitä kyllä näkee,menevät polvet koukussa ja askel niin vaikean näköistä että ihan puistattaa.Jos ei osaa pitää ryhtiä niin sitten kannattaa vaihtaa oikeisiin kenkiin.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä, tosimiehet tykkäävät luonnollisuudesta
- Anonyymi
Eipaljoanäy kirjoitti:
Kaikkialla!
- Anonyymi
Laitappa itse ja tule tänne Mikkelin keskustan kaduille piipertämään..lupaan tulla katsomaan😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitappa itse ja tule tänne Mikkelin keskustan kaduille piipertämään..lupaan tulla katsomaan😂😂😂😂😂😂😂
Miehille tämä kommentti 9sentin koroilla kävelyyn rynttät hytkyen.
- Anonyymi
Eipaljoanäy kirjoitti:
Neiti Pulkka marssii naisellisesti kuten Marilyn Monroe
Siinä riittää kaikille katsomista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neiti Pulkka marssii naisellisesti kuten Marilyn Monroe
Siinä riittää kaikille katsomista!Tutkimuksien mukaan mikropatukkaiset miehet, joilla vielä ihra peittää loputkin, omaavat huonon itsetunnon. Kun tuosta ominaisuudesta huomauttaa, tulee heistä todella pitkävihaisia. Tällöin voi vuosikausien mollaus purkautua. Lienee tässä yksi todiste.
- Anonyymi
olen mies ja tykkään välillä pukeutua naiseksi.mennä vaikka ajattomalle tyttöilemään.
- Anonyymi
Jooo..minä olen kylläkin nainen mutta mielelläni rohkaisen sinua olemaan se mikä olet ja lähden kanssasi tyttöilemään ihan mihin vain julkiselle paikalle👍👍😁
- Anonyymi
Eikö miehillä ole omaa elämää opiskella ja tehdä töitä.Naisilla opiskelut,työt ja harrastukset päälle kotityöt.
- Anonyymi
Niimpä. Äijät istuu kaljamahoineen kapakassa ja haukkuvat naisia kun muuhun eivät kykene. Eivät edes tyydyttämään naistaan mutta kovat pitää silti puheet olla. Me naiset eletään aktiivista elämää. On työ,perhe,koti,ystävät,harrastus..jotkut vielä opiskelee. Meillä naisilla hommat vaan skulaa. Eikä meidän menoa haittaa oltiin sitten vaikka rumia ja läskejä koska ne on ihan muut kriteerit jotka meitä naisia navikoi elämän merellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. Äijät istuu kaljamahoineen kapakassa ja haukkuvat naisia kun muuhun eivät kykene. Eivät edes tyydyttämään naistaan mutta kovat pitää silti puheet olla. Me naiset eletään aktiivista elämää. On työ,perhe,koti,ystävät,harrastus..jotkut vielä opiskelee. Meillä naisilla hommat vaan skulaa. Eikä meidän menoa haittaa oltiin sitten vaikka rumia ja läskejä koska ne on ihan muut kriteerit jotka meitä naisia navikoi elämän merellä.
oon huomannu et monet sinkkunaiset pitää isoa uroskoiraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon huomannu et monet sinkkunaiset pitää isoa uroskoiraa.
Turva kusipäisiä miehiä varten. Muu ajattelu isoista koirista on sinun helvetin sairaan mielikuvituksen tuotetta. Ei ison koiran omistaja paneta itseään koirallaan mutta käskystä " pure mulkusta" tämä naisen koira hyökkää ja tekee mitä??.....kyllä! Puree sua mulkusta👍👍🐕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turva kusipäisiä miehiä varten. Muu ajattelu isoista koirista on sinun helvetin sairaan mielikuvituksen tuotetta. Ei ison koiran omistaja paneta itseään koirallaan mutta käskystä " pure mulkusta" tämä naisen koira hyökkää ja tekee mitä??.....kyllä! Puree sua mulkusta👍👍🐕
Ja sitten on koira vainaa👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja nuolee toosasta käskystä, toisin kuin miehet
- Anonyymi
isompata naista +90 kg etiskelen
- Anonyymi
Luulis tuon kokoisen helposti löytyvän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulis tuon kokoisen helposti löytyvän.
niin oon ajatellu komee kun oon itekkii, +150 kg
- Anonyymi
Vai paremman miehen. Sopisi katsoa miehet ja miehen alut sitä omaakin kokovartalo kuvaa ihan vääristämättömästä peilistä, jos ulkokuori määrittelee ihmisen. Pitää se silloin koskea myös miehiä.
Myös miehet sopii katsoa vähän muutenkin sitä omaa toimintaa, kukaan nainen ei halua miestä, joka ei välitä puhtaudestaan, asiallisesta käyttäytymisestään ja kielen käytöstään. Joka ei osaa keskustella, sillä keskustelu on avain ihmisten väliseen kommunikointiin.
Lisäksi tuo ulkokuori, jokainen meistä on syntynyt omana itsenään, jokaisen vartalo muotoutuu tästä omanlaiseksi, toiset ovat syntymästään saaneet leveämmän vartalon kuin toiset. Toiset ovat pitkiä, toiset lyhyitä, mutta myös se tärkein eli sisäinen kauneus on olemassa ja se ei katso ulkonäköä.
Jospa jätäisitte sen ulkoisen arvostelun kokonaan pois.- Anonyymi
Syömällä se kroppa tehdään!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876