Olen tavattoman mustasukkainen kumppanista ja minua häiritsee jos hän puhuu muille tutuille tai ystäville. Tämä haittaa parisuhdetta ja haluan aivan liikaa omistaa häntä. Miten voin muuttua vai voinko edes? Järkeviä vastauksia kiitos!
miten voin muuttua?
mustis
4
239
Vastaukset
- lukenut monta kertaa
katso netistä miten voit tilata kirjan tunne lukkosi. Se auttaa minua tällä hetkelläkin, suosittelen kovasti!!
- YÄK
Et voi muuttua mitenkään jos täältä haet apua, mene kallonkutistajalle valittamaan, olitpa sitten mies tai nainen.
- Yksiajatus
Olen aina ollut sitä mieltä että aina pitää olla joku syy miksi toinen on mustasukkainen ja miksi se kasvaa niin isoksi ongelmaksi. Jostain se aina lähtee. Jostain sanasta minkä sanoo toiselle väärin tmv.
- Yksiajatus
Syrjähyppy, toisten naisten/miesten kehuminen, ali-arviointi ja väärät sanat vihapäissään. Muuta ei tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maailman suurin sanomalehti: Sanna Marin on coolein poliitikko
Sanna saa taas ylistystä maailmalla. Ja mikäs siinä, onhan hän ylivoimaisesti paras pääministeri Suomen historiassa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaa6816033Sanna Marinin UUSI sähellysvideo julki. Iljettävää ja kuvottavaa katseltavaa
En olisi uskonut että näen maamme pääministeristä näin puistattavan videon. Jos jäljellä oli vielä ripaus arvovaltaa ja kunnioitusta pääministeriä koh7315874Mihin aikaan tulee Marinin eroilmoitus huomenna?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cc979c9c-c331-42f5-afe6-d30bdb869e3a Yksityiset pikku bileet, taustalla kuuluu: v*ttu tästä tulee hyvä olo. Jau3163874Sanna Marin juhlii humalassa haarat levällään
Kuvat tulivat vihdoin julki. Melkoinen pienen lapsen äiti.3563517Petteri Orpo väläyttää leikkauksia: 'Me joudumme säästöihin ja sopeutukseen'
Jätti-inflaatio sähkö, polttoaineet, ruoka ym. kallistuu hurjasti ja Petterin kokoomus haluaa leikata, ja kokoomuksen tuntien leikkauksien painotus ni3132857"Bile-Sanna" lempinimen saanut Sanna Marin selittelee: "Tiesin kyllä, että minua kuvataan, mutta..."
Bile-Sannan bailuvideo on saanut pääministerin myrskyn silmään. Mitä mieltä olet, pitäisikö pääministerin saada olla ihan tavallinen ihminen ja juhlij3702711Parveketupakointi
Tupakoija on itsekäs ja piittaamaton muista asukkaista, parvekkeella tupakoijan savu kulkeutuu useisiin lähistöllä oleviin asuntoihin. Ei ole mukavaa2351925- 2071636
- 641520